Logitech reviews

Logitech reviews

6.7

Superservice

købte i 2008 et tastetur og mus som set...

for en mdr. siden gik musen død og ringet til deres support 3 dage efter lå der en ny mus i postkassen.....

Købte musik til computeren. Gode produkter, god service, hurtig levering! :)

God kvalitet

Har både logitech mus og logitech højtalere. De fungere helt fint.

elendig kundeservice

Hvis man skal emaile skal man udfylde en lang smøre af oplysninger om en selv, hvorfor kan de ikke bare have en normal emailadresse man kan skrive til ? skal de vide alt om en for at svare på et simpelt spørgsmål ? og også en del kringlet at finde frem til et tlf nummer... jeg ville bare finde ud af hvor jeg finder nye skumdutter til mine ultimate ears høretellefoner, de er umidelbart ikke til at finde på deres hjemmeside, de har vist kun dem af silicone. Men køber dem over ebay fra Canada det var meget nemmere end at finde ud af end logitechs hjemmeside og deres emailsystem...

Upåklagelig oplevelse

Hurtig levering og ingen dårlige bemærkninger.

Spitzenklasse kundeservice

Uden forventning om noget som helst kontaktede jeg Logitech for et råd om en 2½-år gammel trackball jeg har, som havde lidt knas med venstre museknap. Dette skete kl. 18.30 en onsdag aften. Efter 23 minutter havde jeg svar. De ombytter min trackball, selvom jeg har fået den i gave, og ikke har kvittering. 14 timer efter havde jeg modtaget trackingnummer til den nye trackball-model de ombytter til.

Jeg var DYBT overrasket og glad!

Velinformerende og velfungerende

Da jeg er tilmeldt logitechs mailordning vedr. emballagebeskadigede varer modtager jeg ofte tilbud fra dem hvori der er store rabatter at hente. Det førte til at jeg bestilte et stk. dockingstation til iphone til billige penge. Den skulle sendes helt fra Holland hvilket fik mig til at tvivle på hvor meget service man kunne forvente. 1 uge efter bestillingen banker UPS på døren med pakken og alt fungerer perfekt. Stor ros herfra.

Fantastisk Service!!

Har ikke fået bedre service før, det er simpelthen i verdensklasse selvom min mus var langt ude af garanti gav de mig 50 % rabat på alle deres varer i webbutikken. Kan klart anbefales

Bra produkter.

Hörde av mig till support för att få lite svar om en produkt, personen jag talade med visste inte svaret och bad om att få återkomma då han skulle fråga en kollega. Logitech återkom aldrig och rabattkupongen hann löpa ut. Tydligen är det ett problem med att få ut mail till Hotmail fick jag svar på.

Logitech har én fantastisk service!

Købte for lidt under et år siden et sæt Ultimate Ears 400vi, som jeg har været utrolige glad for. Efter varigt brug næsten hver dag, gik kablet desværre i stykker ved jack-stikket, og skabte deraf en løs forbindelse.
Jeg ringede ind til Logitech's Support for at høre hvordan jeg skulle forholde mig, og de henviste mig til forhandleren - MEN de oprettede samtidig en sag hos dem, så ville forhandleren ikke bytte varen, så ville de.
Se det er fandme service der vil noget!
- Generelt så har Logitechs produkter altid været i orden. Jeg har haft et utal af mus, højttalere, webcam, joysticks, og nu også et sæt øretelefoner, som jeg alle har været glade for.
Kan varmt anbefales!

god hardware men kundeservicen stinker hvis først noget går galt

10-09-2012
Nu har de endeligt bedt om at få varen ned til dem så de kan teste efter jeg her hjemme har prøvet alle forslået løsninger mellem 4 og 5 gang hver.
så nu afventer jeg svar på deres test.

en af de væreste kundeservice jeg nogen sinde har prøvet har i 1 måned kæmpet med at få et produkt til at virke efter de lavet en software opdate af softwaren der hørte til, dagen før jeg fik updaten var der ingen problemer og da jeg fik den indstalleret så gik det ned og har siden ikke virket, har skrevet frem og tilbage med dem flere gang men de cykler rundt i samme spørgsmål.
Har gentagene gange prøvet at få den til at sende den gamle version.
Men uden held er godt nok ved at være trætte af dem

Du får hvad du betaler for!

Nu har jeg haft Logitech i mange år, og har været så tilfreds med dem, at jeg synes det er på tide jeg giver min mening til kende.

Hvis det er noget der kendetegner Logitech, så er det pris, kvalitet og service. Priserne for deres produkter kan til tider være dyre, men det er også alle pengene værd, da du får produkter i høj kvalitet, og som har en utrolig holdbarhed.

Skulle uheldet være ude og går dit produkt i stykker, så er Logitech ikke et af de der firmaer der skider på deres kunder.
Næ nej Logitech er der for deres kunder, og yder en service der fortjener masser af omtale.

Jeg har to gange oplevet problemer med et produkt:

i 2010 gik min Logitech mus i stykker, der var forsat garanti på den, men fordi musen var udgået fra marked, så ville sælgeren ikke ombytte den, men i stedet sende den til vurdering hos Logitech Holland. Den beslutning var jeg ikke enig med sælgeren i, og kontaktede derfor Logitech Danmark, der ydet en service udover det sædvanlige. Ikke nok med at de gav mig ret, de tilbød mig også at sende en ny mus. Da jeg spurgte hvilken mus de ville sende, fik jeg til min store overrasket følgende svar: "Hvad for en kunne du godt tænke dig!"

SERVICE, Wuhoooo, den sætning har jeg vist aldrig hørt andre steder.

2012 - Mit Logitech headset G930 gik i stykker. Sælgeren ville ikke ombytte det. Jeg tog derfor igen kontakt til Logitech, der sagde at det skal sælgeren gøre, og hvis han ikke vil ombytte det, så skal de nok gøre det. Så efter Logitech henvende sig til sælgeren, så var der pludselig ingen problemer med en ombytning.

Igen service.

Tak til Logitech for jeres fantastisk produkter, og den service i yder. Forsæt endelig det gode arbejde

Mvh.
Ulrik Ulmer

Forrygende, flexible og hurtig support

Har et z-5500 jeg har haft en del problemer med. Kontakter så logitech support og får fat i en der hedder Jan. Fortæller ham om de problemer jeg har med produktet, derefter går tingene legende let!. Jeg får oprette en sag, og får sendt papierne afsted, dagen efter har jeg fået et brev fra Jan fra logitech at det bliver ombyttet, så nu venter jeg spændt på fragtmanden kommer så jeg endelig kan have lyd igen ;)

Bedste support ever!!

Havde et defekt z-5450 som var ud over garanti periode. Baghøjtalerne kunne ikke connecte, skrev en mail om what to do, og de skrev jeg skulle tage et billede med et stykke papir jeg skulle skrive et ord på og maile det til dem. Gjorde det, og de sendte mig et z-5500. To mdr efter starter subben med at brumme, skriver til dem igen, de bad mig pakke det ned, returnere på deres regning. Z-5500 er i mellemtiden udgået, og de sender så et z-906 istedet. Kan kun anbefale at handle med logitech :)

Fantastisk support!

Havde et gammelt z-5450 (den under z-5500), hvor indgangen i subwooferen til højre side desværre var gået i stykke.
Jeg skrev til logitech, i håb om det havde noget reservedele eller lign. eller måske ville reparere den.
Fik svar fra Jan, der skrev at han desværre ikke kunne ombytte den, og at de ikke havde flere reservedele.
Men tilgengæld kunne han give mig 50% ved køb af nyt højtalersystem. Fantastisk, når nu mit z-5450 egentlig var ude over garanti-perioden.
Super service!

bedste service jeg har set til dato

jeg havde et g35 headset som gik istykker, det var købt hos (expert (kan ikke anbefales)),

men de ville ikke dække det med mindre logitech sagde de skulle, så jeg ringede ind til den danske afdeling og fik fat på en medarbejder ved navn Jan,
han forklarede mig hvad jeg skulle gøre, jeg fik også at vide hvis de nægtede skulle han nok erstatte det, dette i sig selv sys jeg er en enorm service, men at de så også vil hente det på min addresse sys jeg var helt fantastisk,
da expert havde ringet til logitech om morgenen dagen efter og derefter ringede til mig sagde de de nok skulle ombytte det men at de ikke havde det hjemme, jeg kunne evt. også få et andet.

så jeg kom ned i butiken med det og han viste mig et andet jeg kunne få et steelseries til 300kr... G35 koster 1200kr normalt pris hos dem, jeg havde dog købt det på tilbud til 699kr.

så jeg bedte om at få bestilt et nyt g35 hjem da jeg er afhænging af at det har 7.1 surround sound og jeg har G taster på siden, men dette kunne ikke lade sig gøre da det var steget i pris igen.

jeg ringede derfor til Jan igen som sagde jeg havde krav på at få en nyt, men for at jeg ikke skulle bøvle med det ville han ordne det, og som plaster på såret over den dårlige behandlng hos en af deres produktsælgere fik jeg 50% på alle logitech vare.

jeg bruger kun logitech og med den service kan jeg næsten heller ikke tillade mig andet:)

takker mange mange gange, og kan anbefalde logitech med et stort smil!

Support man bliver glad af!

Min superlyd fra Logitech Z-5500 forsvandt med et smæld. Kenneth fra Supportafd. ville starte med at skifte kontrolenheden, som første step. Dette indikerede jo til min glæde at hvis det ikke virkede, ville han gå videre. Den ankom som aftalt, den virkede - og nu er jeg glad igen, fordi jeg kan nyde mit super surround-anlæg. Det er support der vil noget - venlig og effektiv. Det får betydning når jeg i fremtiden skal vælge mellem mærker - da vil Logitech stå meget højt på listen!

Good quality!

Honestly, who doesn't prefer Logitech keyboards over any other brand?

bon site TRES BON PROPDUITS

peut être même de trop bon produit j'ai en dehors d'un clavier nickel logitech une souris MX REVOLUTION DE 2006

depuis quelque temps elle bug double clic tout plein de petit chose sur le site on vous propose de la rendre pour 20% de reduc sur par exemple la MX PERFORMANCE NEW GÉNÉRATION amputé d'un bouton de défilement bureau latéral et de bouton plastique sur le one search

bizarrement je défait le nouveau logiciel 6.32 et je remet un ancien 4.80 que je conserve toujours et la MIRACLE PLUS DE BUG

VOILA DONC UNE FAÇON PEU DÉLICATE DE NOUS IMPOSER UNE CONSOMMATION QUE LE CONSTRUCTEUR VEUT INSTAURER OU GÉRER UNE Obsolescence MAL programmée A L'ORIGINE

OBSOLESCENCE DES PRODUITS PROGRAMMES PAR DRIVERS DOMMAGE DE JOUER A CELA JE VOUS L'AI DÉJÀ SIGNALE PAR COURRIEL CE QUI FAIT VOTRE DIFFÉRENCE AVEC MICROSOFT ROBUSTESSE FIABILITE SUISSE

SI VOS DRIVERS APRÈS UN CERTAINS TEMPS FONT LE JEU DE VOTRE PORTE MONNAIE ALORS JE CONSEIL A TOUS DE VOIR D4AUTRES CONSTRUCTEURS SUR LE MARCHE

Excellent customer service!

I'd had a Logitech Harmony remote control for a while when one of the buttons stopped working. It was within the warranty period so I e-mailed Logitech customer support and received a response very quickly. Via messages I was taken through various steps to find out what exactly was wrong with the remote. When it was established that the fault was with the hardware a replacement was shipped out very quickly via UPS. I couldn't have wished for better service. I also have speakers made by Logitech. Their items are top quality and their customer service is awesome.

Is Logitech your company?

Visit Logitech