Autolåsesmeden reviews

Autolåsesmeden reviews

6.3

mere end fede og billige både til alm.låse i hjemmet og auto låse

først hjælper de mig med min bil og dernæst får jeg kanon tilbud på nye låse i min villa
jeg ventede 10min...og talte derfor med flink og høflig låsesmed omkring nye låse til hjemmet.....fik et tilbud og gik hjem og undersøgte de andre låsesmedes priser...
yes kanon ....godt tilbud....dernæst ringede jeg og aftalte dag og tid....perfekt service
kan kun sige jeg er tilfreds.....

TAK FOR DEN STORE HJÆLP :-)

Har købt en veteran bil fra 1956 uden nøgler og havde prøvet flere låsesmede men uden held indtil jeg ringede til autolåsesmeden og fik beskeden "ingen problem ,kan du selv tage låsene ud eller eller skal vi det" og låsene havnede jeg taget ud så jeg kørte forbi med alle låsene og dagen efter var alle låsene lavet PERFEKT så nu kan jeg komme ud og køre i min nye gamle bil :-) :-) :-) Tak for den stor hjælp

Du burde søge efter et alternativ

Vi fik en uheldig oplevelse som blev en dyr affære for os. Nøgle til bilens tænding knækkede, og vi ringede ind for at høre hvad det kostede ca. 2200kr sagde automekanikeren. Vi fik transporteret bilen til rødovre via falck, i den tro det kunne blive lavet. og så er det problemet opstår, det er som at komme i løvens bur. vi får et opkald fra dem, og de oplyser nu prisen er 4500kr, vi takker så nej, men får at vide at så vil de have 2000kr for at have brugt 4 timer på at undersøge sagen. Så vi kan vælge at betale 2000kr for ingenting, eller 4500kr for at få lavet låsen. Da vi siger vi ikke vil betale, da vi mener det er en afvigelse fra oprindelige aftale så svarer de igen, vi ikke får bilen udleveret.
Det er ikke behageligt at komme i sådan en situation, og jeg ønsker ikke andre skal komme ud for lignende situation. Chefen var indblandet, så det er ikke blot en dårlig dag fra en medarbejder. Det siger lidt om hvilken slags mennesker du kan risikere at handle med hos autolåsesmeden eller lock.dk som de også kalder sig.

Ja, ja, ja, ja -- øh nej

Skulle have repareret min startnøgle til den ganske almindelige Nissan Almera og ringede for at høre om lock.dk kunne klare det. Svaret fra medarbejderen var en kende arrogant: Ja,Ja,Ja,Ja,Ja til alt hvad jeg spurgte om - herunder er du helt sikker...og jeg tog til Rødovre -

Her måtte samme medarbejder konstatere: øh, nej, dette kunne de ikke klare alligevel og beskeden var "Køb en hos Nissan". Her havde jeg så spildt over en times kørsel - og kunne godt have brugt en undskyldning, forklaring beklagelse eller lignende.

Det havde medarbejderen ikke format til, så der handler jeg ikke en anden gang.

Reply from Låsehuset - Vanløse Låseservice

Det er meget beklageligt at du har fået den behandling og dårlige oplevelse jer er bange for at der er nogen her i firmaet der ikke har forstået at det var et nyt hus til din fjernbetjening du skulle have de har forstået på dig at du kun ville have nyt gummi og det kan man ikke få da det ikke laves
Da vi er Europas største autolåse specialist er det meget beklageligt at du har fået en dårlig oplevelse
Vi har eksisteret siden 1947 og altid forsøgt at servicere vores kunder på den bedst tænkelig måde
Og for god orden skyld så var det ikke den samme du talte i telefonen med som du talte med i butikken
Jeg kan kun beklage
Autolåsesmeden
Rene Andreasen

For af bruge Withøfts ord: Pas på de kan muligvis være lidt for smarte.

2 stjerner står for: En dårlig oplevelse men uden tegn på ond tro. Hvilket passer fint på min oplevelse. For det var en dårlig oplevelse. Jeg bestilte en nøgle til min bil, som ikke kunne anvendes. Jeg retunere den inden de 14 dage. Hvilket i sig selv jo er ærgerligt. Dog er her ingen tegn på en dårlig oplevelse endnu, bare ærgelse. hvilket lock.dk egentlig ikke kan klantres for.
Den dårlige oplevelse opstår da de retunere beløbet til min konto. For her har de overført 60,50 Kr. for lidt. Det vil jeg kalde en dårlig oplevelse. Det burde slet ikke kunne lade sig gøre. Men alligevel. Jeg vælger at tro det ikke er sket i ond tro, så kontakter dem med info om restancen.
Denne oplevelse passer til beskrivelsen for 2 stjerner.

Grunden til at jeg forhøjer den til 4 stjerner, er fordi to dage efter jeg havde sendt min mail, går de resterende 60,50 kr. ind på min konto. Det var en rigtig hurtig overførelse og ingen dumme undskyldninger eller brok og så endte det jo som det skulle.

Dog vil jeg gøre opmærksom på, at man skal være opmærksom. For de tilbagebetalte først et noget mindre beløb, og havde jeg ikke konfornteret problemet, så var den stoppet der. Det er en 50/50 gråzone, som man aldrig kan finde svar på. var det et uheld eller var det en Hustler metode?
Vi kan til hver en tid være sikker på hvad lock.dk vil påstå! :-)

Men når det er sagt, står jeg ved mine 4 stjerner. For alt gik op til sidst.

5 stjerner står for at man vil anbefale virksomheden til sine venner: og der tror jeg desværre ikke helt jeg er.

Tak...Rene/lådesmed

Jeg har lige fået lavet min bil eftersom jeg havde fået lavet en ekstra bilnøgle i Odense og de havde ikke lavet det ordentligt. Jeg havde fejl melding på min startspærre. Rene/lock har lavet det på 15 min og prisen var derefter.
Så jeg er super tilfreds.
Dog var jeg lidt septisk efter at se deres bedømmelserne på trustpilot men kan kun sige at jeg er super tilfreds.
Endnu engang tak i kan klart anbefales.

Pas på dem. De er for smarte.

Så deres pris på nettet for en nøgle til min bil med startspærre.
Kørte hen til dem og bad om at få den lavet, og var godtroende nok til ikke at spørge om prisen en gang til.
Var ved at gå på r... da jeg blev afkrævet et beløb, som var 700 kr. højere end på nettet.
"Nåh ja, men så skal der jo også betales for .... og ......"
Der sætter jeg ikke mine ben igen. Helt sikkert.
---------------------------------------------------------
Efter at have læst firmaets svar, har jeg bare 2 kommentarer:
1: På hjemmesiden står at nøglen er til Honda CR-V, (der altid har startspærre) og der er ingen antydninger af, at man kan eller skal købe nogen som helst ekstraydelser for at nøglen dur.
Hvis man køber en sav, forventer man jo heller ikke, at tænderne skal købes som ekstraydelse.

2: Jeg har aldrig hævdet at Honda har rimelige værksteds-og reservedelspriser.

Reply from Låsehuset - Vanløse Låseservice

Det er imponerende at man ikke læser hvad der er skrevet på en hjemmeside men bare går ud fra at man købe en startspærrenøgle for kr.85,00 det ville jo være det rene vanvid hvis man tror at startspærrenøgler ikke koster mere og Hr.Withøft ved jo godt at det er startspærre i hans bil da han havde den RØDE masternøgle til hans Honda med da han bestilte en nøgle og at tro at en nøgle programmeret ind i en bil med startspærre for en pris på kr.85,00 ar vist på græsen af ......

ar lige været i kontakt med Honda prisen der er kr.1155,00
så er vi jo billig

Dårlig kommunikation giver ikke det bedste indtryk

Læs nedenstående email udveksling med Autolåsesmeden:

===========================
Mig:
Jeg har mistet min nøgle med fjernbetjening til min Citroen Xsara Picasso (2002) Kan I lave en ny og kode den ud fra koden på nøglekortet ?

Autolåsesmeden:
Ja det kan vi godt Jeg skal bruge dit stelnummer

Mig:
Hvor meget koster en ny nøgle med fjernbetjning? Jeg har koden fra nøglekortet kan det bruges ? eller skal det være stelnummeret ?

Stelnummer

Mig:
...og hvor meget koster en ny nøgle med fjernbetjning?

STELNUMMER?

=========================================

......Det kan godt være de skal bruge et stelnummer for at kunne finde en pris, men det kunne man vel skrive på en lidt pænere måde en bare "råbe" det !
Theis found this review useful

Reply from Låsehuset - Vanløse Låseservice

Det er utroligt at der er nogen der ikke kan forstå en besked men er nød til at spørge om det samme flere gange for derefter at føle sig fornærmet når det gøres klart hvilken info der er nødvendig for at betjene kunden man vi kan jo alle blive Bubber sure

Låsehuset - Vanløse Låseservice Details

Vanløse låseservice er flytter til Valhøjs alle 175 2610 Rødovre