Lodos reviews

Lodos reviews

5.5

Utrolig dårlig behandling!

Utrolig dårlig leveringstid, over 2 timer, ingen rabat eller forståelse at hente, hvad sker der for kundeservicen?

Maden var vildt god, men det kunne ikke opveje, at de først leverede min kærestes mad, men glemte min pizza og at jeg så skulle vente i over 2 timer på at den kom, for så slet ingen forståelse eller rabat at få? Jeg fatter simpelthen ikke den slags service, hvorfor vil man så overhovedet bringe ud?

Jeg kan anbefale deres mad, men ikke deres kundeservice eller udbringning =(

God orhan-spagetthi

Jeg gør flittigt brug af Lodos' take-away tilbud. Deres Orhan-spagetthi er rigtig god og så har de åbent til 22:30, hvilket er lidt længere end de fleste. Desværre er de stoppet med at levere sælge take-away efter kl. 22:00.

Is Lodos your company?

Visit Lodos