Logslund reviews

Logslund reviews

7.9

Super Pension / hotel

Vi har haft vores hund passet ved Logslund gennem de sidste to år, og vi er utroligt tilfredse, masser af udeplads og meget personlig involvering i dyrene.

Alt på dyrenes præmisser!

Hos Tina er din hund i centrum og der kan være svært at overtale den til at komme med hjem igen ;o)

Yderst anbefalelsesværdig hundepension til rimelig pris og med "indbygget" dyrlæge.

Claus & Co.

Fantastisk hundepension!

Vi har haft vore to hunde i pension hos Tina/Logslund flere gange. Og vi er rigtig glade for hende. Og det er hundene ikke mindst også. Dejligt sted hvor hunden er i centrum :o)

Is Logslund your company?

Tørring Dyreklinik Details

Tørring Dyreklinik