Louis Nielsen reviewed by

Holte, DK

God service 90 % af ekspeditionen.

Jeg var nede i Hørsholm-afdelingen for at kigge på briller og få taget en synsprøve.
Fik en rigtig god modtagelse og hjælp med at finde stel. En virkelig god service inde til synsprøven. Men så skete der noget sjovt. Synsprøven var lavet og jeg skulle betale for den + låne et stel med hjem. Pludselig kom en eller anden dame ind der kendte optikeren. Og så gik hun direkte fra mig over til hende og snakkede. Så står man der og ser dum ud. En anden spurgte så om jeg var færdig? Tja skal jo lige betale. Man fik så hverken et farvel eller noget. Utrolig, at man ikke lige bruger 5 min på en ordenlig afsked, når optikeren allerede havde brugt næsten en time.
Men måske er nye kunder ikke ligeså vigtige, som ens venner der har været i teateret.
    Louis Nielsen
    TrustScore 8.5 / 10

Reply from Louis Nielsen

Kære Christen, tak for tilbagemelding. Vi er da utroligt kede af, at du er gået fra butikken med et dårligt indtryk. Holdet i Hørsholm gør ekstremt meget ud af den personlige betjening, så der er slet ingen tvivl om, at de er kede af at høre, at du har oplevet det på den måde. Vi kontakter dig i morgen for at høre, hvordan vi kan gøre det godt igen. Vi ønsker, at kunderne skal være tilfredse, og vi vil også meget gerne gøre dig tilfreds. Du hører fra os. mvh Louis Nielsen

Hej igen Christen, tak for snakken. Det var fint, at vi fik rettet op på misforståelsen. Vi ses, når du henter brillerne. mvh Louis Nielsen