Louis Nielsen reviews

Louis Nielsen reviews

8.5

Pris, service og kvalitet i højsædet.

Jeg havde jo set alle disse reklamer, nogle mere skøre end andre, men de fængede og bevirkede at jeg gik til Louis Nielsen med det samme. Jeg skulle ikke være i den situation, at jeg bagefter stod og sagde : "Skulle have gået til Louis Nielsen".
Jeg blev da også kun positivt overrasket over, at man kunne få optimal betjening og til en pris langt fra hvad man ellers hører om folks skuffelser hos andre brilleforretninger.
Absolut værd at anbefale!!!

Reply from Louis Nielsen A/S

Kære Leif, tak for din tilbagemelding til os. Det glæder os virkelig meget, at du har haft en rigtig positiv oplevelse ved at besøge os. Vi vil naturligvis gøre alt, vi kan, for at leve op til dine forventninger fremover. Husk at du altid er velkommen i butikken, hvis der er noget som helst, vi kan gøre for dig. Om det så bare er at pudse dine briller, er vi klar! mvh Louis Nielsen.

Dårlig service

Louis Nielsen har ved en fejl fået stoppet mit abonnement af kontaktlinser. Da jeg kun har linser til 8 dage tilbage ringer jeg til dem, og får besked om, at de har lavet en fejl og at de kan sende nye hjem til mig til den 1. i næste måned, hvilket er om 18 dage! Da jeg er på ferie beder jeg om at de også sender til de andre dage jeg mangler, så de ligger hjemme hos mig, når jeg kommer hjem. Det vil de ikke! Da jeg klager over den dårlige service får jeg den begrundelse, at det er en menneskelig fejl, der er sket! Det er fint nok, men derfor skal man jo alligevel løse problemet. Nu bliver jeg nødt til at tage ned i butikken, når jeg er tilbage fra ferie, hvor jeg kan hente nogle andre linser end dem jeg bruger, fordi de ikke har dem jeg bruger på lager i butikken, og åbenbart heller ikke vil skaffe dem fra en anden butik/lager eller sende dem hjem til mig.

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Pernille, tak for din tilbagemelding. Vi har tjekket op med butikken, og de har altså sendt linser til dig, så vi ved ikke, om I har talt forbi hinanden, eller hvad der er sket. Der er i hvert fald sendt linser til dig og med lidt held kan de måske nå frem til dig på lørdag. Dette kan vi dog ikke garantere 100 %, men de er på vej. Du er altid velkommen til at ringe til vores Kundeservice, hvis du har problemer med linse-leverancer, eller der er andet, vi kan hjælpe dig med. Tak fordi du tog dig tid til at melde tilbage til os. God ferie og god påske. mvh Louis Nielsen

Havde bestil solbriller, dem der kom var alm. Briller, så vente igen 7 dage!

Hvordan opstår sådan en fejl?

Reply from Louis Nielsen A/S

Kære Seiersen. Tak for tilbagemeldingen, og vi beklager den ekstra ventetid. På laboratoriet er der sket en fejl, således at din solbrille-ordre er blevet kørt som en almindelig brille-ordre. Det kan desværre ske, og det beklager vi meget, men hvis du taler med dem om ventetiden i butikken, når solbrillerne bliver klar, vil de formentlig se på, hvordan de kan give dig en kompensation for ventetiden. Tak fordi du tog dig tid til at melde tilbage til os, og vi forstår udmærket, at det er irriterende at vente ekstra på solbrillerne. mvh Louis Nielsen

Fejl i bestillingen

1. Hold briller skulle have været alm briller, med farveskift i grå. Der kom solbriller i styrken i stedet for, det var en ommer. Så kom næste hold briller med farveskift, men med brun , ikke særlig heldigt med 2 fejl

Reply from Louis Nielsen A/S

Kære Hanne. Vi kan kun være enige i, at det er surt med to fejl på dine briller. Det er naturligvis ikke godt nok, men heldigvis er det sjældent, at vi oplever uheld på uheld. Skal vi se positivt på det, er det gode, at vi ikke giver op, før tingene er, som de skal være. Du skal være 100 % tilfreds med dit køb, og lykkes det ikke at gøre dig tilfreds, kan du inden for en periode på tre måneder efter dit køb, til enhver tid sige til os, at du ønsker at gøre brug af vores KompletTilfreds - Eller pengene tilbage ordning. Vi satser stærkt på, at tredje gang er lykkens gang, så dine briller bliver i orden. Tak fordi du meldte tilbage til os. Det er af stor vigtighed for os, fordi det minder os om, hvor vigtigt det er, at vi får tingene lavet rigtigt første gang! Tak for det. mvh Louis Nielsen

Super god behandling.

Bliver altid godt imødekommet :-)

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Sanne, tak skal du have for tilbagemelding til os. Det glæder os, at du finder os imødekommende, og det gælder når som helst! Får du brug for vores hjælp, er du altid i dén grad velkommen i butikken. mvh Louis Nielsen

Super betjening og super kvalitet

Prisen på briller er da helt unik. Og det går ikke ud over servicen.
Fem grønne stjerner fra mig....med pil opad.

Reply from Louis Nielsen A/S

Kære Tom. Mange, mange tak for din tilbagemelding til os. Vi er stolte af de gode priser og knokler hver dag for at levere den bedste service oven i hatten. Vi ønsker ikke bare at være kendt for at være gode, når alt går efter planen. Vi ønsker i særdeleshed også at være kendt for at håndtere det på en god måde og i en fart, når vi af og til oplever problemer og udfordringer. Tak fordi du tog dig tid til at skrive til os. Det betyder virkelig meget for os! mvh Louis Nielsen

Hurtig betjening af et altid venligt og nærværende personale.

Jeg har i mange år købt mine briller hos Louis Nielsen - Jeg har aldrig haft problemer hverken med glas eller stel. Har fortalt dette til en del af mine venner og bekendte - da jeg en gang imellem har følt en vis skepsis når jeg oplyste at jeg fik briller hos Louis Nielsen. Min kommentar til dette har så været:" Jeg vil ikke betale mere end dobbelt så meget for briller der er fuldt på højde med briller der koster mellem 8 og 10.000,00 kr. pr. par andre steder." Louis Nielsen kan fortsat regne med mig som kunde.

Reply from Louis Nielsen A/S

Kære Ruth, tak fordi du tog dig tid til at melde tilbage til os. Det glæder os virkelig meget at høre, at du er glad og tilfreds. Som kunde gennem mange år ved du det uden tvivl allerede, men gode ting kan ikke gentages for ofte: Får du nogensinde brug for vores assistance, er du hjerteligt velkommen i butikken. Om det så bare er for at få pudset briller, hvis du en dag er komme af sted uden pudseklud, så skal du ikke holde dig tilbage. mvh Louis Nielsen

4 par nye briller

Kæresten og jeg købte for nyligt 4 par nye briller tilsammen i aalborg stor center . fungerede super godt fin service og god vejledning. ikke sidste gang vi handler kommer igen.

Vh Tommy

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Tommy, vi er utroligt glade for at høre, at I er tilfredse med de fire par briller. Vi giver straks rosen videre til holdet i storcentret, som vil gøre alt for at leve op til jeres tillid fremover! Bliver der noget som helst, vi kan gøre for jer, er I til enhver tid velkommen til at kigge ind i en af de to butikker i storcentret. Tak fordi du tog dig tid til at melde tilbage til os. mvh Louis Nielsen

Dårlig glas leverandør

Du skal tænke dig om, det er godt personale og fin betjening,
MEN, de har skiftet leverandør af brilleglas, det er ingen suces der er meget dårlige til at holde reflexbehandlingen jeg har fået skiftet glas 2 gange

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej John, tak for din tilbagemelding. Det sætter vi stor pris på. Vi har ikke skiftet leverandør af brilleglas, men har en af verdens første producenter, ligesom vi benytter et af verdens nyeste og mest moderne laboratorier til vores produktion af de ting, du nævner her. Antirefleksbehandlingen skal hold, og gør den ikke det, skal den skiftes. Vi sælger 300.000 par briller om året og oplever ikke i større stil problemer med dette. Derfor går vi med det samme ind og finder dig i vores database, så vi kan undersøge, hvad der helt præcist er gået galt her. Vi sætter pris på, at du melder tilbage til os, og det er klart, at er der et problem med noget, så er det noget, vi skal have meldt tilbage til leverandøren om. Du hører fra os. mvh og god weekend Louis Nielsen

Hej igen John, vi har forsøgt at finde dig i vores kundedatabase ud fra de oplysninger, du har givet os her, men vi har desværre brug for lidt mere information, da vi har mere end 450 "John Andersen". Vi du have ulejlighed med at skrive en mail til tino.pedersen@louisnielsen.dk, så vi kan finde frem til den rigtige John? mvh Louis Nielsen

En brille hilsen fra louis nielsen

det er fantastisk at komme til Louis Nielsen man føler hele tiden de er der for dig, man føler sig tryg når man går rundt i butikken du bliver ikke presset, de vil hele tiden hjælpe dig med at få den brille som passer dig bedst, jeg kan tillige skaffe dig 25 % på et kort som jeg modtog da jeg fik nye briller.

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Flemming, tak for din venlige tilbagemelding. Det er dejligt at høre, at du er tilfreds, og du er velkommen i butikken når som helst. mvh og god weekend fra Louis Nielsen

Faldende servicestandard

Jeg har haft kontaktlinser ved Louis Nielsen i lidt over 9 år. For omkring et år tilbage gik de fra levering hver 6 måned til levering hver 3. måned.
Siden det skifte er der næsten ikke gået en eneste måned hvor mine linser er kommet til tiden. Da jeg så er nede for at forklare hvordan og hvorledes, begynder ekspedienten at fortælle mig at jeg skal huske at der kun er 1 par linser til hver dag, og jeg skal kun bruge mine linser i den periode de er beregnet til. Dette gav mig et vist irritationsmoment da jeg trods alt har været kunde ved dem i 9 år og er udmærket klar over hvordan det fungere med linser.
På samme tid skulle jeg købe nye briller. Jeg fik et fint stel til en fornuftig pris, og blev rådet til at få ekstra tynde glas, da jeg har relativ høj styrke.
Da jeg fik brillen var det sløret ud af den øverste del. Jeg gik ned i butikken og han sagde jeg bare lige skulle vende mig til dem. Jeg vendte tilbage 14 dage senere og det var stadig skidt, så de blev sendt ind.
Da de kom tilbage var det sløret på den nederste del, endnu engang samme procedure. De skulle også sendes ind, men ekspedienten forklarede mig at de blev nødt til at gøre glasset tykkere. Dvs. jeg fik et billigere glas i.
Nogle uger senere fik jeg endelig en brille jeg kunne bruge, men da jeg havde fået et billigere glas i mente jeg jo at jeg skulle have brillen til den pris med de "tykke" glas, frem for den pris med de tynde glas. Det pointerede jeg overfor ekspedienten, men det fortalte hun mig at det skulle jeg ikke og de havde trods alt 2 gange gået ind og dækket reparationen af min brille.
Det kunne simpelthen ikke passe så da jeg kom hjem ringede jeg ind til kundeservice, og de kunne sagtens følge mig, da jeg selvfølgelig ikke skulle betale for et produkt jeg ikke fik, men de ville tage kontakt til Louis Nielsen butikken.
Nogle dage senere ringede samme ekspedient til mig og forklarede at normalt gjorde de det ikke, men de ville godt give mig differencen på brillen tilbage.
Så trods alt fik jeg brillen til den pris jeg skulle have, men det der undre mig bagefter er hvorfor hun siger at de normalt ikke gør sådan. Det kan vel aldrig være kundens skyld at han/hun bliver rådet til at købe et glas/brille som ikke passer og desværre må indsendes?

Jeg har været en tilfreds kunde i rigtig mange år, men på det seneste er servicen faldet drastisk.

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Jesper! Tak for din tilbagemelding til os. Der er anmeldelser, vi er glade for, og så er der sådan en her, hvor vi bare må sige, at det ligger desværre utroligt langt fra det, som vi ønsker at stå for. Du får omgående en uforbeholden undskyldning for såvel det med linserne som det med brillerne. Som vi allerede har talt om telefonisk, følger vi omgående op og sørger for, at det her bliver afsluttet på en fornuftig måde. mvh Louis Nielsen

Hej igen Jesper, det var fint, at vi fik tingene på plads i en fart. Vi beklager forløbet og glæder os til at se dig igen i butikken. mvh Louis Nielsen

dårlig kvalitet og service

Alt for langsomt service ved køb af 2 sætte nye briller i dårlig kvalitet. Skal have 2 nye stel på under et år

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Monica, tak fordi du tog dig tid til at melde tilbage til os. Vi står klar til at hjælpe dig med de problemer, som du har. Hvis du vil have ulejlighed med at kontakte os og forklare om dit problem, så får vi det løst med det samme. Du kan enten henvende dig direkte i butikken, eller du kan maile til tino.pedersen@louisnielsen.dk så vi får hurtigt kigget på det. Vi har jo vores KompletTilfreds - Eller pengene tilbage ordning, så det er helt unødvendigt at gå rundt og være utilfreds. Vi ser frem til at høre fra dig. Endnu engang tak for tilbagemeldingen, så vi får en chance for at se på det. mvh Louis Nielsen

Hej igen Monica. I butikken har de fuld fokus på dine briller, som du desværre har ventet alt for længe på! Det ene par briller er på vej, mens vi fortsat venter på det andet par. Det beklager vi, men som altid, når leveringen trækker ud, vil du i butikken blive tilbudt en form for kompensation, når du kommer og henter dine briller. Vi beklager ulejligheden. mvh Louis Nielsen

Jeg synes at Louis Nielsen har en super god service, både på nettet og i butikken. Da jeg sidst ringede og bestilte en tid til synsprøve, fik jeg en mail omkring min tid, allerede inden jeg havde lagt på. Og i butikken er arbejderne meget i mødekommende og glade. Mine briller fra Luis Nielsen er 2 år gammel, og de er stadig i super stand. Jeg fik 2 par briller, til en rigtig god pris. Og da jeg bestilte dem, gik der ikke mere en 5 dage, så var de i butikken. Så alt i alt, har jeg kun haft gode oplevelser hos Louis Nielsen.

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Cecilie, tak skal du have for din tilbagemelding til os. Det glæder os naturligvis, at du er glad for at komme hos os. Det undrer os ikke, at dine gamle briller fortsat er i god stand. Selv om vi køre med rigtig gode priser, fejler kvaliteten bestemt ingenting, og det er uanset om man vælger nogle af de lækre brands som Bruuns Bazaar, Tiger of Sweden, Tommy Hilfiger osv. eller man vælger nogle af de mange non-brandede briller i vores kollektioner. Tak fordi du brugte tid på at melde tilbage til os, og bliver der det mindste, så er du altid velkommen i butikken, mvh Louis Nielsen

God service og fine priser

Er super tilfreds. Lavede uden problemer brillerne om endda flere gange længe efter købet. Kan anbefales.

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Niels, tusind tak for din venlige tilbagemelding. Vi er først tilfreds, når du er det, og med vores KompletTilfreds - Eller pengene tilbage ordning sikrer vi naturligvis en god løsning på tingene. Tak for din anbefaling. Det er noget, vi sætter meget stor pris på! mvh og god weekend, Louis Nielsen

Hjælpende medarbejder som er glade for deres job

Det var en god betjening jeg fik som førstegangsbruger og ingen anelse har om briller.

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Emine, mange tak for din tilbagemelding til os. Som brille-debutant skal du bare vide, at du når som helst er velkommen i butikken, hvis du bliver det mindste i tvivl om noget, eller der er noget, vi kan gøre for dig i forhold til dine briller. Vi er klar når som helst, du har brug for det. Tak fordi du tog dig tid til at anmelde os. Med venlig hilsen Louis Nielsen

Køb af briller i Hjørring

Denne gang fik jeg en god og professionel behandling af samtlige medarbejdere jeg var i berøring med. Hvis jeg næste gang får ligeså god en behandling bliver jeg i forretningen. I 2012 gik jeg igen grundet en ikke særlig god behandling. Denne gang var alt altså optimalt.

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Britta, tak fordi du ulejligede dig med at melde til os. Vi giver rosen videre til butiksholdet. Vi er utroligt glade for, at vi har levet op til dine forventninger og vil gøre alt vi kan for at leve op til den tillid, du viser os. Husk, at er der det mindste, er du altid hjerteligt velkommen i butikken, hvor hele holdet med glæde vil hjælpe og vejlede dig. Endnu engang tak. mvh Louis Nielsen

God service og vejledning, på Amagerbrogade

Har helt igennem været tilfreds, der kan dog forekomme ventetid, som nogle gange er andre kunder der kræver en lang forklaring, hvilket personalet er rigtig god til. Oplever det er god kunde service.

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Hanne, mange tak for din venlige tilbagemelding. Vi sender straks rosen videre til butikken på Amager. Vi knokler konstant på at undgå kø, men da det går meget stærkt hos os i øjeblikket, kan det være vanskeligt altid at undgå en smule ventetid. Det er noget, vi arbejder på at undgå. Tak fordi du tog dig tid til at give din mening til kende. Det sætter vi stor pris på, og du er altid hjerteligt velkommen i butikken. mvh Louis Nielsen

Fejlinformation i forhold til guld kupon

Jeg har forinden denne episode været godt tilfreds med Louis Nielsen. Jeg købte for to måneder siden 2 par designer briller og fik god service. Jeg fik en guld kupon som giver mulighed for 50% rabat.
I går var jeg igen på udkig. Denne gang efter et par solbriller med styrke. Jeg fandt ikke nogle briller, som jeg syntes klædte mig, i min lokale butik og spurgte derved om der var andre briller i andre butikker. Jeg blev sendt til en anden Louis Nielsen hvor de i tillæg til andre briller solgte Ray-Ban. Jeg blev informeret om at jeg ville kunne bruge Guld Kuponen på alle briller over 795kr. og i alle butikker.
Da jeg kommer ind i den anden Louis Nielsen butik finder jeg et par Ray-Ban briller, som kommer til at koste mig omkring 1700kr. med styrke i. Da jeg skal til at betale får jeg besked om at jeg ikke kan bruge min Guld kupon på Ray-ban briller og en del andre. Det skal være en del af sortimentet bliver der sagt. En faktor som hverken står på kuponen eller jeg før havde fået oplyst.
På kuponen står dog at man ikke kan benytte den i andre butikker end den som har udstedt den. Dette lader Louis Nielsen dog ikke at have nogle problemer med.
Igen - Jeg har haft en generel god oplevelse hos Louis Nielsen, men har været udsat for denne ærgerlige situation.

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Simon, tusind tak for din tilbagemelding. Du har simpelthen ramt et blindt punkt i forhold til vores guldkupon!! Du har helt ret i, at der ikke står noget om, at den ikke kan bruges til solbriller uden styrke. Det er en faktisk en fejl, og vi har straks sat gang i at få rettet op på det, så teksten på kuponen passer. Det skal naturligvis ikke gå ud over dig, tværtimod har vi al mulig grund til at takke dig for at have gjort opmærksomheden på denne forglemmelse. Hvis du vil have ulejlighed med at maile til tino.pedersen@louisnielsen.dk så vil vi sørge for at få det ordnet for dig. Endnu engang tak fordi du meldte tilbage til os og gjorde opmærksom på problematikken! mvh Louis Nielsen

..wind - wind - situation..

- prof-betjening / vejledning - hurtig levering - en god oplevelse -

Reply from Louis Nielsen A/S

Kære Greta, mange tak fordi du ulejligede dig med at skrive tilbage til os. Vi vil gøre alt for også i fremtiden at leve op til den gode oplevelse, du har af os. mvh Louis Nielsen

god oplevelse i waves afdeling

super service , venlig betjen . har altid tid til sine kunder selvom de har travlt tager de sig tid . jeg har købt briller hos jer før , nu har jeg bestilt mit andet par os jer.
det er nemlig ikke sidste gang jeg kommer hos jer .

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Janne, tak for tilbagemeldingen. Vi sender straks rosen videre til holdet i Waves! Husk at du altid er velkommen i butikken, hvis vi kan gøre noget for dig. Om det så bare er at pudse brillerne, hvis du en dag er kommet på shopping uden pudseklud :-) mvh Louis Nielsen

Louis Nielsen Service

Online service

Book synsprøve online: www.louisnielsen.dk/book-synsproeve/ eller find din lokale Louis Nielsen butik: www.louisnielsen.dk/find-din-butik/

Visit Louis Nielsen

Louis Nielsen Kundeservice

Call us on: 70130111, åbningstider: Hverdage kl. 8.30 - 20.00, lørdag kl. 9.00 - 15.00, søndag kl. 10.00 - 15.00
We live here: Indkildevej 2 A
9210 Aalborg SØ

Glasses

KompletTilfreds - eller pengene tilbage

Vi kender glassene. Vi kender stellene. Vi kender kvaliteten. Den er i top, og der bliver den. Vi lover, at du bliver 100% tilfreds. Ellers får du pengene tilbage inden for 3 måneder fra køb.

Hos Louis Nielsen står vi inde for de briller, vi leverer. Vi yder selvfølgelig reklamationsret i henhold til købeloven, men har derudover også vores langt mere vidtrækkende "KompletTilfreds - eller pengene tilbage" ordning. Det her får du hos os: 1) 24 måneders reklamationsret på stel og glas. 2) Vi yder 24 måneders reklamationsret på antirefleksbehandling. 3) Vi kender glassene, stellene og kvaliteten, og vi lover, at du bliver tilfreds. Ellers får du pengene tilbage inden for 3 måneder fra køb. 4) Du skal være glad for dine nye briller. Punktum. Har du et problem, kommer du bare ind, og får det ordnet. 5) Du får en perfekt synsløsning. Fungerer brillen ikke, finder vi årsagen. 6) Du kan blive serviceret i en hvilken som helst Louis Nielsen butik i Danmark. 7) Vore synsprøver udføres naturligvis altid af statsautoriserede optikere. SE MERE PÅ: www.louisnielsen.dk/briller/prisguide/garanti-og-service/