LJ-Data.dk reviews

LJ-Data.dk reviews

9.6

Perfekt!

En perfekt support! ingen brokkelse eller noget! rigtig søde ved en og kan give tips osv.. :) takker mange gange!

Hurtig levering og super service!

I fredags bestilte jeg en CSS gameserver med 10 slot fra LJ-data, 2 minutter efter var den oppe og køre. Det skal også nævnes før jeg købte havde jeg et par spørgsmål, jeg skrev i deres Live-Chat. Efter 1 minut fik jeg svar.

Efterfølgende har jeg også haft et par spørgsmål, og har fået svar lige når jeg har skrevet. (bla. søndag og kl. 00:00 om natten)

Alt i alt en super oplevelse.

Super godt firma.

Kan 100% anbefales. Deres service er helt i top. Havde et lille problem med min CSS som jeg selv var skyld i, så snakkede jeg med support som svarede inden for et minuet. De løste problemet for mig på få minutter. Bare ærgerligt man ikke fandt denne udbyder før man købte hos hyperhost. Det ville have sparet en masse frustration.

Ekstatisk, helt eminent

Det er klart den bedste host jeg har haft! serveren er oppe på ingen tid stort set, samt hvis der er problemer er de virkelig hurtige til at svare, det tog 13 sek sidst jeg skulle bruge support. Det er nemt og enkelt og fantastiske priser, man kan mærke det er professionelt og de ligger tid og arbejde i det!
Keep up the good work!!

det kan bare anbefales

Det jo bare top god til prisen support rigtig hurtige og især nikolaj pedersen rigtig god support hjælper med alt og det hele :-) ville bare anbefale det her sted

Det überste inden for gamehosting.

((GAMESERVERS)) Nemt, hurtigt, extremt god latency, fantastisk support, de er virkelig large og kan tilfredsstille særlige behov. Det er dog lidt begrænset pga deres priser, men i forhold til det jeg har fået opnået er det pengene værd. Har brugt nu 7 forskellige hosts, og tror endelig jeg har fundet stedet. Hvis du er villig til at betale, så skal du sgu nok få det du ønsker. 5 stjerner fra mig!

Danmarks bedste

Lj-data har altid været min favorit, gode ping tider samt danmarks bedste support samt nemt og overskueligt kontrolpanel. Trofast kunde hos lj-data.

God support og stabile servere.

Kan kun anbefale LJ-Data.dk
Har en 16 slots FFA server i CS:S Som jeg er meget tilfreds med, og med den support (der i øvrigt svarer på alle tider af døgnet og indenfor 10 minutter maks) er det et utrolig godt køb.
Desuden er de gode og hurtige til at oplyse om Steam updates osv.

Syndes Fandme det er godt

Syndes lj-data er meget Godt har været kunde hos dem i snart 1 år. Med servere.Serverene køre som de skal God support Kan 100% anbefales.

Og til Sidst gode Supportere Nikolaj Og Jimmy

Super god service og rigtigt hurtig service! Det er den bedste service jeg har fået! Kan 100% Anbefale LJ-data.dk

Det her er det vildeste! Hvis du skal købe server eller noget kan jeg 100% Stå inde for at du skal gøre det hos LJ-Data!

Excellent 5*

Super god service. God support. Gode supportere. Nemt kontrolpanel!
5* uden tvivl det bedste sted, du kan købe fra!

Super hurtige og effektive

Levering af min gameserver skete straks efter betalingen var gennemført. De er super effektive og sikke en god service man får. Har ikke haft nogle problemer overhovedet. Jeg kan anbefale andre at handle ved lj-data.dk

Fantastisk support

Jeg har ikke så meget forstand på servere, men da jeg købte min server hos lj-data.dk var de så flinke at hjælpe mig med opsætning af deathmatch og mani admin.

Deres servere køre dejligt, uden lag og 100% uptime.

Kan kun anbefales til andre.

Enkelt, forståeligt, SUPER support!

Super service og fantastiske supportere som ved hvad de har med at gøre! Jeg har ikke haft nogen problemer med serverne, som køre rent ud sagt; skide godt! - Positivt og fuld tilfredshed hele vejen igennem herfra!

Klasse serverhost

Super kvalitet af serveren, hurtig service, fornuftige priser. Jeg er meget tilfreds med LJ-Data.dk

Thumbs up! :)

Intet mindre end fantastisk!

LJ-data.dk leverer et kanon udvalg af varer. Alt fra hardware til software og til server/game hosting. Supporten er altid klar til at hjælpe og jeg kan varmt anbefale dem til alle der søger det bedste af det bedste til en overkommelig pris.

MONSTER SUPPORTORS NICE SERVER..

Hej igen, lj-data.dk er en god server udbyder og jeg er glad for at mand for hjælp lige meget hvad man spørger om. God support samt gode server

God service og god support :)

nogle gode server & God support & god Service de fixer alt for dig :)

rigtig god gamehosting

Det er nogle rigtig gode css servers Hilsen Adam.

Bedste support nogensinde!

jeg har aldrig set bedre support jeg fik et svar kl 23:43.
der er ikke mere at sige end de er de bedste i danmark helt bestemt.

LJ-Data Details

LJ-Data beskæftiger sig med levering af hardware, software, gamehosting og hele PC-løsninger til såvel erhvervsvirksomheder som private, primært baseret på udnyttelse af Internettets muligheder, suppleret med den personlige betjening, hvor dette er påkrævet eller ønskeligt.

Visit LJ-Data.dk

Write to: support@lj-data.dk