Louis Nielsen reviewed by

Århus, DK

Billigt - men skuffende vejledning/kundeservice

Nu ligger sagen her et par år tilbage.. Jeg købte i sommeren 2011 to par briller i Odense. Jeg fik naturligvis vejledning omkring valget af brillerne - som i øvrigt blev købt med "2 for 1" tilbuddet (hvilket dog ikke gjorde købet billigere - glasfortynding og andre tillægsydelser kostede.) Jeg gav udtryk for bekymring angående brillernes "pasform" på min næseryg - men fik at vide, at jeg ville få hjælp, hvis brillerne ikke passede mig.

Da jeg senere modtog de færdige briller, skulle det da også hurtigt vise sig, at ingen af de 2 par sad ordentligt på min næse - de gled ned, og kom derudover konstant i kontakt med min hud, således at de blev fedtede. Derfor tog jeg MANGE gange til Louis Nielsen for at få hjælp - og de forsøgte da også at hjælpe, ved at "rette på stellet." Det hjalp aldrig - hvilket resulterede i, at jeg i sidste ende fuldstændigt droppede begge briller, til fordel for kontaktlinser hos synoptik. Nu samler brillerne støv, da jeg for længst har droppet at få brillerne til at passe til mit ansigt.

Senere har jeg så opdaget, at der i perioden kørte en "tilfreds eller pengene tilbage" garanti. Den blev jeg ikke gjort opmærksom på. Derudover fik jeg ikke tilbudt anden hjælp end de gentagne forsøg på at "rette på stellene." ..

Tja, dumt at falde for 2 for 1 tilbud, når det i stedet for 1 passende brille resulterer i 2 ubrugelige.
Simone Boisen found this review useful
    Louis Nielsen
    TrustScore 8.5 / 10

Reply from Louis Nielsen

Hej Daney. Tak for din tilbagemelding. Som det fremgår af alle svar her på Trustpilot er vi altid klar, hvis der er noget, kunder ikke er tilfredse med. På 70130111 eller på info@louisnielsen.dk svarer vi altid og er behjælpelige med løsninger. Hvis du vil have ulejlighed med at kontakte os der, vil det være super, så vi lige kan få kigget i din journal. Vi har brug for at vide mere, end navnet Daney for at finde frem til dig. Der er et par misforståelser i det, du skriver. Vores KompletTilfreds - Eller pengene tilbage var ikke gældende dengang. Den blev indført omkring marts 2012. Det ændrer dog ikke på, at vi altid gerne vil gøre, hvad vi kan for at gøre kunder glade. Den anden misforståelse er, at dit køb af 2for1 hos os ikke gjorde købet billigere. Naturligvis gjorde det det. Pointen er jo, at du i brille nummer to får stellet gratis, ligesom du får samme standardglas, som der er i den første brille. Så uanset hvad, så sparer du værdien af stel og standardglas. Men tag nu og kontakt os, så vi får en chance for at se helt konkret på din sag. Endnu engang tak for din henvendelse, mvh Louis Nielsen

Hej igen Daney, vi har nu fundet dig frem i vores system og kan se, at det hele må bero på en misforståelse. Efter din henvendelse sidste sommer ringede vi til dig for at sige, at vi kunne lave en ny brille til dig, eller du kunne få dine penge tilbage. Vi noterede i journalen, at du ikke ønskede at booke en tid til det nu og her, men selv ville ringe ind igen og booke en tid, når det passede ind i dine planer. Vi beklager naturligvis meget, hvis vi har været årsag til misforståelsen, men det ændrer naturligvis ikke ved, at vi stadig gerne laver andre briller til dig, eller du kan få dine penge tilbage. Vi kontakter dig for en aftale om, hvordan du ønsker det. Det var fint, at du gav lyd fra dig, så vi kan få den misforståelse ud af verden. mvh Louis Nielsen