Loppenogprofessoren reviews

Loppenogprofessoren reviews

7.2

hurtig levering og meget hurtigt svar på spørgsmål.

Butikken har et fint udvalg af et mærke vi er glade for, men vi kom til at bestille for småt. Fik hurtigt vejledning og hjælp over mail. Varerne blev leveret hurtigt - begge gange og penge retur. No problem.

Dårlig kunde oplevelse

Bestemt ikke en webshop jeg vil anbefale til andre!

Dejligt butik

Deres netbutik kan varmt anbefales

Super butik

Jeg besøger ofte Loppen og Professoren. En super butik, fedt tøj, fede sko og super betjening. Børnene elsker deres lille hjørne, hvor de kan sidde og lege og tegne.
Deres netbutik kan også varmt anbefales.

Is Loppenogprofessoren your company?

Loppenogprofessoren Details

Loppen & Professoren har ligget i Kolding Storcenter siden 2004, og i 2008 blev der også etableret netbutik. I Loppen & Professoren er der et stort udvalg i børnesko og børnetøj fra bl.a. Diesel, Molo, Angulus, Bisgård, Wheat, Mini a ture, Hummel

Visit Loppenogprofessoren