Logitech reviewed by

Svendborg, DK

Du får hvad du betaler for!

Nu har jeg haft Logitech i mange år, og har været så tilfreds med dem, at jeg synes det er på tide jeg giver min mening til kende.

Hvis det er noget der kendetegner Logitech, så er det pris, kvalitet og service. Priserne for deres produkter kan til tider være dyre, men det er også alle pengene værd, da du får produkter i høj kvalitet, og som har en utrolig holdbarhed.

Skulle uheldet være ude og går dit produkt i stykker, så er Logitech ikke et af de der firmaer der skider på deres kunder.
Næ nej Logitech er der for deres kunder, og yder en service der fortjener masser af omtale.

Jeg har to gange oplevet problemer med et produkt:

i 2010 gik min Logitech mus i stykker, der var forsat garanti på den, men fordi musen var udgået fra marked, så ville sælgeren ikke ombytte den, men i stedet sende den til vurdering hos Logitech Holland. Den beslutning var jeg ikke enig med sælgeren i, og kontaktede derfor Logitech Danmark, der ydet en service udover det sædvanlige. Ikke nok med at de gav mig ret, de tilbød mig også at sende en ny mus. Da jeg spurgte hvilken mus de ville sende, fik jeg til min store overrasket følgende svar: "Hvad for en kunne du godt tænke dig!"

SERVICE, Wuhoooo, den sætning har jeg vist aldrig hørt andre steder.

2012 - Mit Logitech headset G930 gik i stykker. Sælgeren ville ikke ombytte det. Jeg tog derfor igen kontakt til Logitech, der sagde at det skal sælgeren gøre, og hvis han ikke vil ombytte det, så skal de nok gøre det. Så efter Logitech henvende sig til sælgeren, så var der pludselig ingen problemer med en ombytning.

Igen service.

Tak til Logitech for jeres fantastisk produkter, og den service i yder. Forsæt endelig det gode arbejde

Mvh.
Ulrik Ulmer