LOADED | Fitness & Streetwear reviews

LOADED | Fitness & Streetwear reviews

9.1

Fandt ved et tilfælde verdens bedste proteinbarer på tilbud :-)

Nemlig Weider DoublePro med Citrus/Kokos smag, bestilte med det samme og fik allerede en besked fra posten samme dag om at de var på vej!

Super god service og totalt vanedannende barer :-)

cool gave!!!!

Har lige modtaget en pakke med en gave fra butikken. man havde glemt at ringe og fortælle at min vare var udsolgt,ringed og rykkede og vedkommende jeg talte med beklagede mange gange og for mit vedkommende var det helt okay. nu har jeg så modtaget en pakke med div lir!!! go stil :) super go stil :)

Fik hvad jeg bestilte

Fik alt hvad jeg bestilte. Godt tilfreds med varerne (købte 2 sæt træningshandsker og nogle energibarer). Prisen er ganske standard (af det produkt jeg købte) sammenlignet med andre sider, valgte dog at handle hos LOADED da de havde nogle andre gode tilbud som jeg derfor benyttede mig af, og derfor blev den samlede ordre billigere.
Varen var pakket godt ind, dog var det ikke en varer som krævede den store form for beskyttelse og derfor efterlod det mig med meget emballage. Men selvfølgelig altid bedre end at få en ødelagt pakke!

Fine priser og god service

Bestilte flere varer til billig pris over nettet - mulighed for at afhente pakke uden omkostninger i butik - fin service

perfekt

Ingen problemer og tøjet har en god kvalitet. Handler der helt sikkert igen

Super gode vare meen

Super hurtig levering men størrelse på tøjet er noget forvirrende kan købe 2 par bukser af forskellige mærke hvor der et utrolig stor forskel på samme størrelse

Bestilte varer hos LOADED, og det fungere bare som det skulle, så det var helt super.

Perfektion i praksis

Jeg købte tøj igennem sitet, og fik det hjem. Et par enkelte fejl i størrelser er rettet med andre trøjer uden brok. Sådan skal det gøres. Der handler jeg gerne igen, uden betænkeligheder. Plus de er aldeles anbefalelsesværdige. ++++++++++ herfra.

Udemærket men men men..... ikke styr på størelses forholdende og ikke fri tilbage levering af byttevare.

Jeg har handlet her nogen gange og har problemer med at finde ud af størrelses forholdende desværre. Sidst bestilte jeg 2 par bukser af samme mærke men af forskellige modeller som jeg skrev og spurgte på email angående størrelses forholdene før bestillingen, og de var venlige og sagde at jeg skulle bruge Large, hvilket så viste sig ikke at passe, da jeg først havde modtaget bukserne, de var altså for store og gad ikke alt det er igennem med at skulle sende retur osv. så denne her gang tænkte jeg nej jeg bestiller sammen mærke bukser bare i en anden model i størrelse medium, da large sidst var for store men det viste sig så at de var for små denne gang, og nu blev jeg så nød til at sende retur, jeg skrev så og spurgte om man evt. kunne komme ind i butikker og prøve den anden størrelse i stedet for at sende da jeg jo så ved samme lejlighed ville kunne prøve bukserne i den anden størrelse, men det kunne man åbenbart ikke så måtte af med penge for at sende retur pga. der ikke er ordentlig vejledning omkring størrelses forholdende hvilket har gjort at jeg ikke for fremtiden har i sinde at bestille online fra Loaded.dk igen det tager tid og koster mig penge at i ikke har styr på størrelserne men det er også den eneste kritik her fra har handlet mangen gange i selveste jeres butik og kommer også til fremover at gøre dette fremover man ikke online igen før i får bedre styr på størrelserne eller evt. fri tilbage levering af byttevare... Tingene blev dog hurtigt leveret :-)

Perfekt, virkelig hurtig levering!

Jeg tror aldrig, jeg har oplevet, at min vare er blevet tilsendt så hurtigt, som jeg har oplevet det fra LOADED. De er hermed min foretrukne leverandør af træningstøj! :)

Super effektivt og meget billigt :)

Jeg fik allerede min pakke på andendagen, hvilket er suverænt.. Ikke sidste gang jeg handler der ! Mvh Martin

God service ! Men skod bemærkninger man får på facebook siden når man spørg om noget

Rigtigt god service på website og hurtigt levering :) men bemærkning man får tilbage når man spørg til udsalget på deres facebook side at man kan skride i h&m signalere ikk lige frem at man gerne vil have kvindelige kunder! Kunne være man skulle give dem et kursus i pli og tone!!!! Og det rigtigt synd for de har mega fedt tøj til piger og sports tøj men man gider jo ikk ligefrem bruge sine penge der når man blir bedt om at fise i h&m .

100 % i orden

Bestilte nogle vare, som jeg kunne hente i en døgnboks dagen efter :-)

fantastisk!!

kvalitet og hurtig levering, bliver ikke bedre!!!

Loaded er de bedste af de bedste

Jeg har handlet med loaded ca 10 gange de sidste 2 år .. og har HVER eneste gang oplevet
- hurtig, god betjening
- serviceorienteret indstilling
- lyst til at gøre lidt ekstra for mg som kunde
- vilje til at løse mine ting/spørgsmål ekstra godt
- sk..godt humør

Jeg har arbejdet professionelt med service siden 1997, og jeg må bare sige "Loaded er bare blandt de bedste af de bedste of all times!!!"

Søren

Hurtig!

Super hurtig og nem levering. Og alle varerne var der. Top!

Så bliver det ikke bedre :-)

Jeg har handlet meget på nettet, og lige netop Loaded.dk slår alt, jeg har handlet her flere gange, for det første en rigtig flot hjemme side, stort udvalg af kvalitets tøj mv. til rigtig fine priser, utrolig hurtig forsendelse,, denne gang fik jeg brug for kundeservice som viste sig at være et kapitel for sig selv,,, de reagere hurtig og løser alle problemer super hurtig med godt humør,, her vil jeg 100 % handle igen, og vil gerne give Loaded.dk min bedste og varmeste anbefaling ...

Perfekt handel :-)

Den rigtige vare, til den rigtige pris.
Har handlet nogle gange i net-butikken og flere gange i den fysiske butik - og der er altid god service, leveret med et smil :-)

Sweet!

Jeg fik de bestilte varer hurtigt, så helt i top.

ovenud tilfreds med service og kvalitet...

jeg ser en sen onsdag aften at en gasp trøje kommer tilsalg i begrænset antal, jeg kontakter loaded over facebook torsdag aften for lige at hører til hvad str jeg evt skulle have... inden for 2 min bliver der svaret og jeg bestiller, pakken kommer sgu allerede om lørdagen selvom jeg bestilte torsdag aften lige op til jul...

jeg har handlet der en del gange nu og der har aldrig været nogen problemer eller fejl, det kører bare 100% fejlfri som blev de betalt for det ;)
super service og super kvalitet af deres vare...

Loaded Details

loaded, streetwear, fitness og kosttilskud...

Visit LOADED | Fitness & Streetwear

Write to: stellan@loaded.dk