Lockpick reviews

Lockpick reviews

Very low
2.9

Lever af at snyde sine kunder

Bestilte et sæt med 20 dirke 26 DEC 2013
Fik ingen respons på flere henvendelser ang. leveringstid i de følgende dage, så jeg checkede Trustpilot og fik det klare indtryk at firmaet lever af at fuppe kunderne. Det kan jeg nu bekræfte

Jeg afbestilte ordren midt i Januar, både via direkte e-mail og via kontakt formular på deres hjemmeside. Ingen respons.

Fik 20 JAN en e-mail om at dele af ordren var pakket og afsendt. Intet modtaget.

Fik 3/2 ny e-mail om at ordren var afsendt, 5/2 ankom der en pakke uden afsender med et dirkesæt med 13 dele. Ud fra partnummer på hylsteret kunne jeg se at det var et sæt med 14 dele der var afsendt - med en manglende del.

Jeg havde bestilt et sæt med 20 dele, fik 13 i en pakke der ikke kunne returneres p.g.a. manglende afsender adresse. Leveringen er forkert, prisen er alt for høj, et 14 deles sæt koster 15 GBP eller 135 kroner på amazon.co.uk. Lockpick.dk forlangte
379 kroner.

Købte i øvrigt et mindre sæt på amazon.co.uk i ventetiden - det kom efter 5 dage hvor lockpick.dk brugte ca. 40 dage på levering.

Undgå at handle med lockpick.dk - de snyder systematisk kunderne og gør returnering/refundering meget vanskelig.

David må i øvrigt have dårlig samvittighed, hans telefon er ikke registreret og han gemmer sig under konen, Pernille´s navn i rækkehuset på Udsholt Byvej i Græsted.

SVINDLER

Det er simpelthen den mest ringe butik. De trækker pengene inden de sender pakken. venter på 3 uge på min pakke. De svarer ikke på mine henvendelser, Køb aldrig noget på lockpick.

Svindlerfirma

Venter stadig på at få varen eller pengene tilbage efter 6uger.

Køb ikke hos "Lockpick.dk HAN SNYDER DIG!!!!!

Jeg havde gået og tænkt over hvor man kunne købe et dirkesæt så googlede jeg det lidt og fandt hjemmesiden "Locpick.dk" og tænkte fint så prøver jeg det jeg købte et dirkesæt og så gik der små to uger og så undrede jeg mig lidt over hvor min vare blev af jeg prøvede flere gange at kontakte ejeren "David Holst" men fik intet svar så gik der en måeneds tid så prøvede jeg igen og fik stadig intet svar så besluttede jeg mig at droppe det så fandt jeg godt nok en anden hjemmeside "amazon.co.uk" de havde det samme til en meget lavere pris og jeg må sige at det var en fantastisk service på amazon så anbefaler IKKE at i køber på locpick.dk HAN SNYDER DIG!!

Hold jer væk fra www.lockpick.dk - fup-firma !!!!!

Sælger David Holst fra www.lockpick.dk svarer overhovedet ikke på mail-henvendelser, og kan ikke kontaktes på anden vis.
Modtog vare efter ca. 2 mdr. og efter mange henvendelser til sælger - uden noget svar.
Endelig kom varen, men da havde jeg købt via andet sted. Returnerede varen (med Track & Trace) iht. 30 dages fortrydelsesret. Men sælger hentede ikke varen. Nu er den kommet retur, og han har ikke tilbagebetalt beløbet. Ret dårlig stil !!!!
Har gjort indsigelse til bank og har fået mine penge retur.
Så PAS PÅ - man bliver desværre SNYDT på www.lockpick.dk.

Tjek også dette link. http://www.forbrug.dk/FirmatjekSager/Q/Quicksalgdk

Hold jer væk - Ingen varer - Intet svar

Pengene hævet samme dag som bestillingen.
Intet svar trods henvendelse både på mail og via hjemmesiden.
Varen er aldrig modtaget.
Prøver nu at få pengene retur via min bank.

Hold jer væk.

Jeg kom til at bestille to ting ved et uheld, skrev lige med det samme efter, at den skulle annullere, de svarede aldrig men sendte begge dele.

Ikke nok med det, blev jeg opkrævet porto for begge genstande, selvom de blev sendt sammen.

Brug aldrig lock Pick

Har i starten af august bestilt og betalt for varer til en pris af 1004 kroner. Her den 11. September har jeg intet hørt fra dem endsige modtaget det jeg har betalt for.

Adskellige henvendelser til dem bliver ikke besvaret.

Hvis nogen har deres adresse i græsted så skriv venligst til. Larsen84@hotmail.com

fortsat den 27. sep. Jeg modtog mine varer sidst i september. KØB ALDRIG NOGET HOS DEM

Langsom og ignorerende

De trak pengene efter 2 dage fra min bestilling, jeg skrev efter 2 uger hvor jeg stadig ikke havde fået min pakke, den svarede de ikke på, så skrev til dem hver anden dag ca uden at de svarede. Da der var gået en måned uden nogen mail fra dem trods mange fra mig, skrev jeg at de skulle overføre pengene igen, og at jeg ville gå i banken hvis ikke dette blev gjort. Dagen efter fik jeg en mail at pakken er sendt. MEGET LANGSOMT OG IGNORERNDE. dem er jeg færdig med at handle ved.

Kvalitetsbevist

Super Service, meget professionelt og lyn hurtig levering. jeg er meget tilfreds. Brian H J

Super lækker service med fremvisning!

Det er en af de bedste online oplevelser jeg har haft.
Sjældent oplevet SÅ god service. Fik en fed detaljeret demonstrering og en super god handel. Tak for god service :) !!

Gode varer jeg har modtaget

Jeg har handlet med dem flere gange, der har været noget vente tid, men det gør mig ikke noget da varene er kommet i god behold og der har ikke været nogle fejl leveringer eller nogle fejl på de ting jeg har købt.
Bestiller helt sikker fra dem igen..

hold jer væk

Langsom, dyrt

Bestilte den 9 jan og idag 12 dage efter har stadig ikke for ordrebeskæftigelse, men de har været så dygtige at trække pengene.

Har prøvet at skrive til, men de svare ikke, næste step er at skrive til paypal så jeg kan få mine penge tilbage, og bestille dem et andet sted, hvilket også er langt billigere.

alt for høje priser!

har kigget lidt rundt på nettet og fandt fx. låsepistolen Brockhage BPG-10 til 300 kr. på amazon.co.uk hvor den koster det dobbelte på lockpick.dk i det hele taget synes jeg bare deres priser er for høje selvom de reklamere med at de har banket alle priser i bund så de vil ikke give rabat.

Jeg bestilte et sæt bilåbnings værktøj til mit firma. Der gik 4-5 dage uden det kom. Jeg skrev en mail og samme dag fik jeg svar på at sættet ikke var hjemme, men man kunne "lave" et sæt ud af mindr sæt så jeg faktisk fik mere for pengene. Det sagde jeg ja til og få dage efter fik jeg MEGET mere end jeg egentlig havde betalt for. God service på trods af manglende varer. :)

Fin handel og behandling af mig som kunde

Jeg bestilte nogle varer som jeg selv ønskede at afhente, og på sms guidede David mig på vejen til Græsted hvor han har sin "butik"

Det eneste David kunne gøre bedre, var at svare mig (og sikkert også andre kunder) lidt hurtigere på mail.

Alt i alt en fin oplevelse at handle med Lockpick.dk

Jeg skal nok vende tilbage med en ny ordre en dag.

Vi ses David

Langsom behandling

Jeg bestilte, og pakken gik i "pakkes" status samme dag.

Lækkert tænkte jeg, så kommer det snart, men nej, jeg rykkede to gange, og da jeg trejde gang (efter 12 dage) skrev at jeg ville annulere ordren og have mine penge tilbage, blev den afsendt. 10 minutter efter jeg havde sendt den mail med at jeg ville annulere kom der en mail retur der sagde at nu var pakken sendt. Der blev ikke svaret på mine rykkere.

Og pakken kom 2 dage efter det. Så 14 dage fra at pengene blev trukket på min konto til pakken kom. Det er langsomt!

han snyder dig....

jeg kiggede lidt rundt omkring ejeren, David Holst, og så hvor mange han har snydt... check på Google....

asbjørn

dårlig service hos loock pick

Visit Lockpick