Lovefilm reviews

Lovefilm reviews

5.9

For langsomme med betjeningen

Udvalget og konceptet fint nok.
Men som mange andre har bemærket, så trækker de bevidst tiden. Når de sender film, modtager jeg dem altid dagen efter. Men når jeg sender film retur, så går der mærkeligt nok altid 1-2 dage ekstra før de "modtager dem".

Love it

Had Lovefilm for many years. Love it

Super godt

Super godt. Altid film til tiden. Og uden fejl.

Stort udvalg, dårlig service

Lovefilm har et stort udvalg af film, men deres service er ikke god nok.
Leveringen med posten er alt for langsom, man har først pakken 2-3 dage efter filmene er sendt. Betingelser omkring abonnement er dårligt oplyst og så er deres streaming i rigtig dårlig kvalitet, billedet hakker simpelthen og det er lige meget hvilket medie jeg ser det på. (Har hurtigt internet bredbånd).

super nemt

Jeg har været medlem længe og er super godt tilfreds, efter Lovefilm blev en del af Amazon blev det også billigere :-)

god og hurtig service og billigt

jeg har været godt tilfreds med lovefilm i alt den tid jeg har været medlem og hurtig og god service og så er det billigt

FANTASTISK!

Jeg har været fuldt ud tilfreds! Jeg forstår ikke folks lave bemærkninger? Jeg har aldrig nogen sinde haft noget problem med lovefilm, jeg har tidligere været medlem men meldte mig ud igen i en periode, der var overhovedet intet problem! Så meldte jeg mig ind igen i januar 2013, og blev taget rigtig godt imod.
Leveringstiden er helt i top og servicen er bare i orden!
Jeg kan kun anbefale det til andre :)

Tilfreds :-)

Vi er godt tilfredse. Leveringstiden er ok, den svarer fint til vores forventninger.
Kundeservicen er også fin, de svarer altid hurtigt på mine mails.

Vi har i to år fået leveret to film om måneden og har kun en gang oplevet en ridset dvd. Der er heller aldrig noget som er blevet væk i posten.

Jeg synes ikke man kan forvente hurtigere leveringstid til prisen.

For mig fungere Lovefilm super fint

Jeg faldt over Trustpilots anmeldelse af Lovefilm og jeg må sige jeg er noget rystet over den lave rating og de dårlige oplevelser folk har haft. Nu har jeg selvfølgelig ikke prøvet at melde mig ud endnu og ville også blive rigtig sur hvis de trak en ekstra måned eller andet fusk, men lige nu kører det perfekt med 4 film pr. måned. Kan også se nogle brokker sig over at man ikke kan spare mere end 12 kreditter op, men come on det er 3 måneders film. Så skal man måske ikke have den her filmservice, hvis man ikke bruger det. Jeg satte mit abonnement på pause sidste sommer, tror det var 4 eller 8 uger uden problemer, så folk er nogen gange også selv skyld i problemerne. Andre siger at filmene kommer langsomt og streaming-tjenesten er ussel, det sidste kan jeg give dem ret i, men man kan ikke både få i pose og sæk med sendte film og et fedt streaming udvalg. Jeg får som sagt 4 film om måneden og jeg synes de kommer hurtigt og jeg får de nye film, men min ønskeliste er heller ikke så lang. To gange er filmene ikke kommet frem og der har Lovefilm været kvikke til at sende ny film, samt der har været et par gange de har givet ekstra kredit (film). Så måske passer mine forventninger godt til Lovefilm med den service jeg får og er derfor meget tilfreds, for synes noget af kritikken er urimelig. Det er klart med de nye tjenester som Netflix, youbio & co er det click and play, men den gratis måned jeg tog med youbio var streamingen meget ustabil. Jeg ser ellers serier på amerikanske Hulu.com helt uden problemer, så måske er det youbio platformen der ikke er optimal. Nå, men indtil videre giver jeg Lovefilm 5 stjerner, for det er skønt at få filmene i postkassen, plus at der ikke er nogen afleveringfrist. Nu hvor jeg har hjemmebiograf og ser mange blu-ray film, er de andre alternativer ikke brugbare for mig, men det er klart at udviklingen går den vej mod streaming. Så Lovefilm skal ikke sidde for længe med hænderne i skødet, mens de andre ræser forbi.

Meget tilfreds.

Vi har været medlem hos lovefilm i årevis. For os fungerer det perfekt. Vi modtager og ser 2 film hver weekend. 2 film hos vores lokale filmbiks koster 70 kr., så vi sparer penge ved at få filmene fra lovefilm - også er de endda leveret lige til døren. :-)

De gange vi har haft brug for kundeservice, har vi kun oplevet venlige og meget hjælpsomme medarbejdere.

Som en ekstra service har man adgang til et udvalg af film som man kan streame gratis. Vi har bestemt intet at klage over. :-)

Var super nu ned af bakke

Har været ved lovefilm.dk længe og kunne nå at se 4 film om ugen så det var super men det stoppede for lidt tid siden hvor jeg så kun nå 2 på grund af at det tog 3-4 dage at få filmene hvor der kun tog ca 2 dage før ved så ikke om det har noget med den nye ejer at gøre men efter det meldte jeg mig ud og håber de fixer det.....

Men så så på tv noget det hed netflix og var lige ved at lukke mig ind da jeg nåde at se her inde så rede mig selv for det ser ud til det heller ikke går godt for dem + de har ikke så meget man kan se.....

Så den der først komme op at gøre på max for de fleste kunder og skal holde det der det er jo klart ;-)

Tak til trustpilot

Jeg tilmeldte mig Lovefilm her til aften, og desværre tjekkede jeg først trustpilot efterfølgende. Må godt nok sige jeg blev overrasket over jeres anmeldelser.
Jeg skyndte mig derfor hurtigt at melde mig ud igen, og skrev en kort anmeldelse til lovefilm selv, om at de bør tjekke trustpilot ud, og svare utilfredse kunder.
Har givet 4 stjerner, da jeg selvfølgelig ikke kan sætte en finger på tjenesten eftersom jeg ikke har brugt den. Afmeldelsen af abonnementet gik upåklageligt, fik en mail lynhurtigt efter, der bekræftede min opsigelse.

Desuden vil jeg skrive med i min anmeldelse, at grunden til jeg i første omgang befandt mig på lovefilm, var fordi jeg havde fået dem anbefalet af nogle andre, som er særdeles tilfredse med dem. Håber tjenesten bliver bedre med tiden... Ellers er der nok noget som hedder Netflix der helt overtager det show der :)

Snyd og bedrag

De respekterer ikke når man opsiger sit abonnement og sørger for at sende diske i sidste øjeblik så man tvinges til at betale for endnu en periode.
Deres email bekræftelse på at man har opsagt sit abonnement når på mystisk vis aldrig frem, på trods af at alle andre mails fra dem går fint igennem.

HOLD JER LANGT VÆK

LoveFilm ikke hvad det har været!

Var medlem af LoveFilm for en del år siden dengang de havde samarbejde med TV2 Zulu, dengang kunne man når at have 4-6 film hjemme pr. uge. Nu ville jeg så prøve det igen. I starten fik jeg 4 film om ugen, men nu er der lige så stille gået ned af bakke og jeg har 2 film pr. uge. Det er ret synd at det har skæret ned på servicen. For selve ideen er skam fint nok. Jeg vil ikke fraråde nogen at melde sig ind i LoveFilm. Men folk skal vide. At de er ikke så hurtige som de har været. Så med hensyn til pris er der ikke meget at komme efter mere, og nu med Netflix ude får de nok kamp til stregen med deres streaming. Hvis de kan begynde at levere igen hurtigt. Så ville det bestem får en stjerne mere fra mig. Men lige nu halter deres leveringstid.

ALDRIG mere...

En GRATIS prøveperiode kom til at koste kr. 79,- for en ekstra måned og så kan jeg ikke engang bruge tjenesten i den måned.

Eller måske er der nået jeg har misforstået... i så fald er de alvorligt skyldige i DÅRLIG kommunikation.. Hvem læser forretningsbetingelserne igennem - og vigtigst, prøver at forstå. Efter at have læst dem er jeg stadig i tvivl, og må konkludere at den form for kommunikation ikke passer til mig som kunde.

Glæder mig til næste tur i Blockbuster :-)

Både ja og nej

de kan være rigtig langsomme til og sende film. Og kan til tider mangle noget og vælge imellem. Men alt i alt en okay side.

Manglende udvalg

LoveFilm udførte de tjeneste de lovede. Eneste man kan vurdere er det udvalg af film de har, men det er så også det eneste. Anbefalelsesværdigt.

Hold jer langt væk!

Lovefilm.dk har den værste forretningsmoral man kan forestille sig. Hvis/når man melder sig ud, så sørger de ALTID for at de tilfældigvis modtager dine film for sent retur, og dermed kommer du til at betale en måned ekstra! Og du har jo ingen chance for at tjekke, hvornår Lovefilm.dk har modtaget dine film.

Derudover lyver kundesevice omkring, hvilke e-mails de har sendt og ikke sendt. For eksempel påstår de, at de altid sender bekræftelse på, at man har returneret film. Det har jeg ALDRIG modtaget.

Så hold jer væk!

Lovefilm.dk er ejet af Amazon, så jeg vil foreslå, at vi boykotter dem ved samme lejlighed.

Lidt bøvlet

Det fungerede rigtig godt de første par gange, så fik vi nogle andre film hjem, hvor diskene hakkede meget og/eller gik i stå. Servicen var rigtig god og det var nemt at fejlmelde diskene, men det var noget ærgerligt gentagne gange at få film hjem til weekenden, som vi så ikke kunne se alligevel for det tager jo nogle dage at sende diskene retur og modtage nogle nye.
I sidste ende blev det årsagen til vores opsigelse af abonnementet.

Forøvrigt synes jeg, det var lidt bøvlet at komme til at opsige abonnementet? Når alt andet var så nemt, var det måske noget, I skulle se på?

En meget dyr fornøjelse: Ublu bøder og spekulation

Man skal virkelig være opmærksom inden man starter et abonnement på Lovefilm. Har for nyligt afsluttet et abonnement, men da jeg ikke kunne sende de to film jeg havde hjemme afsted inden for 5 dage (var på ferie), fik jeg en bøde på 250 kr. per film. Denne bøde modtog jeg dog først over en måned efter, jeg rent faktisk havde sent filmene retur.

Herudover gør de ikke en opmærksom på dette, når abonnementet lukkes. De skriver blot, at filmene skal returneres omgående, uden på nogen måde, at gøre opmærksom på konsekvenserne hvis dette ikke sker. Dette skal man ind og læse med meget småt i deres lange handelsbetingelser.

Man skal endvidere være opmærksom på, at man højst kan opspare 6 kreditter/film, hvis man ikke når at gøre brug af de film man faktisk har betalt for. På den konto har jeg mistet en del penge. Hertil kan man ikke anvende sine opsparede kreditter hvis man vil holde pause i sit abonnement. Så hvis man ikke lige kan få tid til at se noget der ligner 4 film hver anden uge, så mister man bare sine penge.

Alt i alt har det været en utrolig dyr fornøjelse, og jeg kan absolut ikke anbefale Lovefilm til nogen som helst. I stedet skal man gå i en stor bue udenom denne mistænkelige tjeneste.

Is Lovefilm your company?

www.lovefilm.dk Details

DVD udlejning, nemmere, sjovere! Lej DVD film fra 129kr. - Du vælger filmene på nettet og får dem med posten - ingen porto og ingen bøder.

Visit Lovefilm