Loppenogmusen reviews

Loppenogmusen reviews

5.9

Utrolig mange fejl og dårlig returret

Jeg har inden for 14 dage købt hos Loppenogmusen af to omgange. Første gang købte jeg fem ting, hvoraf de to af tingene var forkerte, da jeg modtog pakken. Okay tænker jeg, fejl kan ske. Da man så kontakter dem, kan man ikke få en returpose sendt med posten, nej jeg skal selv gå ned på posthuset og sende tingene retur, og selv lægge ud for fragten, før jeg kan modtage en ny pakke og få pengene for portoen overført til min konto. Det synes jeg ærlig talt er dårlig service, når det er dem, der laver en fejl. I dag modtager jeg så en ny pakke fra dem med 5 ting i, og gud hjælpe mig om en af tingene ikke er forkerte igen. Amen magen til dårlig leverance skal man da lede længe efter. Og igen får man samme svar, at man selv skal på posthuset og sende det retur, før de sender en ny og sætter pengene for fragt ind på ens konto. Ja jeg har sgu ikke tålmodighed til at handle hos dem igen....
Loppen og Musen

Reply from Loppen og Musen

Hej Julia. Som sagt er jeg meget ked af fejlene og ville bestemt gerne have undgået dem. Som oplyst må du jo gerne sende hagesmækken retur som brev, så du ikke skal på posthuset for at få den sendt. Og vi betaler returportoen lige som sidst. Er ked af den dårlige anmeldelse, jeg har hverken haft fødselsdagstilbud eller sent forkerte varer for at nogen skulle blive utilfredse. kh. Tine Loppen og musen

Dejlig butik, god service og glimrende udvalg

Lige en butik efter vores hoved.

Top karakter!

En god målepind for en butiks service niveau er deres evne til at håndtere reklamationer.
Vi havde en body købt på udsalg, desværre havde den en defekt tryklås.
Desværre var der ikke flere af samme model og størrelse tilbage så vi blev både tilbudt at en skrædder kunne reparere den, eller vi ville have penge retur eller andre varer.

Glimrende for butikken – for vi købte da så lige for en plovmand ekstra.

Vi kommer igen, og igen hos Loppen og Musen

Service og mangel på samme..

Har netop købt en del tøj fra denne butik. Da jeg modtager det er der en plet midt på maven af en body og en trykfejl på en tshirt. Jeg kontakter forretningen som giver mig et afslag i prisen på tshirten og opfordrer mig til at prøve at vaske bodyen for at se om pletten går af. So far so good..

Pletten går desværre ikke af i vask. Jeg sender billeder pr mail og får nu at vide at jeg kan sende den retur eller få 25 kr i afslag. Da jeg hverken er interesseret i at købe brugt eller nyt børnetøj med pletter vil jeg gerne sende den retur og beder dem sende mig en frankeret kuvert (efter at have talt med forbrugerstyrrelsen om mine rettigheder". De svarer "Du sender den retur (som brev). Så refunderer vi portoen". Ay ay... Da jeg spørger om de ikke kan sende en ny (kan se de har dem til salg på hjemmesiden), svarer de "Nej Desværre".

Service bruger de ikke særlig meget tid på!

helt perfekt

købte en Danefæ softshell jakke, og modtog den dagen efter :)
flot jakke, hurtig levering, billigste pris jeg overhovedet kunne finde på nettet :)
de allerstørste anbefalinger :)

GOD SERVICE

købte en jakke, som jeg selv afhentede.
ingen problemmer

Positiv shoppe-oplevelse:)

Hurtig levering, billig porto, og lækker kvalitet. Havde desværre udsolgt af det ene produkt, så fik ikke hele min bestilling. Var selvfølgelig den bluse jeg oprindeligt var brændt varm på... æv æv. Sådan kan det jo gå, når man shopper på udsalg:) Vil helt sikkert shoppe her igen:)

Hurtig levering og fine varer

Modtog min pakke dagen efter bestilling. Rigtig godt udvalg af mærker og stadig "gode" størrelser tilbage på udsalg. Bad om mål på jakke, godt i rådede mig til at tage nummeret større for den passer bare perfekt til min datter

sløv og dårlig service

bestilte og betalte for 2 bluser og en heldragt d. 1 februar, men modtager intet og trods flere henvendelser, hører jeg intet. først d 25 februar får jeg dette svar:
Beklager vores manglende svar - vi har haft problemer med at vores svar på mails ikke blev sendt ud og min mailsupporter har nu ved en fejl her den anden dag slettet HELE min indbakke, total katastrofe :-( Din ordre er afsendt herfra, men synes vi burde have fået den retur nu. Jeg finder lige ud af om vi kan levere nye varer til dig.

og det er da også uheldigt at der er vrøvl med mails og indbakker der blir slettet og post der forsvinder sådan lige på en og samme tid.
men hører herefter igen ingenting, trods flere henvendelser, hvor jeg ber om snart at få sendt hva jeg har købt eller penge retur, senest idag (7/3) og har stadig intet hørt og det kan simpelthen ikke passe det kan tage så lang tid - øv!!

Hurtig leverig

Ringede torsdag ved 17 tiden og havde spørgsmål til en jakke jeg gerne ville bestille. Bestilte den og havde den allerede næste dag, det kan man da vidst kalde hurtig levering

Den hurtigste ekspedition

Åh ja, jeg bestilte i går kl. 13 og har fået mine vare i dag med morgenposten. Det kan vidst ikke gøres hurtigere. Loppen og Musen har også et fantastisk stort udvlag af alle de lækre børne mærker.

Tak for endnu en god handel.. Jeg gider 5 stjerner ud af 5

Super Webshop

Fantastisk webshop - havde brug for vejledning til størrelse flere gange og de var super søde til at hjælpe. Lækkert udvalg af småfolk og de retour bukser var bare for fede. Handler helt sikkert her igen!

Hurtigt og god service!

Jeg købte en Danefæ regnfrakke fra Loppenogmusen.dk. Leveringen var meget hurtig. Fraken passede ikke i størelse, men de byttede den uden problemer. Super!

God og ansvarsfuld service

Super netbutik som gør meget for at sikre kunden de rigtige varer i den rigtige størrelse. Kun positive år herfra!

Loppen og Musen Details

Loppenogmusen.dk Kvalitetsbørnetøj