Livingstylish reviews

Livingstylish reviews

Very low
1.6

Rent fup

Som andre anmeldere: Snupper pengene. Gaven ankommer ikke. Svarer med "Vi bekræfter hermed modtagelsen af din email, som vi har tildelt sagsnummer 14720.
Din henvendelse vil blive besvaret af en af vores medarbejdere hurtigst muligt." Derefter intet. Ringer. Tager ikke telefonen før opkald no ti. En eller anden forvirret person bilder dig ind dit køb er i retsorder! Selvom du aldrig er blevet informeret. Bliver lovet opfølgning. Men nu 6 mdr senere opdager jeg intet er leveret! Og nu er der INTET svar på mail eller telefon. Rent humbug.

SVINDLER firma - handel ALDRIG i dette firma.

Du skal holde dig langt væk fra dette firma.
De trækker pengene, men sender ikke varerne.
Du svarer ikke på hverken telefon eller mail.
HOLD DIG VÆK FRA DETTE FIRMA.
Det er svindelere!

Elendigt!

Hvis man kunne give nul stjerner havde denne virksomhed fået det.
Jeg har ventet på min bestilling i over en måned og nu kan jeg ikke få kontakt til dem, hverken over telefon eller mail. Nu er min teori at virksomheden er lukket ned...
Så hvis I vil undgå bøvl, så find en anden side (;

Handel aldrig i dette firma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HOLD jer langt væk fra dette firma,i får ALDRIG jeres varer som i har bestilt/bestiller og heller ikke jeres penge....................
Har selv prøvet at bestille nogle ting som jeg aldrig har modtaget,har ringet et par gange og klaget og fik samme svar hver gang * De vil blive sendt fra firmaet imorgen * Til sidst bag jeg dem droppe det og sende mine penge retur og dem har jeg heller ikke modtaget selvom der snart er gået en måned..... Øv øv føler mig virkelig snydt og ved snart ikke om man tør købe på nettet igen..... MVH Helle

Hold jer væk fra Living Stylish

Jeg har den samme oplevelse, som de øvrige anmeldere. Det, der for alvor fik alarmklokkerne til at ringe hos mig var telefonsvareren, der fortæller, at "supporttelefonen er lukket tirsdag pga. sygdom men er åben igen onsdag". Sådan lød svareren om torsdagen! Så er det ikke godt at vide, om den overhovedet åbner igen.
Kh
Camilla

Vor Herre på Lokum et møgfirma...

Til dem der endnu ikke har haft den bitre fornøjelse af at handle med Living Stylish, kan jeg sige at det skal I kun være glade for!!
Det virker reelt, men i stedet for at glæde sig til at modtage sin ordre, kan man sidde og spekulere på om firmaet overhovedet eksisterer... Forsøger man at gå ind på livingstylish.dk kan serveren nemlig ikke oprette forbindelse til siden...
Jeg bestilte min vare 08.11.2012 og selvom jeg desperat har forsøgt at kontakte firmaet via mail og telefon, får jeg ingen respons udover den frustrerende automatiske mail om at de snarest vil kontakte mig.
Jeg endte med at annullere min ordre, men eftersom de ignorerer deres kunder, bliver det interessant at se om de mon alligevel trækker mine penge.

Æv, æv !!

Så glemte jeg desværre en gang til at søge på Trustpilot før køb, pga. min søns indlæggelse, og så bliver man skuffet en gang til ... Oplevelsen er den samme som alle skriver.. penge trukket, pakken blev væk med pakkeposten, og jeg fik aldrig min varer,,, efter noget skriven og ringen fik jeg dog ført min penge tilbage (banken var ellers sat på opgaven) , jeg kunne have have været fri for alt bøvl hvis jeg havede søgt først ....

SVINDEL FIRMA! HOLD DIG LANGT VÆK!

Jeg handler stort set altid på nettet og har før benyttet mig af dette firma uden problemer - der har godt nok været lang leveringstid, men har altid fået mine varer. Jeg handlede trygt hos dem, da de har CVR nummer. Jeg er ikke så god til at bruge TRUSTPILOT og jeg fortryder nu inderligt, at jeg ikke kiggede her forbi først. Jeg bestilte nogle varer d. 2. oktober 2012 og ca. et par uger efter (har ikke datoen) laver jeg endnu en bestilling (da jeg finder lidt mere, som skal ned i kurven). I første omgang kontakter jeg firmaet på mail for at hører hvor min første bestilling bliver af, men ingen respons - jeg bliver ved med at sende mails, uden jeg hører noget og beslutter så at ringe i den knebne åbningstid de har og her fortæller de mig, at nogle af varerne er i restordre og at de forsøger at fremskynde processen så hurtigt de kan, de beklager mange gange ventetiden og sådan lyder vores samtale de næste par gange, inden de foreslår at dele min ordre op og det takker jeg ja til. Jeg ringer gentagende gange, for at rykke for min ordre og svaret er det samme - nogle af tingene er i restordre og dem venter de på. Da jeg ikke har modtaget den ene del af pakken, ringer jeg igen og Henrik (den samme person jeg taler med hver gang) synes det lyder mærkeligt. Han vil efterlyse pakken og ringe tilbage til mig (jeg bliver lovet mange gange, at der bliver ringet tilbage til mig - det gør de bare aldrig). Efterfølgende beslutter jeg mig for at få annulleret den sidste bestilling. Det ringer jeg og fortæller og Henrik annullerer ordren med det samme. Jeg spørger hvornår pengene bliver frigivet. Det er din bank der skal gøre det siger han. Jeg ringer til min bank senere på dagen og spørger om det er korrekt. Nej, er svaret. Det kan/må de slet ikke. Det ringer jeg og fortæller Henrik dagen efter, som bekræfter det (som om han aldrig havde sagt andet) og han siger der går op til ca. 8 dage, når det er Dankort og ca. 30 dage når det er andre kort (jeg har andet kort). Jeg venter med længsel på at se mine penge på min konto igen, da de pludselig dukker op - MEN det er den forkerte ordre han har annulleret (og den med det mindste beløb). Torsdag d. 15. november 2012 ringer jeg for at fortælle dem dette og egentlig også annullerer min anden ordre, men der er telefonsvarer på med besked om sygdom tirsdag og at de åbner igen onsdag, samt at man er velkommen til at kontakte dem på mail - den svarer de jo bare ikke på! Jeg tjekker også hjemmesiden om torsdagen og den er lukket. Jeg gentager det hele både fredag og i dag mandag - alt er det samme. Sidder tilbage med nul varer og et kæmpe beløb reserveret på min konto. Er rasende!

Kæmpe øv!

Jeg bruger rigtig tit nettet, når jeg skal handle, og derfor er jeg også storforbruger af Trustpilot, så jeg slipper for de useriøse firmaer. Desværre gik det lidt for hurtigt denne gang, og jeg fik derfor ikke tjekket Trustpilot inden jeg sendte min ordre til Livingstylish.dk. Jeg fik en ordrebekræftelse med det samme, men efter en uge havde jeg intet hørt, og på hjemmesiden stod der 2-3 dages leveringstid. Ville derfor lige skrive en mail, så slog hjemmesiden op - men den var lukket! Gik herefter på Trustpilot, og så alle de dårlige anmeldelser - så vidste jeg jo godt hvad klokken var slået, og at jeg skulle finde mine varer et andet sted, kæmpe æv! Blev dig bekræftet i at det er fedt vi har en sude som Trustpilot, hvor vi kan dele erfaringerne med andre - så TAK til Trustpilot, som jeg husker at bruge HVER gang fremover:-))

Oh Crap!

Ja, det er virkelig den tanke jeg sidder med nu her. Hvorfor glemte/undlod jeg at læse om firmaet inden, dumt dumt dumt!

Nå, jeg bestilte en vare d. 11.11., med leveringstid på 1-2 dage. Torsdag da jeg stadig intet har modtaget forsøger jeg at ringe. Den går igennem til en telefonsvarer, der siger at pga sygdom er telefonen lukket tirsdag, prøv igen onsdag eller send evt. en mail. Jeg sender en mail. men har intet hørt tilbage, og nu virker hjemmesiden heller ikke..
Øv altså!

Så jeg har nu valgt at annullere min handel, og står uden fødselsdagsgave til den fødselsdag jeg skal til i aften.

Advarsel: Hold dig langt væk fra dette spøgelsesfirma !

Bestiller 21/10 en vare som ifølge hjemmesiden har leveringstid 3-5 hverdage. Får ordrebekræftelse, men intet sker. Ringer en række gange uden at komme igennem, indtil jeg 30/10 endelig kommer igennem til en dame, der beroliger mig; varen er i restordre, men leveres til lager "ultimo næste uge" (dvs. senest 9/11).
Nu er der gået endnu en uge, og der kører bare en telefonsvarer der siger, at de er lukket i dag tirsdag, men træffes i morgen onsdag (selv om det er torsdag i dag).
Telefonsvareren foreslår også at maile, men man får heller ikke svar på mails.
Sidste nyt er at hjemmesiden nu tilsyneladende er lukket ned.
Gid jeg havde læst meldingerne på Trustpilot inden jeg naivt gav mine kreditkortsoplysninger til sådan et spøgelsesfirma !

Fup firma eller hvad?

Bestilte varer den 5. oktober 2012 og er lige siden blevet holdt hen med at deres leverandør har svigtet. Jeg har mange gange forsøgt at komme i kontakt med dem pr. telefon uden held. Jeg har dog været så heldig at komme i kontakt med dem et par gange også via mail. Den 13. november har de en telefonsvarer der siger, at de beklager, men på grund af sygdom kan de ikke besvare telefon henvendelser og at man skal prøve igen onsdag. Onsdag er det samme besked man får. Jeg har forgæves forsøgt at få dem til at slette den af mine bestillinger der er i retsordfører og så modtage det andet.

Det er absolut sidste gang jeg vil handle der.

BRUG ALDRIG DETTE FIRMA !!!!!!!!!!!!!!!

Jeg bruger ellers ofte nettet til at handle på, men aldrig har jeg oplevet så dårlig en service eller mangel på samme.

Bestilte pakken d. 28 oktober 2012, og fik indenfor 24 timer at vide at pakken var afsendt med GLS, og pengene blev trukket fra mit dankort d. 29. oktober. Selvfølgelig følger jeg pakken via tracking nummeret, men pakken findes ikke. Ringer selvfølgelig til Livingstylish kundeservice, som vil efterlyse pakken.

Undrer mig hurtigt over, at jeg ingen mail får, at pakken er efterlyst og ringer derfor til GLS, der fortæller at de aldrig har modtaget pakken, og de ikke henter pakker hos dette firma!
Så igen i dag har jeg telefonisk forsøgt at kontakte Livingstylish men uden held.
Så nu må banken tilbageoverføre pengene.

Så BRUG ALDRIG DETTE FIRMA!!!!!!!!!!!!!!!
Det er dybt USERIØST

Køb et andet sted :-(

Find et andet sted at købe - jeg køber rigtig meget på nettet - og det har altid været uden problemer - bestilte hos dem og de sendte superhurtigt - det var ihvertilfælde det de skrev da de hævede pengene - kan se andre er ude for det samme - man kan ikke komme i kontakt med dem og de svarer ikke på mails :-(

Dybt useriøs firma

D.16.otober bestiller jeg varer hos dem. Jeg hører intet fra dem, prøver at sende en mail til dem, gentager det nogle gange, men hører intet fra dem. Jeg prøver at ringe til dem, kommer i kø, da alle medarbejder er optaget. Efter at have hørt dårlig musik i meget kort tid, får jeg besked på at ringe en anden gang. Dette gør jeg 5 gange, så opgiver jeg, dybt useriøs firma.

Ingen varer leveret

Jeg bestilte forskellige varer 4/10, og rykkede for disse 12/10. De baklagede forsinkelsen og oplyste at varerne ville blive leveret inden 19/10. I dag 25/10 har jeg stadigt intet hørt. Det er for uprofessionelt, så jeg har netop annuleret min ordre.

Ingen varer, ingen respons...

Jeg har tidligere haft bestilt hos Livingstylish og fik min vare til tiden. Så jeg bestilte derfor hos dem igen. Denne gang er roserne dog til at overse.

Varerne jeg bestilte havde en leveringstid på 3-7 hverdage. Rykkede for dem efter 14 dage og igen efter godt 3 uger. Men jeg har ingen respons fået, og derfor afbestilt varerne - de kommer jo ikke alligevel!

Hold jer væk

Afgav ordre, men fik først ordrebekræftelsen en halv time sendere efter jeg skrev til dem. Forøvrigt har jeg intet hørt og heller ikke modtaget vare.
Fup det hele, gå langt udenom !!!!

LivingStylish under KONKURS..

Er firmaet under lukning ? de hverken sender bestilte varer eller svarer på henvendelser.

Dybt useriøst foretagende - bliv væk for guds skyld.

FUP & FIDUS FIRMA

jeg venter stadig på de varer jeg bestilte 4/9 ... først var de i rest ordre, hvad de ikke fortalte før jeg ringede og rykkede for varerne, endelig d.12/9 sendte de en bekræftigelse på at de havde sendt pakken, og hævede samtidig pengene på min konto. Der var et tracking nr. der skrev at ordren ikke fantes. d 16/9 rykkede jeg igen, denne gang pr. mail da deres telefon ikke blev taget, fik en besked om at de havde modtaget mailen og et sagsnummer. Den 18/9 svarede de så og sagde de ikke kunne finde pakken og ville efterlyse den, og sende min ordre igen :-) D. 19/9 skrev jeg og spurgte hvornår den ville sende den ? og fik svar d. 21 om at de nu havde varene på lager igen og ville sende pakken. undrede mig dog over der ikke kom en besked om at varene var afsendt. d.24/9 skrev jeg igen-igen til firmaet , og sagde at jeg mente de bare holdt min hen, og jeg ville have mine varer NU, de havde jo forlængst hævet pengene. Intet svar ! ringede D. 26/9 de tog ikke telefonen..... ringede igen idag og kom efter ca. 30min konstant opringning igennem til dem men personen kendte ikke noget til min ordre, han fik ordre nummeret og ville efterlyse pakken..... jeg sagde den var efterlyst og de ville sende ordren for 2. gang d 21/9 og nu ville jeg have mine varer ellers ville jeg gå videre med sagen..... fik svaret, at jeg ikke kunne gå videre med det og at det kun var dem der kunne hjælpe mig :-S han lovede dog til sidst at ringe tilbage, og gav udtryk for at det blev idag, men i skrivende stund har jeg intet hørt. Det er blevet nogle meget lange 2-3 dages leveringstid.... og jeg venter stadig.

www.livingstylish.dk Details

Visit Livingstylish