Lovbjerg reviews

Lovbjerg reviews

6.5

Frisk brød? NEJ!!!

Bagerens priser svarer til luksus bager som i Magasin eller Salling. Brød kvalitet svarer til frossen brød i poser. Da jeg kom hjem skulle brødet en ekstra tur i ovnen da der var rå dej i midten. Kvaliteten er langt fra den pris man betaler

Godt tilfreds

Efter de satte en del af deres varer ned, handler jeg meget mere i Løvbjerg og er godt tilfreds med det. OK udvalg, gode varer, dog er der nogle varer der stadig er en del dyrene end andre steder. Venlige medarbejdere og gode åbningstider

Perfekt kød til grillen!

Jeg skulle bruge omkring 10 kg. kød til en grillfest, hvorfor jeg tog ned i min lokale Løvbjerg.

Fik utrolig god hjælp af deres slagter Dan, som kunne hjælpe med at udvælge en masse forskelligt til mine gæster.

En virkelig god service og noget rigtig godt skåret og smagende kød!

Tak til Dan fra Løvbjerg i Ikast :)

Fantastisk personale!

Har nu handlet en del i Løvbjerg - Altid udanvendt personale, har næsten aldrig udsolgt af de varer jeg kommer efter osv. Det er utrolige gode og konkurrencedygtige priser, som der forhandles med - Og samtidig kan man altid få snakket med personalet hvis der er eventuelle mangler, som de så vil tage til efterrette.

Alt

Jeg synes det er en godt koncept, med en stor butik og så er der masser af forskellige produkter.

Perfekt...

Kan ikke sætte tal på hvor mange gange jeg har handlet i Løvbjerg i Varde men der har ikke været det mindste.
Priserne er gode.
Servicen er god.
Butikken er pæn og ren.
Slagteren burde få en bonus, helt suverænt kød han laver!

Flot butik

Stor lys butik med brede gange, ingen irriterende musik eller tv med reklamer over det hele. Ok priser. Handler der for det meste.

God butik, men med skuffende kød!

Jeg er for nylig begyndt at handle Løvbjerg og udvalget er stort og kvaliteten generelt god, MEN jeg føler mig snydt i deres kødafdeling efter to gange at være kommet hjem med, hvad der så ud til at være lækre bøffer, men som en gennem-skæring afslørede var "rød-sminket" kød.
Jeg har nu fravalgt Løvbjergs kød og handler af den grund ikke ret meget i butikken, da det jo er en essentiel del af indkøbslisten. Det er en skam, da resten er butikken som sagt er ganske udmærket.

Is Lovbjerg your company?

Løvbjerg Supermarked A/S Details

Tilmeld dig Løvbjergs nyhedsbrev og få ugens mange gode tilbud direkte i din indbakke

Visit Lovbjerg

We live here: Rugvang 36