Loopfitness reviews

Loopfitness reviews

5.0

Bondefangeri

Der står ingen binding i deres kampagne. Man skal melde sig ud samme dag som man melder sig ind , for ikke at blive trukket en måned. Bondefangeri

Rod i økonomien

Har været medlem af Loop i 4-5 år og meldte mig ud i starten af 2013. Her knap et år senere, har jeg nu modtaget en rykker på manglende betaling. Regningen lyder på godt og vel 1300 kr, og jeg kan ikke få klar besked på hvilke(n) betalinger de mener er udestående. Det firma som har opkrævet pengene, henviser til én dato, og mit lokale Loop henviser til en anden dato, det virker i det hele taget meget uprofessionelt, og jeg Kan på ingen måde anbefale Loop som træningscenter.

Genialt koncept, men hvad hjælper det, når kunderne ikke respekterer det

Nu har jeg tre gange med tre forskellige personer oplevet at de andre der træner i cirklen ikke respekterer højttalerens pling. Først gang ventede jeg blot tålmodigt på at vedkommende blev færdig.

Anden gang valgte jeg at prikke personen på skulderen og minde om, at den havde sagt pling. Hun sagde bare: "det ved jeg godt" og fortsatte til hun synes, hun var færdig. Tredie gang var en person som skiftede rundt mellem maskinerne sådan i tilfældig rækkefølge og gerne lige ind foran én, lige som man skulle til at skifte til den pågældende maskine. Da jeg fortalte hende, at hun skal tage maskinerne i rækkefølge og respektere når højttaleren siger "pling", sagde hun at det ikke var hendes problem, at hun ikke brugte alle maskinerne, og at hun havde ret til at bruge dem når hun ville, så længe hun ville.

Jeg kom hjem i rigtig dårligt humør, for jeg var ellers rigtig glad for Loop. Jeg har trænet tre gange om ugen hos jer, siden jeg meldte mig ind, og er vild med konceptet.

Men jeg tror jeg ender med at melde mig ud, for jeg har slet ikke lyst til at skulle diskutere endsige oplære de andre kunder i det ellers geniale koncept.

Jeg sagde selvfølgelig til jeres vagthavende træner hvad jeg havde oplevet i dag, og hun tilbød at tale med de to kunder på mine vegne. Jeg takkede pænt nej, jeg havde jo allerede talt med dem, og har ikke brug for en pædagog som jeg var 4 år og gik i børnehave.

Det jeg ønsker er, at konceptet respekteres at dem der bruger Loop. Ikke at jeg skal komme sur og frustreret hjem, som jeg gjorde i dag.

Jeg kan se på alle de postitive anmeldelser herinde, at de kommer fra jyder og fynboer. Måske er den nedslående konklussion på mine oplevelser, at der blandt sjællændere er flere selvoptagede egoister end der er i Jylland og på Fyn?

Perfekt træningsform..

Har trænet et år i LOOP Næstved, GOD stemning, søde trænere og gode træningsforhold. Kom som du er og træn intensivt i blot 25 minutter.
Booker også 2014 til det.

Godt koncept men er mere blevet et senior sted for efterlønner og folkepensionister

Et rigtig godt alternetiv til fitness.dk og fitnessworld gik der fra sommeren 2010 og stoppede i september i år da det gik fra at være et sted med folk i alle alder med faste instruktører man kendte godt til gå lige så stille fra foråret 2013 til at gennemsnit alderne var i mellem 60 og 70år og da jeg stoppede var det ene fra mine forældres alder og op af der kom derude ved ikke om det er sådanne i andre Loop center men oplever det næsten er ren senior cirkeltræning i Hjørring efterhånden plus har hørt fra andre det samme om Loop i Brønderslev.
Går i Hjørring helsestudio et fitnesscenter med plads til alle i stedet for nu.

Elendig service og rod i medlemsbetingelserne

Jeg tilmeldte mig et prøveabonement, der kostede kr. 7 for 30 dage. I kvitteringen, sendt på mail, stod der intet om at dette var et løbende abonnement, derimod står der, at det er et 30 dages abonnement, desuden blev der i deres reklamer gjordt meget ud af at skrive at der absolut ingen binding var.

Loop har nu trukket kr. 219 fra min konto og da jeg tager kontakt til Loop for at få løst problemet, er der overhovedet ingen forståelse for problemet og de påstår desuden at de aldrig har hørt andre kunder klage over dette - de har tydeligvis ikke læst deres anmeldelser på Trustpilot.
Kontaktpersonen fra Loop endte opkaldet med at blive personlig og udviste absolut ingen forståelse for kunderservice.

FANTASTISK!

Jeg træner i Loop i grenaa. Og det er virkelig bare et kanon sted. Altid glad og smilende personale, samt folk der kommer og træner. Alle kan være der, og ingen ser ned på nogen eller noget.
JEG ELSKER DET! :)

penge for i har lavet fejl!?

i må sgu da have tabt småkagerne! når i selv vil trække pengene hver måned på vores konto, så er det jeres ansvar at informere om i ikke har modtaget pengene!!!! eller bare give en eller anden form for besked.
jeg vil ikke finde mig i, jeg modtager en mail et halv år efter, jeg stoppede. at jeg skal betale 1000 kr fordi i har kigget jeres bogholderi igennem og ikke haft styr på jeres shit, det er simpelthen for dårligt, amatør firma! hvis i først opdager det et halvt år senere så er det jer der er for dumme.

sætter aldrig mine fødder ved jeres firma igen! ..............

Elendig service

Tilmeldte mig selv, min mand og min far til et prøveabbonement de reklamerede med i TV. Det kostede kr. 7 for 30 dage. Vi nåede aldrig derned da det ligger langt væk. Nu har de så trukket 3 x 219 kr. på min konto (skal lige siges at jeg er på SU) ....... Iflg. kvitteringen er der 0 binding da det blot var et prøve abonnement, og jeg fik ingen oplysninger om jeg hvis jeg ikke selv sagde det op 5 dage inden udløb, at de ville hæve 219 kr. pr. næse .......Har talt med afdelingen i Haslev, som ingen forståelse har for problemet !! Men fy for en service - eller mangel på samme !!

Formidabelt koncept, men................INGEN VENTILATION

Jeg træner i Loop Fitness Fredericia, og er fuldstændig vild med konceptet.
Men............... i Loop Fredericia er der RET DÅRLIG ventilation, for ikke, at sige INGEN!!!
Der er to rum man kan træne i, begge med mange vinduer, som solen skinner igennem, og i det ene rum, kan man åbne to døre, så der kommer lidt gennemtræk (men hvor sundt er dét?) I det andet, blot én dør ud mod det fri.
Sommeren har været varm, og dét skal der ikke klages over.
Man gjorde så det tiltag, at købe hele 4 gulv ventilatorer i sommers, men ak og ve.... Når der er en rum temp på mere end 22 grader INDEN man træner - ja så hjælper tre ventilatorer ikke meget.
Den ene gik i øvrigt ret hurtigt i stykker, og står stadig bare til pynt.

Ærgerligt, at det slår skår af glæden - for et ellers udmærket center, med god stemning / atmosfære.

Super koncept!

Jeg har trænet i LOOP 300 gange på 1½ år. Det er første gang i mit liv, at jeg kan holde motivationen oppe og endelig få den krop og kondition jeg har drømt om. Grunden til at jeg kan holde ved er nok den korte træningstid, de hurtige skift mellem øvelserne og den velvære jeg oplever. Bivirkningerne er lavere blodtryk og blodsukker mindre eller ofte ingen gigt smerter, vægt tab samt en kondition der pludselig kom snigende.

Personalet i LOOP Århus V er fantastiske og venlige og altid parate til en hyggesnak. Maskinerne bliver flittigt sprittet af og der er pænt og rent. Atmosfæren er uformel og jeg føler at alle befinder sig veltilpas uanset alder og udseende.

Den 5. stjerne skulle LOOP også have haft, men der er altid plads til at blive bedre. På det sidste har det irriteret mig lidt at nogle medlemmer tror det er FitnessWorld og beslaglægger en maskine i flere minutter så de efterfølgende medlemmer må springe vedkomne over. Konceptet er at man flytter når klokken lyder, det er ikke tilfældigt i hvilken rækkefølge maskinerne står og hvis man også skal til at huske hvilke maskiner man har sprunget over ryger konceptet.
Til sidst, jeg ser ofte medlemmer som udfører øvelserne forkert og det er synd. For det første får de ikke det fulde udbytte ud af øvelsen eller det der værre, de opbygger en skade i stedet. Jeg vil ønske at personalet vil rette fejlene lidt oftere, jeg ved godt at nogle medlemmer bliver lidt fornærmet, men i sidste ende bliver de nok glad for det.
Jeg håber at jeg har vækket andre læsere af trustpilot til et sundere liv, jeg vil stærkt anbefale LOOP fitness. Konceptet, synes jeg i forhold til traditionelle fitness centre, er hurtig, billig og effektiv træning og et rart sted at komme.

Ingen undskyldninger

Jeg finder det perfekt at træningen kan overståes på under 30 min, især når man også har job og familie at passe. Den 5. stjerne ville jeg give, hvis også der var et løbebånd.
Træning i LOOP passer super ind i mit liv og min familie. Der er simpelthen ikke undskyldninger for ikke at kunne nå at træne. Anbefaler det klart til andre.

Wow - sikke en modtagelse!

Atmosfæren i LOOP er helt anderledes end ved andre træningscentre såsom FitnessWorld, Fitness DK osv. Det er uhøjtideligt og de mennesker, der kommer i LOOP er der for at tabe sig eller komme i bedre form.

Det som virkelig adskiller LOOP og folkene i centeret, er deres fordomsfrie tankegang. Ser man en person på fx 120kg, tænker man "Hold kæft, hvor er det stærkt gået, at han/hun kommer herned. Det er sgu sejt!". En tankegang som burde høre til i hvert træningscenter. Men hvem har ikke prøvet at overhøre nogle lede kommentarer fra andre såsom "Ja, man kan da i hvert fald se hvorfor HUN kommer her"... Der er ikke noget mere demotiverende end sådanne kommentarer. Og DERFOR synes jeg det er fedt at komme i LOOP. For man bliver mødt af ligesindede og fordomsfrie folk, som ikke er der for at dømme andre eller spille smart og flexe foran et spejl.

Jeg har i mange år ikke haft lyst eller motivation til at træne, men efter jeg er startet i LOOP skal jeg da love for, at det blev ændret. Jeg træner gerne hver dag og så hjælper det helt sikkert, når man kan træne med en veninde..

Jeg er virkelig glad for at træne i LOOP, og vil anbefale det til andre, som ønsker at komme i bedre form...

God opstart

Jeg tilmeldte mig for nylig som bruger af loopfitness. Inden jeg tilmeldte mig, ringede jeg til dem og bookede en gratis prøvetime, så jeg kunne se hvad det var for en størrelse. Jeg blev mødt af venligt personale, og selve oplevelsen sidenhen har været ganske glimrende. Det tager kort tid, er meget uhøjtideligt og man får det ud af det som man selv gider. Alt i alt et fremragende koncept.

Enkelt, billigt og effektivt !

Jeg har trænet i loop i flere år, og har intet at klage over overhovedet. Det er hurtig og effektiv træning for alle, med minus snobberi og prustende bodybuildere. Jeg er glad for kvindecirklen, og for at det er muligt at have sine børn med. Man får det ud af det man putter ind, og giver man den gas, når man er der, forbrænder man en masser. Har selv tabt 13 kilo ved at træne og tænke over min kost. Kan anbefale loopcheck som yderligere motivation.

Perfekt, intet mindre.

Jeg har nu trænet i Loop Fitness, i Nørresundby i knap et halvt år - det har været skønt, at der næsten aldrig er ventetid på maskinerne. Man kan bare komme præcis som man er, og der er ikke noget formelt med at man skal have det bestemte mærke sko, eller tøj.

Super enkelt og effektivt koncept. 100 % positiv oplevelse.

Har trænet i flere år. Denne Træningsmetode passer perfekt ind i en travl hverdag. Det tager ikke mere end en halv time, og hvis man gir' den lidt gas, kan man sagtens holde formen ved lige med 1-2 træningsdage om ugen.
Der er en dejlig behagelig og uformel atmosfære. Imødekommende personale, masser af energi og masser af hyggelig social summen ! Stort plus at der altid er kaffe på kanden. Humøret stiger altid efter et besøg i LOOP :-)

Umuligt at melde sig ud!

Loop cirkeltræning forsøger at gøre det ultralet at melde sig til, men det er godtnok en fælde - for det er mere eller mindre umuligt at melde sig ud igen.. Så kan jeg godt forstå, de gerne vil forære dig en den første måned til spotpris: Med mindre du afsætter et par timer, så får du nemlig ikke meldt dig ud, og dermed koster det dig snildt 200, 400 eller 600 kroner inden det endelig lykkedes.. Bare det at finde en blanket (JA som en del af svineriet skal du bruge en blanket, underskrevet og afleveret, selvom du jo har et personligt login til deres hjemmeside - det kan du ikke bruge!)

Når jeg kan finde tid vil jeg forsøge at klage til forbrugerklagenævnet, for efter min mening er det her på kanten til FUSK.

(Selve træningskonceptet kan jeg godt lide, men hvad hjælper det når forretningsmetoderne er så rådne.)

Virklig dårlig forretning...

Jeg føler mig forpligtet til at gøre både Loop Fitness som virksomhed, men også Loops kunder opmærksomme på nogle ting, som jeg på baggrund som kunde og professionel software- og webudvikler mener ikke er ok i forhold til at drive en så stor forretning som Loop nu en gang gør.

Jeg har ikke oplevet problemer med indmeldelse i Loop Fitness, ej heller ved brug af Loop, men jeg har i den grad oplevet det da jeg ønskede at melde mig ud Loop.

Pga. mit arbejde lå i en anden by end den jeg bor i, så tænkte jeg, at det ville være smart at bruge en Loop Fitness i den by jeg arbejdede i, så jeg kunne træne inden jeg tog hjem. Det var også en god løsning, men så kom dagen hvor jeg ville opsige.

Jeg starter med at besøge loopfitness.dk. På siden møder man en grænseflade hvor overskrifter er nærmest ulæselig, og hvor man desværre har ignoreret al form for brugervenlighed.
Menuen på siden er en belastning som besøgende, for du skal placere musen over knappen for at finde ud af hvad den tilhørende tekst er og hvad knappen repræsenterer. Mit mål med siden var, at finde ud af hvordan jeg melder mig ud. For at melde sig ud af Loop, skal jeg bruge en blanket. Den findes under Medlemsbetingelser, helt nede i bunden af siden, og den er præsenteret i en farve, som faktisk er en smule svær at se, da både linket og baggrunden på siden er i en lys farve.

Udmelding:
Jeg har fundet blanketten, og for den udfyldt og vælger så at kører til den Loop Fitness der ligger i min egen by. Jeg afleverer blanketten, men får at vide, at jeg kan ikke opsige medlemsskab i en anden loop end den jeg har oprettet det i. Det meget underligt, da man har et indtryk af at det er en kæde. Jeg skriver en klage til Loop, og får et svar tilbage, at de vil placerer udmeldningsblanketten, så man kan finde den på siden, og at jeg bare kunne ringe ud til den Loop jeg har meldt mig ind i, og så kan de hjælpe mig. Jeg ringer derud, og får en pige i røret, og jeg fortæller hende, med en forarget og nedladende tone for jeg at vide, at jeg ikke bare kunne ringe og melde mig ud, de skulle have en underskrift. Samtidig fortæller hun, at de i den loop i byen jeg bor, kunne ringe ud da jeg var deroppe, og bede dem om at udmelde mig. Det havde jeg aldrig fået at vide på forhånd. Samtidig påstod hun hårdnakket, at det ikke kunne passe, at der var nogen der havde sagt til mig, at jeg kunne udmelde mig pr. telefon. Jeg fik at vide jeg kunne scanne blanketten med underskrift, og sende den til pigen, og samtidig sende den besked jeg fik fra en anden person i Loop om, at jeg kunne ringe og opsige.

Jeg er ikke forretningsmand, men i denne sag føler jeg, at jeg kan give et par få råd. Få styr på forretningen! Lær jeres medarbejder hvordan man arbejder med kunder, og hvad man skal sige til kunderne. Samtidig vil jeg anbefale en makeover af jeres website. Det er simpelthen en forkert skrifttype til overskrifter og jeg ved som bruger af Loop, at jeres målgruppe strækker sig langt op hvad det angår alder. Samtidig vil jeg sige, at med den navigation på siden, så får i mange besøgende, der simpelthen ikke gider bevæge sig længere ind end forsiden.

Tænk over det.!

LOOP er jo simpelthen bare genialt (Herning)

Når man, som jeg, ikke har tid til at traske halvanden time rundt i et træningscenter, så er LOOP lige sagen.
5 minutters opvarmning og 24 minutter i cirklen, så er man altså ude igen.
Dette har jeg forhørt mig omkring, og de siger at hvis man virkelig giver den gas, forbrænder man 5-600 kalorier.

Personalet, er simpelthen de flinkeste mennesker man kan støde på, og de er altid friske på en snak, hvis man opsøger dem. Hvis man bare har lyst til at træne uden at sige noget, så kan man også det.

Alt i alt, ville jeg ønske man kunne give 10 stjerner til dette geniale og BILLIGE træningscenter. Thumps up.

Loop er et unikt træningskoncept, der sikrer dig en velafbalanceret træning af hele kroppen – både fysik og kondition - på kun 24 minutter. Loop bygger på et effektivt og enkelt træningsprogram, der kan bruges af alle - fra den uøvede og utrænede motionist til eliteidrætsudøveren. Et koncept, hvor man automatisk får trænet alle muskelgrupper - hurtigt, effektivt og uden ventetid. Hos Loop Cirkeltræning finder du et helt andet miljø end i de traditionelle fitness- og styrkecentre. Bl.a. er vores tilbud om afskærmede cirkler kun for kvinder en stor succes, der er med til at understøtte ideen om et afslappet og hyggeligt miljø, hvor alle kan komme, som de er.

Visit Loopfitness

Loopfitness is in category: Fitness Center