Loevegal reviews

Loevegal reviews

7.4

Både bestilling, levering og produkter er helt OK

Her i den tørre vinterluft ledte jeg efter en fugtighedscreme "til mænd" af så naturlig og økologisk oprindelse, som jeg kunne finde.
Løvegal så ud til at have sådan nogle produkter.
Bestillingen og betalingen gik nemt på hjemmesiden, og jeg fik straks en mail med kvittering på min ordre, som jeg afgav en søndag. Om onsdagen kom en lille, rund pakke med præcis de ting, jeg havde bestilt.
Produkterne lever umiddelbart helt op til mine forventninger, bl.a. lægeplantesalven, som hurtigt har fået et sår til at hele.
Jeg er helt tilfreds med Elizabeth Løvegals produkter og service og vil helt sikkert gerne komme tilbage og bestille mere.

Is Loevegal your company?

loevegal.dk Details

Visit Loevegal