Logitech reviewed by

Dybbøl, DK

bedste service jeg har set til dato

jeg havde et g35 headset som gik istykker, det var købt hos (expert (kan ikke anbefales)),

men de ville ikke dække det med mindre logitech sagde de skulle, så jeg ringede ind til den danske afdeling og fik fat på en medarbejder ved navn Jan,
han forklarede mig hvad jeg skulle gøre, jeg fik også at vide hvis de nægtede skulle han nok erstatte det, dette i sig selv sys jeg er en enorm service, men at de så også vil hente det på min addresse sys jeg var helt fantastisk,
da expert havde ringet til logitech om morgenen dagen efter og derefter ringede til mig sagde de de nok skulle ombytte det men at de ikke havde det hjemme, jeg kunne evt. også få et andet.

så jeg kom ned i butiken med det og han viste mig et andet jeg kunne få et steelseries til 300kr... G35 koster 1200kr normalt pris hos dem, jeg havde dog købt det på tilbud til 699kr.

så jeg bedte om at få bestilt et nyt g35 hjem da jeg er afhænging af at det har 7.1 surround sound og jeg har G taster på siden, men dette kunne ikke lade sig gøre da det var steget i pris igen.

jeg ringede derfor til Jan igen som sagde jeg havde krav på at få en nyt, men for at jeg ikke skulle bøvle med det ville han ordne det, og som plaster på såret over den dårlige behandlng hos en af deres produktsælgere fik jeg 50% på alle logitech vare.

jeg bruger kun logitech og med den service kan jeg næsten heller ikke tillade mig andet:)

takker mange mange gange, og kan anbefalde logitech med et stort smil!