Lokal Forsikring reviews

Lokal Forsikring reviews

4.1

utrolig langsom og ikke til at få til at betale

jeg har forsøg at få lokal forsikring til at betale for en skad som er blevet anmeldt af modpart
lokalforsikring i odense har nu brugt snart 2 måneder til at behandle og udbetal for skade
når de bliver kontakte siger de 'vi er ikke starte på sagen ' eller nu skal vi også have gang i den sag

Amatør selskab.

Meget ringe firma, er lige blevet ringet op af af en uforskammet person fra lokal forsikring - deres firma virker meget useriøst - der skal jeg godt nok ikke være kunde.

Kun minus her fra.

her taler vi næsten samme sprog

Vi er utroligt glade for lokalforsikring. De er meget nemme og søde at forhandle forsikringer med.

Vi står bare med ét problem, og det er en smule skimmelsvamp i vores kælder som de ikke vil dække under en udvidet ejerskifteforsikring. vi er ikke helt enige

Fantastisk Service

Lokal forsikring kan klart anbefales .. Super søde og forstående sælgere. Dejlig nem kontakt. Og bedste selskab jeg har haft til dags dato.

Eneste minus jeg kan komme i tanke om, er man ikke kan udregne priser på hjemmesiden. Men så det bare super de har nogen søde kundeservice medarbejdrere :)

Super forstående, trods jeg har måtte vælge og flytte mine forsikringer,. Men vender helt sikkert tilbage, når jeg er færdig med mit studie :)

Ikke kun en forsikring, men meget mere

Jeg skiftede for 3 mdr. til lokal forsikring og det er det bedste jeg har gjort til dags dato. Jeg har altid haft de store kanoner og troede at de var de billigste. Men efter et besøg fra lokal forsikring sparer jeg over 20.000 om året. Det kalder jeg en god forsikrings partner. Så kan varmt anbefale lokalforsikring tille. De kommer ud til et personligt møde, så de kan se hvilke typer de har med at gøre, så alle ikke bliver straffet ens, f.eks. med MC forsirkinger.

DET BEDSTE FORSIKRINGSSELSKAB

JEG HAR TEGNET MIG FOR FLERE FORSIKRINGER OG JEG VIL LIGE SIGE AT DET ER DET BEDSTE FORSIKRINGSSELSKAB JEG NOGEN SINDE HAR TEGNET
DER ER MEGEN HJÆLP AT HENTE OG MAN BLIVER HJULPET I ALLE KANTER
JEG KAN SVÆRT ANBEFALE ANDRE AT TAGE DETTE SELSKAB FOR LÆNGE SKAL MAN LEDE EFTER SÅDAN ET GODT SELSKAB
BILLIG OG MAN HAR ALLE DE TING MAN BEHØVER

Hilsen Johannes Kulis

Godt forsikringsselskab

De udbetaler hurtigt ved skader og er meget fair.
De var det absolut billigste selskab til min bilforsikring.

Lokal Forsikring Details

Visit Lokal Forsikring