Lomax A/S reviews

Lomax A/S reviews

8.6

Supernemt

Det er en meget nem måde at handle på.

Fra dårlig til god oplevelse :-)

Vi har bestilt 40 stk. påskeæg på baggrund af jeres fine folder der galt til 7-4-2014 der besluttede vi at vi ville takke vores medarbejdere med et påskeæg fint pakket ind i celofan og en fin sløjfe, da vi så modtager ægne for næsten 5000 kr så kommer de i en tarvelig plastickasse uden selofan og uden sløjfe, når nu man er et postorder firma så burde man kunne stole på de billeder i sender frem i brochure m.m.

Opdatering Lomax har ringet min chef op og givet en oprigtigt undskyldning samt lovning på 40 æsker chokolade, det endte med at blive en god oplevelse, ganske som vi er vant til. Flot gået Lomax.

LOMAX - kan det blive lettere!

Det er bare så super nemt at bestille på Lomax's hjemmeside og så får man sine varer lynhurtigt. Betalingen kan også klares sammen med bestillingen, så på den måde undgår jeg rykkere

Let og enkelt

Det kan bare ikke være nemmere og især betalings og registreringdelen er ligetil.
Hvor svært kan det være.

Fin service - men....

Der er super hurtig levering fra Lomax - god og hurtig chat-service. MEN jeg kunne godt ønske mig, at man kunne lave en supplerende bestilling til sin ordre, hvis man har glemt noget. Det er Lomax ikke særlige villige til :(

Reply from Lomax A/S

Kære Liselotte Fevre Knudsen.

Mange tak for din tilbagemelding og din ordre.

Idet vi i Lomax tilbyder dag-til-dag levering, så bliver ordrerne pakket og sendt umiddelbart efter afgivelse af din ordre. Det gør vi for at sikre en hurtig leveringstid. Det betyder dog at vi ofte ikke har mulighed for at supplere bestillingen, da den allerede er på vej til dig.

Tak fordi du gør os opmærksom på udfordringen med at supplere bestillingen med flere varer. Vi vil undersøge mulighederne for også at kunne tilbyde denne service.

Er du i en situation netop nu, hvor du ønsker at supplere med flere varer, så er du velkommen til at kontakte os på molise.lerche@lomax.dk. Vi har selvfølgelig altid mulighed for at lave en ny ordre med de supplerende varer og det vil vi meget gerne gøre.

Må vi ønske en god dag.

De bedste hilsner

Molise Lerche

super super super

vi har handlet hos Lomax i flere år og i 99% af handlerne går alt godt. Hvis endelig der sker en fejl, bliver den hurtigt rettet. De har et meget bredt sortiment og priserne er OK.
De gratis gaver er i top kvalitet det burde dog være muligt at vælge noget andet hvis man allerede har den gave der er aktuel. Det var muligt før i tiden. Ikke noget at klage over

Det var der ingen ben i

Forespurgte på varen Via Chat og bestilte derefter uden problemer

Hej Birthe

Det er en teknisk fejl hos vores kortbetalings leverandør, der gør at nogle browsere viser denne advarsel. Vi er i fuld gang med at løse den, men det er vigtigt at understrege at der ingen sikkerhedsrisiko er, fejlen er alene at advarslen uretmæssigt bliver vist.

Men tusind tak for din besked og hav en dejlig dag.

Michael Thingmand

Supernemt

Det var supernemt at bestille - hvis leveringen går lige så smertefrit, er det TOP!

Nemmere og bedre kan det ikke gøres!

Utrolig let at finde rundt i vareudvalget. Kvalitet og levering er i top.

Super service, hurtig levering og gode priser

Jeg har handlet hos Lomax i MANGE år og har aldrig haft problemer med levering eller
service.
Hvis der en enkelt gang har været leveret en forkert vare, har det været nemt at returnere og få den rigtige vare.
Det er enkelt og overskueligt at bestille på nettet. Ved specialvarer er personalet i telefonen søde og hjælpsomme.

Hurtig levering, gode priser

Har handlet der mange gange og har altid oplevet en god service.

OK ;-)

Som sædvanligt uhyre nemt...

Nem og troværdig handel af kontorartikler mm. på nettet

Jeg har ikke endnu oplevet fejl eller mangler efter flere månender.

Uacceptabel opførelse fra Adm Direktør [Navn]

Mine bedømmelse af firmaet burde faktisk give 0 stjerner, men det er desværre ikke muligt.

Jeg skriver til Lomax, fordi jeg har en forening hvor udbetalinger via Netbank skal godkendes af to ud over mig, hvilket ikke bare sker på 5 minutter, derfor havde vi brug for en 8. dages kredit, da vores økonomi ansvarlige revisor kun godkender udbetalinger om mandagen. Dette fik vi pr, mail bekræftet at det var muligt - vi gik derfor igang med at bestille, men fik en mail tilbage at man alligevel ikke kunne give den ønskede kredit - da det var imod deres politik - dette undrede mig og jeg annullerede aftalen, fordi at de ikke levede op til det lovede.

Jeg skrev et indlæg på deres facebook side - det kan ses her: [Ekstern reference]
Dette fik den 19.02.2014 Adm. Dir. [Navn] til at kontakte mig telefonisk, og skælde mig ud over indlægget som de ikke mente var berettiget - hvilket man vel ikke gør som virksomhed - Jeg forklarede ham situationen, og at vi faktisk havde fundet en anden løsning, men han blev ved med at afbryde mig, og komme med hans holdninger.

Det endte med at han enten smed røret på eller forbindelse blev afbrudt grundet teknisk fejl.

En ting er sikkert - jeg kommer ALDRIG til at handle hos Lomax eller anbefale dem til nogen.

Super fin service

Meget søde og nemt at bestille varer

3½ uge om at rette simpel leveringsfejl - men hurtig reaktion på klage

Opdatering: efter min anmeldelse på Trustpilot blev fejlen (som åbenbart skyldtes en underleverandør) rettet øjeblikkeligt, og vi fik en undskyldning. Så jeg vælger at betragte episoden som en enlig svale.

Oprindelig anmeldelse:
Vi bestilte et lille bord til kontoret, men fik leveret bord og ben der ikke passede sammen. Vi venter nu på 4. uge på at få rettet fejlen. Seneste melding er, at medarbejderen, der håndterer sagen, er på ferie!
Det er noget af det ringeste jeg har oplevet fra en internetbutik.

Kære Jacob.

Tusind tak for din tilbagemelding. Vi er meget kede af din dårlige oplevelse, og skal beklage mange gange at du endnu ikke har fået ombyttet varen.
Vi kan i midlertidigt ikke finde nogen information på sagen ud fra dit navn, hvorfor vi gerne vil bede dig om at sende os en mail med dit ordre eller sagsnr.

Vi beder dig derfor tage kontakt til os på e-mail: anders.dohrn@lomax.dk, således at vi kan kigge nærmere på sagen.

De bedste hilsner

Anders Dohrn

Godt!

kvalitet og hurtig levering

Det fungerer bare perfekt. .

Nemt at bestille og hurtig levering.

min favorit

Det er så nemt som at klø sig i nakken, og gaverne der sommetider kan komme med i købet er super - TAK ;o)

Lomax A/S Details

Lomax - Alt til kontor og lager