Loke Cykler reviews

Loke Cykler reviews

9.0

Super betjening

Kommer helt sikket igen:-)

proffesionel og imødekommende betjening.

En rar butik at komme ind i, følte tillid til at de ansatte gjorde en indsats for at finde den rigtige cykel til mig.

Rigtig god betjening

Jeg kan varmt anbefale Loke Cykler efter er rigtig god service. Top betjning fra første interesse til betjening, dernæst køb og opfølgning.

Tæt på den perfekte service

Venlig, afslappet, imødekommende, professionel og tålmodig. Ovenud tilfreds med købet af 2 stk. cykler hos Loke.

Happy!

Jeg skulle ind og købe en helt almindelig cykel og jeg fik bare den bedste service. Fyren som ekspederede mig, Ken, virkede som om at han havde hele dagen til at finde det helt rigtige til mig - og det fandt vi så også, ret hurtigt. Top service, godt humør, vidste hvad han havde med at gøre - gå derind hvis du vil ha go service. Købte cyklen om lørdagen og den var samlet til mig tirsdag morgen! Tak!

Loke Cykler for president!

Jeg vil altid anbefale Loke Cykler, de lukrerer gang på gang når jeg får en cykel nappet et sted i det vilde København, og jeg smider med glæde flere penge efter den service og kvalitet som de leverer.

God rådgivning, levering til tiden

Super service uden det smart-ass sælgerfis. Ingen ekstra gebyrer eller andre brugtvognshandler-taktikker. Bare kompetente cykelhandlere, der er interesseret i at yde en god service. Levering til tiden, og de husker ens navn næste gang, du ser dem.

professionel kundehåndtering og særligt udvalg

Her netop købt en meget fin cykel, hos Loke, efter at have støvet byen tynd for at kigge på cykler (bycykler) altså cykel til det praktiske, uden tynde racer-cykelhjul og igen uden at være en morfar cykel. Den meget imødekommende ekspedient slæbte mig ud bagved i et tilstødende lokale hvor han ivrigt flåede papkassen af cyklen som jeg nu har købt. samtidig fik jeg en meget grundig forklaring på cyklens kvalitet, og den måde den var malet på, så den skulle kunne holde mange år. Hos mig var det vigtigt at farven ikke bare var kedelig sort. ligesom herretøj er cykelfarve udvalget åbenbart med en valgmulighed: sort! Her (og et par enkelte andre steder) fandt jeg dog undtagelsen. I mine mange cykelbutiks-besøg må jeg også indrømme at selv om overfladen i første omgang ser fin og farverig ud, er det kreglere og plattenslagere der har herredømmet. Her hos Loke, som jeg faktisk ikke kendte i forvejen, da jeg selv bor i modsatte ende af byen, blev jeg positivt overrasket hele vejen igennem forløbet. Jeg driver selv en butik og lægger selv vægt på kundskaber og service, som efterhånden er en sjældenhed her i landet, men det er dejligt at se de (få) steder hvor det virkeligt brænder igennem.

God betjening ud over det forventelige.

God stemning. 10 års gratis vintertjek. Altid et smil.

Meget kompetent og informativ service

Fantastisk service

Jeg købte en cykel hos Line cykler, og ville gerne have en anden lås og saddel end dem der allerede sad på cyklen. Og uden problemer fiksede de bare det og satte det på som jeg ville have uden betaling. Det kalder jeg fantastisk service.

Søde fyre, fede cykler. What's not to like

Nu skal du høre Preben, var og hente min cykel nede på lokes cykler og det gik mega godt. Imens jeg stod og ventede spurgte ALLE om jeg fik hjælp, de havde et fint udbud og den cykel jeg ønsket mig i næsten et år. Så jeg er totalt tilfreds. At køre på den nye cykel føles som at flyve.

Venligt personale, pålidelig fagviden, gode cykler og god service

Eftermontering af regulære skærme på en mountain bike kan godt lade sig gøre.
Også selvom at det kræver lidt ekstra arbejde.

God betjening, med plads til forbedringer.

Jeg synes den overordnede oplevelse var god. Jeg mener dog ikke det er tilfredsstillende at en cykelhandler ikke informerer om at en cykel ikke har de lovpligtige reflekser på, ved købet. Det burde som minimum blive påtalt over for køber inden denne forlader butikken med cyklen.
Loke Cykler Aps

Reply from Loke Cykler Aps

Hej Signe
Det er en meget beklagelig fejl. Reflekser skal selvfølgelig være monteret.
Vi vil meget gerne se dig nede i butikken, så vi kan montere de rigtige reflekser for dig.
Vh

Super betjening og vejledning

Meget tilfreds fik fin betjening og vejledning og en lækker cykel til god pris. Kan anbefales

Kunden i fokus

Hos Loke Cykler fik jeg en super god behandling af de dygtige folk i butikken. De gav sig god tid til at hjælpe mig med at finde den helt rigtige cykel. Jeg kunne mærke, at de vidste, hvad de talte om - at de var cykeleksperter. Der var også en rigtig god stemning i butikken. Jeg følte mig tryg, i gode hænder. Dagen efter at jeg havde købt min nye cykel, blev den hærget - bagskærmen havde fået et knæk, og da jeg kom ind til Loke var de straks parate til at hjælpe mig og rette op på skaden. Der var empati og sympati. Jeg vil klart anbefale alle, der skal have ny cykel eller cykelservice at gå ind til Loke.

Alt var mere eller mindre perfekt, dog var der en mindre fejl i samlingen af cyklen. Som dog blev rettet med det samme.

Loke Cykler har topservice og gode medlemsfordele

Loke Cykler på Nørrebrogade har dygtige og servicemindede folk bag disken

Helt ok, men med skønhedsfejl

Jeg fik egentlig udmærket behandling. Cyklen er god at køre på, men vejledningen havde mindst een klar mangel: Jeg ville have en lås på der IKKE kræver nøgle når man skal låse cyklen, for det er s.... irriterende. Og det fik jeg lovning på at det kunne den lås der var på cykelen. Desværre prøvede jeg det ikke i butikken, men fandt først ud af det da jeg var kommet hjem med cyklen og skulle låse den. Surt.
Loke Cykler Aps

Reply from Loke Cykler Aps

Hej Thomas

Selvfølgelig skal du have det på, som vi har aftalt. Du er meget velkommen til at komme ned og få den lås på, som var aftalen.
Vh

Loke Cykler Aps Details

KUNDESERVICE I TOP

Vi sidder altid klar til at hjælpe dig, enten ved telefon eller mail - Har du spørgsmål så skal du endelig bare kontaktet os.

KVALITETS PRODUKTER

Lokecykler.dk sælger kun kvalitets produkter, som vi selv kan stå inde for, derfor kan du være sikker på at du køber kvalitet hvergang.

14 DAGES FORTRYDELSESRET

Hvis du fortryder noget du har købt hos Lokecykler.dk, er det nemt at komme af med det igen.

100% KLARGJORTE CYKLER

Alle cykler bestilt på Lokecykler.dk bliver samlet og klargjort af en af vores dygtige og udlærte mekanikere på vores professionelle værksted.

Visit Loke Cykler

We live here: Nørrebrogade 10