Long Hair reviews

Long Hair reviews

5.4

Taget ved røven...

Long-hair.dk er en hjemmebiks hvor du både kan blive spaymalet og få ekstensions.. Jeanette der ejer denne "forretning" er ikke alene uforskammet hun er også ubehøvlet og uvillig til at hjælpe hendes kunder. Jeg bestilte ekstensions hos hende, og fortalte hende allerede fra starten at jeg havde rødt hår og at mine ekstensions derfor skulle være af samme farve. "Ingen problem, det ordner jeg." Sådan lød svaret, men de ekstensions jeg fik, var blonde og selvom hun påstod samt højt og helligt lovede at disse ekstensions ikke kun var 100 % ægte, så ville den røde farve, jeg havde tænkt mig at farve disse i også holde. Men allerede 12 dage efter de var påsat havde jeg været nødsaget til at farve disse 2 gange. Da jeg så forsøger at kontakte Jeanette for at få hjælp var hun ikke blot uforskammet men påstod også at hårets ringe stand var min egen skyld. Hun havde for det første givet mig 100 % uægte hår og bildt mig ind at der ingen problemer ville være med dette.. Dog har jeg kun haft håret i, i 13 dage og er allerede, på trods af den høje pris for lortet, nødsaget til at tage det ud.. Jeanette nægter at hjælpe mig videre i sagen, da "problemet er mit..." ...
Køb ALDRIG noget ved hende, medmindre i vil have verdens ringeste behandling, utrolig dårlige vare og vil tages ved røven!
Ps. HUN ER IKKE ENGANG DEN ENE STJERNE VÆRD!!!!

Snydt, dårlig service, ubehøvlet opførsel.

Vi kom ud til hende, men hun var tilsyneladende ikke hjemme, og da vi ringede til hende, fik vi ubehøvlede svar. Hun påstod hun havde sendt en mail, men den har vi aldrig modtaget. Hun sagde hun ikke havde spray tan's farve nok til os alle sammen. Men vi havde bestilt tid hos hende, i god tid, så man burde have styr på sådanne ting!
ALDRIG om vi tager derhen igen !

Is Long Hair your company?

Visit Long Hair