Louis Nielsen reviews

Louis Nielsen reviews

8.5

Super service i Vejle butikken !!

Gratis synsprøve , venlig betjening , briller er hurtigt klar.... alt i alt super service , også da det viste sig at brillen skulle laves om . Ingen dikkedarer... fik også lov at vælge nyt stel , da glas alligevel skulle laves om , valgte endda et lidt dyrere stel uden beregning !! Den nye brille kom hurtigt og fejlen var rettet , desværre viste det sig at jeg ikke kunne vænne mig til det med glidene overgang. Leverede det hele tilbage ( havde også fået solbriller ) og uden pjat ( komplettilfreds eller pengene tilbage hedder konceptet ,og det virker ! ) Min kone der også er kunde hos L N overtog så simpelthen den rentefri aftale og fik så 2 par nye briller , som i skrivende stund er ved at blive lavet. Mvh en tilfreds kunde :-)Per Korvig

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Per, mange tak fordi du tog dig tid til at melde tilbage til os. Vi sender straks rosen videre til Vejle, hvor temaet garanteret bliver glad for at høre, at du er tilfreds. Du kigger bare ind, hvis du får brug for hjælp eller vejledning med noget. mvh Louis Nielsen

Fantastisk service!

Fik en gratis synsprøve i onsdags, og allerede idag kunne jeg hente mine nye briller! Personalet hvor jeg handlede, var meget professionelle og søde. Jeg kan kun anbefale Louis Nielsen - der er ingen tvivl om at man er i gode hænder og får den bedst mulige service.

Jeg er hermed fan - og fast kunde (både fordi I er super søde, men også fordi jeg er lidt blind ;) )

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Camilla, tak for din tilbagemelding til os. Det glæder os rigtig meget, at vi har levet op til dine forventninger. Du er naturligvis velkommen når som helst i butikken, hvis du skal have brillerne rettet. Ja, vi pudser såmænd også gerne, hvis du kommer i byen en dag uden pudseklud...mvh Louis Nielsen

195 kr.

... Jeg har netop købt et par læsebriller , højre +0325, venstre +0300 på et par store sorte stel, der passer mig fint, så selvom de fleste stel var for små til mig, kunne prisen på 195 kr. ikke slå mit buget i stykker, og så var det endda med en gratis synsprøve ! ...

Reply from Louis Nielsen A/S

Kære Arvid Peter. Det glæder os at høre, at du synes, du har gjort en rigtig god handel. For os handler det ikke om at sælge mest muligt, men at du som kunde får lige præcis det, som du har behov for - hverken mere eller mindre. Og når det kan gøres for 195 er der sådan set ingen grund til at gøre det sværere eller dyrere. Og prisen til trods er du når som helst velkommen i butikken, hvis du skal have rettet brillerne, eller der er andet, vi kan gøre for dig. Tak fordi du tog dig tid til at melde tilbage til os. mvh Louis Nielsen

Fuld tilfredshed.

Prøv at tage til L. N. Jeg har fået god vejledning og de ( personalet) er altid flinke og hjælpsomhed, når man kommer ------ og selv har været ved at "rette" på mine briller !! Fin udvalg og rar personale. Mvh. Birte Rask

Reply from Louis Nielsen A/S

Kære Birte. Tak for din anmeldelse. Vi sender straks roserne videre til butikken, hvor du - som du tydeligvis allerede ved - altid er hjerteligt velkommen, når der er noget, vi kan gøre for dig. God dag! mvh Louis Nielsen

God og effektiv betjening

Var ked af det første par briller jeg fik, de sad ikke godt. Henvendte mig derfor i butikken, og en uge efter har jeg nu modtaget et par nye.
Det er da service

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Eva, tak for din tilbagemelding. Vi har en KompletTilfreds ordning, som betyder, at vi bytter uden brok inden for tre måneder efter dit brillekøb. Vi skal naturligvis sikre, at du bliver glad for dine briller! Kig ind til os hvis du får brug for det hen ad vejen. Du er altid hjerteligt velkommen. mvh Louis Nielsen

Forkerte briller, linser, styrkeforhold og aldrig oplevet ringere service

købte mig briller til ca 1300kr og samtidigt et kontaktlinse abonnement, Var første gang jeg prøver med linser. Da jeg så modtog brillerne sagde jeg fra med det samme at de føltes ubehagelige at have på (synsmæssigt) men fik at vide at det var en tilvænningsprocess. jeg gik så med dem i et par uger og de blev ikke bedre. Gik ind igen, og samme svar. tilvænnings process.. gik til øjenlæge og han sagde styrken var forkert. Igen ind til louis nielsen der så skiftede det ene glas ud. Det vidste sig dog at begge glas var i forkert styrke. og brillerne stadig var uanvendelige...
Lang historie kort så fik jeg lov at betale 1200kr for linserne (som jeg ikke kunne bruge og kunne returnere dem hellere) 1300kr for briller jeg ikke kunne bruge. Men de tilbød at justere brillerne for kun 600kr mere !!!.. (for en defekt vare..!)

Den lange version var at jeg var blevet tilbudt et arbejde i grønland, og sendte en email til dem at jeg ikke ønskede flere linser da de var uanvendelige og aftalte at jeg skulle komme tilbage med brillerne ½ år senere (når jeg kom tilbage). Da jeg så kom tilbage var butikken på nørrebro bycentret lukket. og der lå en masse rykkere og inkasso gebyrer for de uønskede linser. Det tog en halv krig med louis nielsen før det "kun" blev til 1200kr for linserne (som var uåbne) og de gik fra aftalen om at justere brillerne og krævede 600kr for dette..

Kommer aldrig til at handle i Louis Mielsen igen.

Jan Vestergaard

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Jan. Som du ved, har der været et meget langt forløb i denne sag, hvor vi desværre også undtagelsesvist så os nødsaget til at tage juridiske skridt i forhold til at få afsluttet sagen. Sagen er nu afsluttet, og vi har intet ønske om at udstille det forløb, der var. Når du selv nævner forholdet omkring de 600 kroner, forklarer vi gerne, at vi torsdag 16. januar i år tilbød dig at skifte dine brilleglas helt ud. Der var ikke tale om at tage 600 kroner for "at justere" dine briller. Vi tilbød at skifte til helt nye glas. Hvis du har nogle ting, som du i øvrigt ønsker at diskutere omkring afslutningen på din sag, beder vi dig kontakte vores kommunikationschef Tino Pedersen. Du kan maile til ham på tino.pedersen@louisnielsen.dk, eller du kan ringe til ham på 30783051.

Altid god service

Jeg har i mange år haft kontaktlinser og briller her og har kun været tilfreds.

Reply from Louis Nielsen A/S

Kære Alene, tak for anmeldelsen. Det glæder os, at vi lever op til dine forventninger, og vi vil gøre alt, hvad vi kan for, at det også er tilfældet mange år fremover endnu. Du er altid velkommen i butikken, hvis du får brug for os. mvh Louis Nielsen

Simply the best

Better than all the rest

Reply from Louis Nielsen A/S

Hej Gitte, jamen tusind tak!! Bedre kan vi jo næsten ikke få det. Tak fordi du lige tog dig tid til at gå til tasterne og kig ind i butikken når som helst, hvis du får brug for assistance. mvh Louis Nielsen

god service

God service, men noget irriterende at det føles som en banegård når man besøger city vest , Aldrig det samme personale :-(

Reply from Louis Nielsen A/S

Kære Maj-britt, tak for din tilbagemelding. Vi er glade for, at du bryder dig om vores service og beklager, hvis du har oplevet udskiftning i personalet. Det må bero på tilfældigheder, at du har oplevet det på den måde. I hvert fald er det grundlæggende butiksteam på fire personer de samme mennesker, som har været ansat i alle de seks år, butikken har eksisteret. Derudover har der naturligvis været skiftende praktikanter og den slags, men den faste stab på fire har nu været der i over seks år. Når du booker tid til synsprøve m.v. har du i øvrigt mulighed for at bede om at få tid hos en bestemt optiker, hvis du ønsker det. Så vil vi naturligvis gøre alt for at imødekomme, hvad du måtte have af ønsker. Tak fordi du tog dig tid til at melde tilbage til os, mvh Louis Nielsen

3 meget dårlige oplevelser lige efter hinanden

Jeg har I mange år været glad for Louis Nielsen,som jeg har både Kontaktliser med Læsebriller, og briller med styrker på -10,5
Først skulle kontaktlinserne skiftes, jeg prøvede linser med flydende overgang og andre linser med korrektion af bygningsfejl.
Ingen af dem kunne jeg bruge.
Jeg prøvede at gå med linserne I fleredage , og jeg skulle jo have dem på et par timer før jeg kom til control.
Jeg kunne intet se med dem, men jeg fik en tid på en lørdag, fordei jeg ikke kunne passe mit arbejde med dem på.
Jeg kommer til control, og blive bedt om at se på tavlen med de største bogstaver.
Jeg kan end IKKE se de allerstørste bogstaver....
Det skal lige siges, at jeg har kørt 25 km med linserne på for at komme til control.
Det viser sig,at linsestyrkerne er helt hen I vejret.
efter flere måneder har jeg så endelig nogle linser jeg også kan passé mit arbejde med.
Desværre passé styrkerne I mine læsebriller så heller ikke, og efter at de blev rettet til passer de "næsten"Først kommer de hjem
De stærke briller ( med flydende overgang) var et mareridt, de første jef fik, var godt nok med flydende overgang, men glassine var drejet, så styrkerne ikke var vandret, men på skrå. Hvilket betød at jeg kun kunne læse med et lille feldt helt nederst, men kun helt tæt inde ved øjnene. Det vil sige, at hvis jeg skulle læse avisen, skulle jeg vende ansigtet skråt til højre og så læse på skrå. Brillerne matte jo senmde ind og det hele skulle gøres om. Næste gang de kom og jeg skulle prøve dem, viste det sig, at de kun var enkeltstyrket, så det var ign en OMMER.
3. gang var lykkens gang og efter flere omgange tilretninger kunne jeg igen se og læse avis, uden kontaktlinser.Som I selv kan regne ud, strakte dette sig over en meget lang periode.
Jeg har flere gange været grædefærdig, for når man er så nærsynet som mig, betyder alt dette at jeg I lange perioder havde hovedpine, kvalme og var svimmel.
Jeg overvejede at sætte et læsebrev I avisen, men det blev aldrig til noget.
Sidste gang jeg var der, blev jeg spurgt om det da slet ikke var noget de kunne gøre for at gøre mig glad, jeg ville bare hurtigst muligt ud af butikken, for aldrig at sætte mine ben der igen.
Jeg fortrød at jeg ikke sagde at de da kunne sponsorere en middag for mig og min mand på en restaurant, for svie og smerte.
Er jeg tilfreds NEJ.
Er jeg glad NEJ.
Kan jeg anbefale jer til andre NEJ.
Jeg glæder mig til at se, om I tør ligge denne anmeldelse ud så andre der overvejer at købe hos Louis Nilsen kan se den.

Kære Tove

Tak for din tilbagemelding til os. Det har været et smerteligt forløb, og vi er ekstremt kede af, at det skulle blive så besværligt og forbundet med så mange ulemper at få lavet gode løsninger til dig. Det beklager vi. Vi undskylder mange gange, og det var også derfor, at de i butikken under det sidste besøg spurgte, om der var noget som helst, de kunne gøre for dig som kompensation.

Vi er glade for, at du nu tilkendegiver, hvad vi kan gøre for dig, så vi får en chance for at give dig et lille plaster på såret for et forløb, som kort og godt ikke var godt nok.

Hvis du vil have ulejlighed med at skrive en e-mail direkte til Tino Pedersen på tino.pedersen@louisnielsen.dk så finder vi en løsning på det ønske, du nu er kommet med. Vi ser frem til at høre fra dig og beklager endnu engang.

Louis Nielsen

Kære Tove, tak for dialogen omkring, hvad du mener, at vi kan gøre for dig. Vi er glade for at have fundet frem til en løsning, som du kan godtage. Vi vil endnu engang beklage forløbet og vanskelighederne, præcis som de har gjort i butikken. Det er vores håb, at du med den løsning, der er fundet, trods alt har en klokkeklar oplevelse af, at vi er lydhøre, imødekommende og løsningsorienterede - også når tingene ikke går som forventet.

Service i top

Jeg er super godt tilfreds, virkelig god betjening. Glade og venlige ansatte.

Hej Pia

Tak for din tilbagemelding til os, og som du allerede ved, er du altid hjerteligt velkommen i butikken, hvis vi kan gøre noget for dig! mvh Louis Nielsen

Førsteklasses betjening

Professionel synsprøve med uddybende forklaring, professionel hjælp til udvælgelse af briller, venlig betjening

Kære Preben

Tusind tak fordi du tog dig tid til at melde tilbage til os. Det sætter vi meget stor pris på! Det glæder os, at vi har levet op til dine forventninger, og du er til enhver tid velkommen i butikken, hvis du får brug for vores assistance.

Godt og billigt!

Super flotte og billige briller

Kære Henny Marie
Tak fordi du tog dig tid til at melde tilbage til os.
Du er altid velkommen i butikken, hvis der er noget, vi kan gøre for dig.
mvh Louis Nielsen

Ikke godt

Uagtet jeg ved ikke hvor mange gange om forkert emailadresse, bliver LN ved med konstant, at fortsætte med diverse.
Surt, desværre !

Kære Gert

Tak for tilbagemeldingen. Vi er kede af, hvis vi er kommet til at anvende en forkert e-mail adresse eller lignende, og det vil vi gerne gøre noget ved. Hvis du vil have ulejlighed med at maile direkte til mig på tino.pedersen@louisnielsen.dk, så vil jeg personligt og med det samme sørge for, at vi får det ordnet.
Endnu engang tak fordi du tog dig tid til at gøre os opmærksomme på dette problem.

Med venlig hilsen og god weekend.

Kære Gert

Vi har nu kigget på sagen, og det lader til, at du formentlig har overtaget en e-mail adresse, som engang tilhørte din navnebror. Vi har ikke andet bud på, hvordan din e-mail adresse ellers skulle være havnet på en kundeprofil i vores database. Vi har nu slettet din e-mail adresse fra vores system, og dermed mener vi, at du ikke en anden gang modtager uønsket materiale fra os.

Vi beklager endnu engang den ulejlighed, det har givet dig, men glæder os over, at du lige gav os en melding om det, så vi fik mulighed for at gøre noget ved det.

Louis Nielsen

Lever umiddelbart op til det jeg forventede

Positiv oplevelse Vil benytte jer igen

Kære Birgitte

Vi er glade for, at vi har levet op til forventningerne, og vi vil gøre alt for, at det også skal være tilfældet fremover.
Tak fordi du tog dig tid til at give din oplevelse til kende.

Hurtig og ok behandling

Har før handlet ved Louis Nielsen og endnu engang var de servicen i top. Kan kun varmt anbefales- og så var det billigt

Kære Sonja

Tak for din anmeldelse. Det sætter vi stor pris på, og vi er når som helst klar til at hjælpe dig i butikken, hvis du får brug for det.

God weekend

Forsøger de at snyde!

Tanken er nærliggende.

Har købt skærmbriller og alm. briller, hvor der tilvalgt ekstraydelser på de almindelige briller.

Efter et par uger kontaktede jeg butikken i Ringkøbing da de almindelige briller ikke passede særlig godt synsmæssigt. Fik en god behandling og forstod det sådan at der ville blive bestilt nye briller med samme styrke som skærmbrillerne.

Da jeg får de nye briller får jeg oplyst at det er den samme glas og styrke som mine skærmbriller. Det forstod jeg ikke rigtigt, da jeg jo havde bestilt og betalt for noget glas med nogle tillægsydelser. (større synsfelt)

Det undrer mig lidt, at de ikke på forhånd havde oplyst, at når de nu havde lavet en fejl med den første brille og så lavede en ny med almindelig glas og synsfelt, så må der da blive tale om en kredit på brillerne. Men ingen oplysninger på nogle af møderne med personalet.
Mon det er meningen at butikken selv ville score kassen på prisforskellen???

Der er dog nu nogle briller på vej til mig med det korrekte synsfelt, så bliver det spændende at se om de kommer til at passe.
Men hvorfor pokker fortalte de ikke at de bestilte noget billigere glas hjem til mig ved den første henvendelse.

Utroværdig, vurder selv.... Men pas på.

*****************************************************
Forsøger de at snyde (del 2)

Har haft en laaang snak med indehaveren i Ringkøbing, specielt omkring kampagner, rabatter og ikke om det faktiske forhold.

Fakta er:
Bestilte skærmbriller og almindelige briller med antirefleks og ekstra udvidet synsfelt.
Fik udleveret:
2 x skærmbriller.
Ikke noget om en dekort fordi LN havde isat billigere glas.

Blot en misforståelse ifølge LN....

Det kommer nu til, at koste mig mindst 3 ekstra besøg og 120km. kørsel at handle hos LN
Nu glæder jeg mig egentlig til blot, at få det som jeg har betalt for.

Kære Krogsgaard.

Tak for din tilbagemelding til os. Vi er ualmindeligt kede af at blive beskyldt for at ville snyde nogen!! Vi sælger hver tredje brille, der bliver solgt i Danmark, og det har vi ikke bygget op ved at snyde nogen. Tværtimod skal du lede længe for at finde en detailhandlende, der tager klager lige så seriøst som os og får tingene løst, hvis kunder er utilfredse. Vi har vores KompletTilfreds ordning, der gør, at vi bytter og laver om uden brok inden for tre måneder - også selv om det blot er fordi en kunde har fortrudt farven på stellet. Du kan også læse hundredvis af anmeldelser her på Trustpilot og se, at vi ikke snyder kunder.

I forhold til den konkrete sag, er du straks blevet kontaktet af butikken. Sagens kerne er, at da du kom ind og klagede over, at den ene brille ikke fungerede lige så godt som den anden, og at du gerne vil have samme glas i den anden, så forstod de det i butikken som om, at du ville have samme type af glas i som i den velfungerende brille. Vi forstår nu, at det ikke var det, du mente, og vi vil gerne undskylde, at vi er kommet til at misforstå, hvad du mente. Straks vi blev klar over, at det var noget andet, du ønskede, er du nu blevet kontaktet og er blevet tilbudt, at vi vil sætte de glas i, som du ønsker - kvit of frit.

Ser vi på prisen, du har betalt for den omhandlede brille, er denne pris på under 2.500 kroner, fordi du har fået den på en særlig fordelagtig 2for1 løsning, hvor du har fået din skærmbrille i forbindelse med dit job, og derudover har du som en ekstra bonus kunnet vælge en privat brille til en ekstra fordelagtig pris. Normalprisen for din private brille, ville være 3.671 kroner, og som nævnt har du betalt under 2.500 kroner. Dertil kommer, at vi som nævnt bytter, beklager, laver om og sørger for, at tingene bliver helt præcist, som du ønsker det.

Det synes vi ikke er at snyde kunder.

Vi ser frem til at se dig, så vi kan få lavet din brille, som du ønsker den.

Med venlig hilsen og god weekend.

Louis Nielsen

Flig i brilleglas ikke erstattet under reklamationsret.

1.erste gang jeg købte brillen, flækkede sælger det ene brilleglas ved tilpasning hvilket selvfølgelig blev ombyttet. Jeg måtte dog i anden butik i samme kæde for at få brillen justeret, da sælgende butik affærdigede mig med, efter utallige forsøg, at brillen passede (hvilket den ikke gjorde).

Der er nu gået lidt over 1 år, hvor jeg opdager en flig sprængt af det ene glas helt inde ved næseryggen.
14 dage efter reklamation uden SMS-service som lovet (brillen havde været i butikken i 1 uge, da jeg telefonisk rykkede for fremskyndelse!), vil Louis Nielsen IKKE sætte nyt glas i, "da jeg må have vredet eller tabt brillen", hvilket jeg ikke har. Jeg insisterede, at sælger kunne se brillen under lup for hakker eller ridser efter eventuel tab.

"Tænk" skriver 7. november 2013
taenk.dk/gode-raad/hvem-skal-bevise-hvad-ved-reklamationer

•Denne type vare burde kunne holde til det slid, den har været udsat for.
•Varen er uden synlige tegn på voldsom brug eller fysisk overlast så som store ridser, revner, skævheder osv.
•Varen ser så pæn ud, at det ikke er sandsynligt, at den har været udsat for en overlast, som vil være i stand til at frembringe den pågældende fejl.

Opdatering.

Før 1 stjerne og nu 3 stjerner for samlet forløb fra køb over reklamation til revurdering.
Ved andet reklamations-besøg hos Louis Nielsen bliver det stadig konstateret, at fejlen kun kan være opstået ved stød på brillen. Jeg mener stadig, brillen aldrig har lidt overlast.
Efter behagelig samtale med chefen i butikken blev jeg tilbudt en fordelagtig afhjælpning.
Tak for meget hurtig respons og afhjælpning i andet forløb.

Hej Marco
Tak for din tilbagemelding til os. Vi er uanset hvad meget kede af, at du har oplevet forløbet på den måde. Chefen i butikken vil kontakte dig snarest, hvis det ikke allerede er sket, så I sammen kan se på det igen.
Selv om vi hellere vil have positive anmeldelser, skal du være klar over, at vi er glade for, at du tager dig tid til at melde tilbage i stedet for at gå og være ærgerlig og vred over forløbet. Det giver jo muligheden for at tale sammen om tingene igen, og det gør vi altid hellere end gerne. Men som sagt: Du bliver kontaktet i en fart, så vi kan få kigget på det i denne uge. mvh Louis Nielsen

Her er man virkelig i trygge hænder!!!

Hos Louis Nielsen i Viborg er du i trygge hænder. Kunde-care af højeste karat!
Jeg havde øjenbetændelse og da det ikke var til at komme igennem hos egen læge, gik jeg ind til butikken i Viborg. Her kunne de yderligere se at det drejede sig om en lille skade på hornhinden og jeg blev med det samme henvist til en øjenlæge. Øjenlægen fandt intet og sendte mig uden videre ud af klinikken. Tilbage hos Louis Nielsen tog de resolut affære, og de sendte mig til vagtlægen. Hos vagtlægen kom jeg endelig under behandling, og i dag er jeg problemet kvit. Men det var aldrig lykkedes uden et yderst professionelt, VEDSTÅENDE og omsorgsfuldt personale hos Louis Nielsen. Jeg har sjældent oplevet bedre service, og jeg mener fuldt og fast at mit syn er i trygge hænder hos dem!

Hej Ragnar
Tak fordi du har taget dig tid til at melde tilbage til os. Det sætter vi stor pris på. Det var godt, at vi fik styr på hornhindeskade. Er der noget som helst, vi kan gøre for dig en anden gang, må du endelig bare kigge ind i butikken. mvh Louis Nielsen

Alle gode gange tre

Bestilte 2 briller og 1 solbrille i Herlev. Den ene brille og solbrillen var OK, men i den anden brille var læsefelter helt forkert, det blev rettet. Efter at have prøvet brillen i 14 dage måtte jeg erkende, at læsefeltet ikke var stort nok. Vi blev så enige om,, at jeg måtte have en større brille for at læsefeltet kunne blive større. Der gik kun få dage inden den nye brille vare klar.
Jeg har fået en yderst venlig og positiv betjening under hele forløbet.

Kære Preben
Tusind tak for din tilbagemelding. Vi sætter stor pris på, at du har brugt tid på at give din mening til kende. Vi giver dit skulderklap videre til butikken, og du er altid velkommen til at kigge ind, hvis vi kan gøre noget for dig. mvh Louis Nielsen

Louis Nielsen Service

Online service

Book synsprøve online: www.louisnielsen.dk/book-synsproeve/ eller find din lokale Louis Nielsen butik: www.louisnielsen.dk/find-din-butik/

Visit Louis Nielsen

Louis Nielsen Kundeservice

Call us on: 70130111, åbningstider: Hverdage kl. 8.30 - 20.00, lørdag kl. 9.00 - 15.00, søndag kl. 10.00 - 15.00
We live here: Indkildevej 2 A
9210 Aalborg SØ

Glasses

KompletTilfreds - eller pengene tilbage

Vi kender glassene. Vi kender stellene. Vi kender kvaliteten. Den er i top, og der bliver den. Vi lover, at du bliver 100% tilfreds. Ellers får du pengene tilbage inden for 3 måneder fra køb.

Hos Louis Nielsen står vi inde for de briller, vi leverer. Vi yder selvfølgelig reklamationsret i henhold til købeloven, men har derudover også vores langt mere vidtrækkende "KompletTilfreds - eller pengene tilbage" ordning. Det her får du hos os: 1) 24 måneders reklamationsret på stel og glas. 2) Vi yder 24 måneders reklamationsret på antirefleksbehandling. 3) Vi kender glassene, stellene og kvaliteten, og vi lover, at du bliver tilfreds. Ellers får du pengene tilbage inden for 3 måneder fra køb. 4) Du skal være glad for dine nye briller. Punktum. Har du et problem, kommer du bare ind, og får det ordnet. 5) Du får en perfekt synsløsning. Fungerer brillen ikke, finder vi årsagen. 6) Du kan blive serviceret i en hvilken som helst Louis Nielsen butik i Danmark. 7) Vore synsprøver udføres naturligvis altid af statsautoriserede optikere. SE MERE PÅ: www.louisnielsen.dk/briller/prisguide/garanti-og-service/