Løgstør Parkhotel reviews

Løgstør Parkhotel reviews

6.0

et besøg værd igen :-)

Vi har haft en super weekend.
Med imødekommende personale og uovertruffen service.
Vi har nydt deres buffet hvor der var alt hvad hjertet begære og mere end nok af det.
Lørdag brugte vi på spa. Først en dukkert i poolen efterfulgt af spabad, dampbad, sauna og til sidst en lækker massage.

Aftenen brugte vi i hotellets pub hvor der var levendene irsk musik.

Det er første gang vi besøger løgstør parkhotel men det er bestemt ikke sidste gang.

Hilsen
Ditte Christensen
Claus Sørensen

Nykøbing Mors

Super god til prisen

Vi har igen været på Løgstør Parkhotel og vores oplevelse denne gang var som de andre gange vi har været der RIGTIG GOD super mad og rigtige gode værelser venlige og behagelig personale vi kan varmt anbefale stedet og vi vil igen benytte os af Deres gode og billige tilbud
mvh
Lis og Erik jensen

Kære Lis og Erik
Det glæder os rigtig meget at høre, at I har været godt tilfredse med jeres ophold - og vi vil glæde os til at byde jer velkommen hos os igen.

Anita Larche

Dejlig weekend

Fint mini-ophold med veninden. Skøn skøn massage og super service i baren. Morgenbuffeten kunne trænge til et løft. Ligesom jeg synes man sidder alt for tæt, når man spiser i restauranten - der er jo masser af plads!
Men alt i alt en super weekend, med hygge og afslapning.
Kan godt se der er en smule slidt, men ikke noget jeg tænker over, når der er pænt og rent. Og det var der i den grad.
En idé, når der er lavsæson og ikke bor mange på hotellet, kunne man lige så godt fordele gæsterne i værelserne med havudsigt - det kunne måske give flere genbesøg forår/sommer. :-)

Levede ikke op til forventningerne

Der var lagt op til en fantastisk veninde tur med fuld afslappelse og wellness.
Vi havde allerede før besøget "lidt" problemer med at få booket wellness behandlinger pga. manglende tilbage-ringninger fra hotellet.
Da vi ankom på værelset kunne vi se vores forventninger ikke blev efterlevet.
- Toilettet var ikke rengjort ordentligt, der sad stadig rester i kummen.
- Toiletbørsten var ikke forsvarlig at bruge da den var fyldt med brune klumper
- Spejlet på værelset var ved at falde ned, det hang så skævt at det væltede ind over en stikkontakt og lys afbryder, dette kunne derfor ikke bruges.
- Vinduerne var punkteret og var derfor svært at nyde den egentlige fantastiske udsigt plus (grønt) mug i kanten af vinduet.
- Håndsæben (som var det eneste sæbe at finde på værelset) var klemt sammen og lignede ikke noget man vil se på et offentligt toilet.
Alt dette blev informeret til receptionen, hun takkede og noterende det ned. Ingen beklagelse eller andet - afslag i prisen eller anden form for kompensation.
Spa området:
Skal siges at vores behandling (en ekstra betalt ydelse) var upåklagelig, virkelig fantastisk men...
- boblebadet var møgbeskidt, vi måtte rengøre den kraftigt før vi turde bruge det.
- Ingen sæbe i de to dispensere der hang ved bruseren
Billederne af deres wellness afdeling(på hjemmesiden) er super gode, største delen af de billeder som er brugt, hører til den del af wellness som kræver ekstra betaling, hvilket jeg vil mene er lidt misvisende.
Inden wellness ringede vi til receptionen og forhørte os ang. håndklæder. Vi fik at vide, at vi skulle medbringe vores egne håndklæder fra værelset til wellness, hvilket resulterede i, at vi måtte til slut bade og tørre os med to våde håndklager, da det jo bliver vådt af at være med i sauna og andet.
- Der var ingen badekåber. (både håndklæder og badekåber loves ellers på hjemmesiden vedr. wellness)
Buffeten bliver nu serveret: (var egentlig "lovet" valgte mellem 3retters gourmetmenu eller buffet - dette fik vi så ikke)
Salat og fiske buffet var upåklageligt.
- Tjeneren vidste ikke hvilke vinen der var og hvilke slags kød de serverede.
- Kødet var tørt og med en del sener.
- MEGET tør brownie
Vi spurgte om der var mulighed for at købe Chips, men da hotellet ikke har dette tilbød en tjener, at han kunne hente en pose popcorn i receptionen (som nu var lukket) Han kommer herefter op med en pose popcorn som overskrider sidste salgs dato. Vi fortæller ham at de er for gamle og han griner og siger han nok skal sørge for vi ikke betaler for dem.
Morgenmaden:
Vi ankommer til en morgenbuffet hvor der mangler juice, æg og rundstykker.
Jeg prøver 2 gange at kalde/råbe ud i køkkenet for at høre om nogen kan hjælpe, desværre uden held. Vi tager lidt af det mad som er tilbage og sætter os, efter 5-10 min. dukker en tjener op og vi skynder os over for at give ham info og han smutter i køkkenet for at lave æg, der bliver fyldt op i buffeten mens æggene bliver lavet. efter 10 min. fylder han op med 6 stk. æg som vi når at få 2 af inden kurven igen er tom.

Alt i alt, så synes vi bestemt ikke dette har levet op til forventninger. Forventninger vi har opbygget via. hjemmeside og "påstanden" om 4 stjerner.

For at være ærlig, så synes jeg at det havde været på sin plads, at man havde tilbudt noget form for kompensation, da vi henvendte os omkring vores oplevelse. Som det mindste at man beklagede vores dårlige oplevelse.
Jeg har billede dokumentation for flere af de nedskrevet påstande, hvis dette ønskes.

Ualmindeligt skuffende

Vores ophold 16/17 2013 startede i Receptionen hvor receptionisten var tæt på at afvise os, fordi det groupon bevis vi har booket opholdet ud fra, ikke har medbragt, til trods for hun havde fået alle oplysninger pr. mail. Ikke noget der var oplyst nogle steder vi skulle medbringe og heller ikke har skullet på andre hoteller.

Kaffe og kagen som serveres 15-17. bestod bla. af æbleskiver der var kolde, og da vi kom kl. 15.45 var der kun 5x7 cm tilbage af kagen og ingen personale at henvende sig til i baren.

Aftensmaden var på flere plan en kæmpe skuffelse, vi havde checket hotellets kalender for at sikre vi ikke endte i et julefrokost arrangement, men det gjorde vi. Med indlagt underholdning, som var utroligt uforskammet og svinede de gæster der ikke var kommet for at høre hende til, hvilket blandt andet resulterede i et stort selskab gik.

Vi var afsted som par, men blev bænket ved 2 mands borde der stod 10 cm fra hinanden, grænseoverskridende og ikke det man forventer af et 4 stjernet hotel. Jeg sad tættere på nabobordets partner end min egen kone!

Fiske anretningen var fair, men der er jo også en grænse for hvor meget der skal gøres med kold fisk.

Den næste anretning kunne først serveres efter sangerinde havde sunget, dvs. kl. 20, så vi måtte pænt høre hende færdig, selv om det ikke var noget vi havde lyst til eller valgt.

Den efterfølgende mad var direkte ulækker, and, steg, frikadeller og medister blev serveret i lukkede varmeskabe og med så meget varme på at dampen stod ud af dem. Anden så kogt ud og lå i noget væske og svømmede rundt, frikadellerne havde "hud" så den næsten ikke var til at skære i, stegen var udtørret og smagsløs som medisteren. Der var hverken hvide kartofler eller sovs til.
Resten smagte jeg ikke på, det så simpelthen for uappetitlig ud, specielt leverpostegen hvor baconen oven på havde samme sorte farve som skorpen på den.

Efterfølgende blev der serveret risalamande som var brun og grynet, samt en æblekage der ikke var bagt færdig.

Vi snakkede med flere af de andre gæster der også var gået skuffede og sultne derfra fordi det var så dårligt.

Personalet var fraværende og rodede, de kunne finde på at rydde min kones tallerken af og så ikke tage min, og så begynde at rydde af et andet sted i lokalet.

Det er mig ubegribeligt at man ikke giver folk mulighed for at placere sig efter hvad man ønsker, når man har pladsen, i stedet for at tvinge julefrokost selskaber, folk der kommer for at høre kultur og par på kæreste tur til at sidde sammen.

Jeg har heller aldrig i de 15 år jeg er kommet på hoteller rundt i hele landet oplevet et 4 stjernet hotel hvor receptionisten går hjem kl. 19.

Virkeligt en skuffende oplevelse jeg ikke kan anbefale andre.

Ok hotel, men dårlig restaurant

Ok værelse - dog lidt koldt, men hjalp at skrue op for varmen.

Buffeen i restauranten lørdag 16.11.2013 var under al kritik. De 2 forskellige lakse anretninger var dog gode. De lune retter blev først sat frem efter 1,5 times venter og frikadeller var knasende tørre, rødkålen lignede og smagte af noget som havde stået på komfuret i flere dage og de brune kartoflerne havde været holdt varme så længe at de var blevet helt smattede.

Hyggelig stemning på pubben med dejlig livemusik.

Morgenmaden var heller ikke noget at råbe hurra for. Rundstykker var vist fra om lørdagen og frugten var total udtørret. Det hjemmebagte franskbrød/flutes var i orden.

Tror ikke vi vælger at køre helt fra Middelfart en anden gang - ikke pengene værd.

Dejlig weekend på Løgstør Parkhotel.

Vi ankom sammen med til vennepar fredag eftermidag og blev rigtig godt modtaget. Vi følte os velkommen og fik hurtig anvist værelserne. Samtidig fik vi orientering om resturant, wellness området og andre faciliteter.
Værelserne var i orden omend lidt slidte. Vi spiste i resturanten fredag og lørdag. Vi fik en høflig, venlig og hurtig betjening af smilende personale. Maden var fin og velsmagende, især var forretten stor og meget varieret både fredag og lørdag.
Morgenmaden var både lørdag og søndag iorden med fine ting. Dog kunne man ønske sig lidt varme ting såsom scramblet egg, bacon og måske frokost pølser.
Vi besøgte wellness området lørdag og søndag. Området er lidt slidt og kunne trænge til en opdatering. Her tænkes på facilitter til omklædning og aflåste skabe. Ellers rent og pænt. Søndag fik vi alle 4 en omgang massage til alles tilfredshed.
Vi havde en rigtig dejlig weekend på Løgstør Parkhotel og vi kan kun udtrykke sto tilfredshed med opholdet og vender helt sikkert tilbage.

Forældet og meget lav standard

Jeg har startet med, ikke at ville skrive mit reservationsnummer for jeg jo kan se hotellets urimelige angreb på kvindens anmeldelse fra d. 29. Sep. Jeg har ikke lyst til også at blive kaldt en løgner.

Nå men vi tjekker ind med store smil og glæder os til opholdet. Vi får ingen varm velkomst og ingen information om noget som helst.

Generelt lignede hele hotellet en institution. En billig lejreskole fra folkeskolen.

Værelset:
Føj. Forældet og slet ikke som forventet udfra billeder. Gardinerne var gamle, beskidte, hul efter cigaret og løvrigt i stykker så man ikke kunne trække helt for.
Værelset var ISKOLDT, ingen varme på, ligesom varmen i gulvet på badeværelset heller ikke virker.
Jeg tænker jeg vil have varmen med et bad, men der kommer ca 2 stråler ud af brusehovedet og efter 5 minutter med koldt vand giver jeg op.

Jeg synes virkelig der er blevet pyntet på de billeder der var tager til take-offer for de matchede slet slet ikke den standard vi så.

Med så hundedyre wellness priser og generelle dyre priser på drikkevarer, kan man simpelthen ikke være bekendt at levere så ringe en standard med værelser der selv midt 80'erne ville have været outdated.

Pyha nej tak til det ophold og nej tak til besvarelse fra hotellet, de nægter jo åbenlyst at tage ansvar og vil hellere kalde gæsterne for løgnere.

Kære Pernille

Jeg vil starte med at fortælle, at vi er kede af at jeres oplevelse ikke har levet op til jeres forventninger - når det så er sagt, så forstår jeg ikke hvorfor I ikke har kontaktet personalet, hvis I har været utilfredse - vi kalder ikke vores gæster løgnere, men vi vil ikke godtage usand kritik - og vi står faktisk klar til at hjælpe, hvis der skulle være noget galt - det er vores job.

Det ville være lidt nemmere at finde ud af hvor fejlen ligger, hvis du ville definere hvilken velkomst I fik - kun på den måde kan vi løse problemet - for som standard skal vores personale selvfølgelig byde jer pænt velkommen. Informationen omkring jeres ophold findes på værelset - og ellers er I meget velkommen til at spørge, det er ikke generelt at man, når man ankommer på et hotel, får alle informationerne om huset - det samme gælder hos os.

Vores hotel, ligner det som I har set på billederne - der er hverken fusket med billederne eller lavet om sidenhen. Men det er også en smagssag - du mener det ligner en lejrskole - andre (faktisk 99% af vores gæster) mener at det er et pænt hotel.

At værelserne ikke er som ud fra billederne, det passer ikke - det værelse I har været inde på, er 100% magen til det på billederne. Igen, hvis I har været utilfredse, forstår jeg ikke, at I ikke har henvendt jer til os - vi ville tage hånd om sagen med det samme, for det lyder slet ikke som vores værelser - at gulvvarmen ikke har virket, er der en god forklaring på - vi har ikke gulvvarme, for at skåne miljøet. Og varmen på værelset kan I selv styre på radiatoren - hele huset har samme temperatur, men ønsker man det varmere er man velkommen til at skrue op.

Koldt vand i bruseren lyder meget mystisk, efter som de 74 andre værelser har varmt vand - der burde du have kontaktet os, så vi kunne løse problemet eller finde et andet værelse til jer.

Der er, som sagt, ikke pyntet på nogen billeder her - vi har ingen hensigt om at snyde vores kunder, det ville være rent selvmord for en forretning som vores - vi har flere hundrede Take-Offer gæster igennem huset, hvert år - og ingen har tidligere ment at billederne er blevet pyntet på.

Wellnesspriserne følger standarden - faktisk kan jeg fortælle dig, at vores priser er lavere end vore konkurrenters - drikkevarernes priser følger også standarden for et hotel.

Du påstår at i midt 80'erne ville det allerede være "outdated" - det er lidt ironisk at hotellet faktisk er bygget af en anerkendt arkitekt, i 1987, og er blevet præmieret! Vi fornyer os selvfølgelig også, men med et sted så stort som vores, så er det ikke noget der sker fra den ene dag til den anden - og pt står vedligeholdelse først på listen, da hotellets værelser intet fejler - hvis der har været hul i et gardin, ville vi bestemt have sat pris på at få det at vide, for det skal der selvfølgelig ikke være - småfejl rettes altid med det samme!

Jeg ville gerne have hørt om jeres oplevelser udover værelset og den manglende varme velkomst i receptionen - var maden god? Vores wellnessafdeling, som står til fri afbenyttelse under hele jeres ophold? Besøgte I vores pub? og var I ude og opleve den smukke natur omkring os?

Vi er selvfølgelig kede af jeres oplevelse, men jeg er også sikker på at den kunne have været bedre, hvis bare I havde kontaktet os, mens I var her. Nu frabeder du dig et svar fra os, men vi vil gerne have lov til at forsvare os, når vi modtager kritik - vi tager bestemt gerne ansvar for vores fejl, ellers kan vi ikke gøre noget ved dem - men vi vil også meget gerne have lov til at kunne forbedre eventuelle fejl, når vores gæster er her - det er svært at gøre noget når først I er rejst, derfor forsøger vi selvfølgelig at forklare vores side af sagen, når vi modtager kritik.

Vi har som regel altid kunne hjælpe gæster og forbedre deres oplevelse, hvis de har henvendt sig ved problemer - det er vores mål at gøre vores gæster tilfredse, bestemt ikke det modsatte. Og heldigvis er langt størstedelen af vores gæster også vældigt tilfredse med deres besøg hos os, og vender glædeligt tilbage, år efter år. Man kan ikke glæde alle mennesker - men vi gør forsøget!

Du skal være velkommen til at sende mig en mail, hvis der er andet, du mener, vi kan gøre bedre eller hvis du vil uddybe lidt nærmere :-)

Anita Larche
al@logstorparkhotel.dk

super dejligt sted

Min kæreste og jeg var på et 2 dages ophold i sommeren 2012 og nød hvert sekund. Atmosfæren var hyggelig og personalet meget venlige og imødekommende. Værelset var fint og hyggeligt ligesom resten af hotellet. Vi var især super glade for deres pub som skaber en god ramme om en hyggelig aften uden at du behøver at skulle væk fra hotellet. Der var live musik og god betjening og et meget varieret udvalg af drinks og øl.Det kan kun anbefales at nyde aftenen på deres pub.
Derudover var maden rigtig god og der var noget for enhver smag . Wellness området var også fint og brugbart - kunne dog godt være lidt større men stadigvæk ok.
Vi vil helt klart anbefale stedet til andre og tager helt sikkert derop igen når muligheden byder sig.
Lone og Thomas

Et rart og hyggeligt ophold

Jeg havde givet min kæreste et ophold på Løgstør parkhotel, og det blev et rart ophold. Vi havde sat os for at vi skulle nyde weekenden og det gjorde vi så absolut. VI fik hvad vi havde betalt for, jo hotellet er ikke i de nyeste farver og kunne godt bruge en opfriskning, men vi var generelt godt tilfredse. De klager vi havde, meddelte vi til hotellet da vi tog afsted, på et spørgeskema der var gjort klar til os. Vi brugte aftenen i restauranten, hvor akustikken ikke var så god, med mange mennesker, men vi satte os udenfor efter aftensmaden og drak det sidste af vores vin for derefter, at høre musik på pubben, her fik vi en dejlig aften, med et andet par, der også var afsted som vi, med skøn musik, drikkevarer, der absolut var overkommelige økonomisk og dans.
Dagen efter tog vi til wellnessområdet, jo det er gammelt og man kan ikke låse sine ting inde, men vi badede på værelset og gik derned, og kunne sagtens få det til at blive hyggeligt alligevel. Vi var meget tilfredse med morgenmaden, her var der intet at sætte en finger på. Vi kom hjem med en god oplevelse alt i alt, så tak for det.

Meget dårlig ophold og ingen service

Jeg havde givet min mand et weekend ophold via Takeoffer i fødselsdagsgave, og vi regnede selvfølgelig med, vi rigtig skulle nyde en weekend helt for os selv.
Da vi ankommer får vi uddelt nøgle og får at vide hvornår der er morgenmad og aftensmad. Men ingen information om wellness eller hvor vi skal have vores massage, først da jeg selv spørger ind til det, får vi noget at vi. Det er ikke noget man selv skal spørge ind til, det skal komme automatisk. Vi får vores værelse, som stinker af røg, hvilket jeg ikke forstår når det er et røgfri værelse. Vi klager over det, og får heldigvis et nyt. Men ingen undren fra personale over røgen hvilket jeg ikke forstår, som om de var klar over det i forvejen. Nå vi kommer ned til vores massage, og det ser egentlig ok ud, indtil de begynder at massere os. Det er så elendig og massøren kan ikke tale dansk og da jeg vil forklare på engelsk at jeg ikke er tilfreds fatter hun stadig ingenting. Jeg beder om, at tale med chefen for at klage og i håb om, der er en anden som kan massere. Men hun ligner bare et stort spørgsmålstegn, så jeg går efter 15 min. Nå vi får slappet af inden aftensmaden. Vi er sultne og glæder os til at få noget mad, da vi går op i restauranten. Vi bliver mødt af forvirret tjenere, som har trukket deres uddannelse i en dårlig automat. De kan slet ikke finde ud af, hvor vi skal sidde, de ved det er bord 12, men de kan ikke finde ud af, hvilket et det er. Nå vi får sat os og det tager evigheder, inden der er nogen som kommer og vi kan bestille drikkevarer. Min mands serviet er snavset, og vi klager over det. Vi får heldigvis en ny men ingen undskyldning, han snakker bare udenom og prøver bare at lave gas da han kommet med en sejlbåd(serviet) som om det skulle være sjovt. Nå vi får vores forret med brød, som ligner noget ænderne skulle have haft. Hovedet retten var heller ikke noget at råbe hurra for. Så det endte med, vi måtte køre ned i byen og købe mad, for vi kunne da slet ikke blive mæt af det mad, vi havde fået serveret.
Nå vi får en god nattesøvn, og skal til at tjekke ud. Så vil de have penge for den massage, jeg ikke fik. Vi klager og beder om direktøren. Receptionisten går op for at hente ham, men kommer ned og fortæller at vi bare skal betale. Jeg bliver gal, og beder igen om at se og tale med direktøren. Han går op igen og vil hente ham, men uden held og vi får at vide, vi kan sidde og vente på ham. Efter 20 min er han ikke dukket op, og jeg spørger efter ham. Jeg får bare at vide, at han kommer når han har tid og lyst. Hvad er det for en opførsel.
Ved de slet ikke hvad Kundeservice er?????
Jeg kommer der aldrig mere og sørger for at fortælle denne historie til alle jeg kender. De skal hvert fald ikke have samme oplevelse som os

Reply from Løgstør Parkhotel

Det er altid beklageligt, når en gæst ikke er tilfreds, men kendsgerningen her er, at gæsten ikke var tilfreds med en enkelt ting: massagen, og derfor opfinder en lang række kritikpunkter, der er helt uden hold i virkeligheden.
Der er nogle faktuelle forhold, vi kan kommentere – resten af kritikpunkterne er rent opspind.

Når man ankommer får man udleveret nøgle og anvisning på hvor man finder de vigtigste faciliteter. Det er et stort hotel, og når måske 100 mennesker checker ind samtidig, kan vi desværre ikke nå at fortælle alle detaljer ved incheck. Derfor er der på alle værelser en informationsmappe med alle oplysninger, og overalt på hotellet er der vejvisere til de forskellige faciliteter.

At et værelse har haft røglugt er meget beklageligt. Men desværre er det også sådan, at der er gæster, der ikke overholder reglerne. Hvis en gæst har røget på værelset, rengør vi det naturligvis og lufter ud, men vi kan ikke nå at skifte tæpper eller gardiner fra den ene dag til den næste, og så kan der være spor af røg. Det er meget beklageligt, at det sker – men vores muligheder for at gøre noget ved det er ret små, udover det vi gjorde her: at give gæsterne et nyt værelse. Det kan vel heller ikke gøres bedre?

Der var bestilt en afstressende massage. Det er ikke en fysiurgisk massage. Vi har ikke fysioterapeuter el.l. på hotellet, men uddannede massører og kosmetikere. Det fremgår tydeligt af vores hjemmeside, hvad man kan forvente, og det er det der er leveret.

Gæsten var i wellness ifølge med en mand, som fik samme massage - og var meget tilfreds.

Skønt hotel og omgivelser, god atmosfære og dejlig mad.

Vi havde en dejlig afslappende ferie, i skønne omgivelser, hvor vi helt kunne koble fra og bare nyde at blive godt forkælet. Super lækker mad både morgen og aften. Personalet var altid venlige og meget imødekommende, når vi henvendte os, det gør jo at vi følte os rigtig godt tilpas. Dejlige rene og pæne værelser og lokaler. Dejligt wellness område, men pool og spaområdet er lige lille nok. Vi opgav at benytte pool og spa, da der var mange mennesker, så det var ikke nemt at komme til. Men vi fik en dejlig kropsmassage af nogle søde piger.

Super ophold

Vi havde købt et ophold gennem Sweetdeal hos Løgstør Parkhotel og havde en super oplevelse :) Venligt og smilende personale og efter en tur i wellness området, kunne vi nyde en super buffet med humoristisk betjening. En aftentur til vandet (ca 15 minutter på gåben) og et smut omkring den hyggeligt indrettede bar inden vi "gik omkuld" i et enkelt, men fint og rent værelse. Morgenbuffeten var god selvom vi ikke var de første i resturanten.

Super afslapning

Sikke et fint mini-ophold. Skøn massage, dejligt wellness område og super lækker aftenbuffet med alt, hvad hjertet kunne begære. Selv om det er ved at være et år siden, snakker vi stadig om Løgstør Parkhotel - og har også anbefalet det til højre og venstre .... Overvejer faktisk et ophold denne sommer også ....

En dejlig afslappende og hyggelig weekend!

Min kæreste og jeg var sidste år en weekend hos Løgstør Parkhotel. Vi havde en rigtig god oplevelse på stedet. Vi fik en massage, hvilket vi oprindeligt troede ville foregå hver for sig efter hinanden, men personalet havde forberedt ar vi kunne få massagen på samme tid i det samme rum - det var jo meget bedre end at vi skulle sidde og venter på hinanden. Efterfølgende stod en dejlig kold og frisk smoothie klar til os som vi nød i en stille og afslappende rum. Desuden var der stillet frisk frugt frem. Vi benyttede desuden hotellets pool og spaområde hvilket fungerede upåklageligt - jeg savnede dig et sted at låse mine ting inde, fx min værelsesnøgle. Om aftenen fik vi lækker mad i restauranten. Serveringspersonalet var venlige og behjælpelige med spørgsmål. Den ene dag tog vi ind til byen, hvilket var et rigtig hyggeligt sted. En tur langs vandet blev det også til selvom der var lidt regn. Morgenmaden på hotellet var udmærket. Værelset havde en god størrelse og var pænt rent. Der var desuden udsigt til marker, dyr og byen lidt længere væk. Vandet kunne vi også se, lidt til den ene side - meget idyllisk.
Alt i alt en god oplevelse vi gerne vil gentage :-)

Gentagen dejlig weekend i Løgstør

Stor tak til det dejlige Løgstør parkhotel, for de gentagne succesrige oplevelser. Det er et super dejligt sted med dejlige omgivelser og den perfekte udsigt. Der er ikke langt til Limfjorden eller til golf banen. Restauranten har i modsætning til andres opfattelse været helt i top, når det gælder nyt, spændende og smagfuldt mad. Aftenen har i vores tilfælde været tilbragt i dem nydelige pub, hvor vi hver gang er mødt af den flinke og snaksagelige bartende og morgenen er startet godt op med en frisk svømmetur i poolen, for derefter at slappe lidt af i spabad. Jeg vil ihvertfald se frem til endnu en dejlig weekend på det skønne hotel.

Skuffende...

Vi bestilte en overnatning gennem Groupon på Løgstør Parkhotel, hvilket var stærkt skuffende. Dealen indeholdte både velkomstpakker, kaffe og kage etc. men det var ikke at finde nogen steder - og tydeligvis heller ikke noget personalet vidste til. Det såkaldt spa/welness område var stærkt skuffende, og vi måtte helt opgive at hygge os i området.

Aftensmaden var buffet, men det var heller ikke noget at skrive hjem om. Udkogte pasta, kedeligt kød og tørt brød.. Desserten dukkede ikke op trods vi ventede et godt stykke tid. Vi blev ovenikøbet også lagt en gin og tonic oveni regningen, som vi ikke havde fået - denne blev dog fjernet igen, da vi henvendte os.

Morgenmaden dagen efter var kedelig og som andre nævner - ikke noget anderledes end det vi spiser derhjemme..

Værelserne og udsigten var dejlig, men det var også det eneste plus...

SNYDT FOR EN GOD WEEKEND

Havde givet min søster et ophold i fødselsdagsgave, hvor vi to skulle afsted og hygge os og slappe af, og vi havde glædet os rigtig meget, og snakket om hvad vi skulle lave. Vi fik besked om at vi kunne komme ind på værelset kl. 14, og det var fint da vi havde tid til massage til 16,for så kunne vi nå at bruge de faciliteter som vi havde betalt for. Da vi ankom, fik vi den besked at vores værelse desværre ikke var klar så vi sad i receptionen og ventede til kl. 15.30. Men vi nåede da ind og klæde om og kom til massage til tiden. Da vi havde en overnatning skulle vi selvfølgelig også have aftensmad, og der fik vi den besked, at der desværre ikke var plads i restauranten, men vi var velkommen til at hente maden derinde og så sidde i forhallen og spise den. Senere blev vi tilbudt at komme derind og sidde alligevel, da de havde fået et afbud. Aftensmaden var kl 18.30 men det ventede vi igen 2 timer på maden fordi den var forsinket. Da vi havde spist gik vi i seng uden dessert, for vi orkede ikke at vente mere. Er meget skuffet, brugte en hygge weekend på at sidde og vente i flere timer, syntes ikke det er iordenun, og kommer der aldrig mere.

Reply from Løgstør Parkhotel

Det er så ærgerligt, når nogen føler sig forkert behandlet – og ikke fortæller os det, så vi kan rette en fejl.
Vores vigtigste mission er at give vores gæster den bedst mulige oplevelse – men vi er ikke fejlfrie. Sker der en fejl, så retter vi den, hvis vi får besked om det – ellers er det jo ikke nemt.
Vi finder det her nødvendigt at rette et par faktuelle fejl i brugerens anmeldelse.
Gæsterne havde fri adgang til det omtalte wellness fra ankomst til afrejse. Ankomst er kl. 15, værelset var klar 15.05 - og wellness kunne benyttes hele tiden. Der er både omklædning og garderobe til rådighed, ligesom det var muligt at sætte bagagen på værelset.
Middagen var en buffet til 200 gæster, der blev serveret præcis kl. 18.30, som vi annoncerer. Vi serverer altså ikke maden 2 timer senere end planlagt, og da slet ikke til 200 gæster.
Vi har slet ingen forhal. Derimod har vi 2 restauranter i forlængelse af hinanden – og det var her, maden blev serveret. Gæsterne havde ikke bestilt bord, men på trods af det, sørgede vi for et bord til dem. Endda der, hvor de helst ville sidde.
Vi ved ikke, hvorfor gæsterne endte med at være så utilfredse – men havde vi fået det at vide, så kunne vi have rettet eventuelle fejl.

Ganske fint til prisen

Som en anden bruger herinde, tog min kone og jeg også på et Sweetdealophold og vi var meget spændte på hvad der ventede os, qua de noget blandede anmeldelser på TP.
Løgstør Parkhotel er et ganske fint hotel. Man vælter sig ikke i personale, men dem man møder er søde og venlige. Værelset var ganske fint og udsigten derfra upåklagelig.
Som i så mange af livets facetter får man selvføkgelig hvad man betaler for, men jeg vil alligevel tillade mig at fremhæve 2 ting der udløser de 4 stjerner.
1. Den ikluderede massage var rigtig god og udført af en professionel dansk massør.
2. Maden var rigtig god og veltillavet. Den var fantasifuld og rigtig velsmagende. Kan anbefales!
Dog var der noget ventetid pga. den enlige, men meget overskudsagtige tjener der så sandelig gjorde sit til, at folk ikke ventede for længe. En enkelt tjener mere ville have gjort underværker.

Men vi er meget tlfredse og kommer gerne igen under lignende former.

Tak for en fantastisk oplevelse

Efter et super ophold hos Løgstør Parkhotel - kan jeg kun anbefale andre at tage derop forbi, nyde de rolige omgivelser, den venlige betjening og få en dejlig smagsoplevelse.
Det eneste jeg synes var lidt træls var at man selv skulle putte vand i spaen i wellness området (dog fedt nok at sidde i rent vand!).
Min kone og jeg giver hotellet de bedste anbefalinger herfra

Løgstør Parkhotel Details

Visit Løgstør Parkhotel