Loveshirt reviews

Loveshirt reviews

7.3

Ordre lovet hjemme inden bestemt dato

Står og skulle bruge en vare en bestemt dato, som jeg også blev lovet. Den er ikke dukket op, og nu skal jeg så til at betale for at få den returneret når den engang kommer, hvis det overhovedet kan lade sig gøre. Hvis jeg beholder varen, får jeg 47 KR. som gavekort til butikken. Ikke nok med det er surt det er også dårlig service.

Danny.

super fed kundesupport der svare meget hurtigt på spørgsmålene!
tøjet er en fed kvalitet samt trykkende er super gode!
jeg giver jeg 5/5!

- Danny.

Super service og hurtig levering :)

Jeg bestilte en bamse og en trøje til min kæreste - og hun blev rigtig glad for det! :)

Og da jeg var i tvivl om noget, så spurgte jeg bare supporten - super service, hurtig levering og lækker kvalitet :)

Tilfreds!

Bestilte tirsdag, modtog fredag. Meget tilfreds med varen!

Rigtig god service

Bestilte 21 studie trøjer med eget tryk. De kom efter få dage og resultatet er blevet rigtig godt! Trykket er blevet rigtig godt og følger man vaskeanvisningen (der er jo en grund til at den er der) bliver det ved med at være godt

Vi havde nogle spørgsmål, så skrev til dem og fik rigtig hurtigt svar tilbage (fra en Mathias Jørgensen) som har været en god hjælp mht. alt. Han skrev også tilbage da vi havde modtaget trøjerne for at høre om vi var tilfredse (hvilket vi i den grad er)

Loveshirt.dk kan klart anbefales!

Exceptionelt !!!

God kvalitet, masser af vare at vælge imellem og gode kreative muligheder til den t-shirt eller trøve etc. som du kunne tænke dig. Har selv købt en t-shirt og var imponeret over stoffet og farvekvaliteten. Kan stærkt anbefales.

Ingen problemer

Har nu flere gange bestilt fra loveshirt.dk, og har aldrig haft problemer med hverken designfunktionen eller med selve tøjet. Følger man vaske instruktionerne er der ingen problemer. Høj kvalitet og hurtig levering.

KUN PROBLEMER!!!

Jeg har desværre kun haft problemer med dem... har købt en t-shirt hvor den efter første vask fander trykket af.. og de gør INTET ved det!!!.. har skrevet til dem hvor jeg får standart beskeden " Tak for din mail.. du vil få svar inden for 48 timer.. " og der ikke sket noget har skrevet to gange til dem .. og er slet ikke tiltræs med min t-shirt .. regnede med trykket sad som det skulle.. SÅ JEG VIL STÆRKT ANBEFALE FOLK AT LADE VÆR OG BRUGE DENNE HJEMME SIDE!!!

KRYBER!!!!

jeg modtog en hættetrøje fra loveshirts. og den så meget fin ud lige som da jeg bestilte en. men da den blev vasket for første gang, kunne jeg ikke passe den mere. den kryber rigtig rigtig meget. og det kan ikke passe den skal gøre det når jeg har betalt så mange penge for den. ellers er det en rigtig god hjemmeside hvor man kan finde en masse gode ting.

Hurtig og god support!

Jeg kan helt klart anbefale loveshirt.dk! Min veninde & jeg havde bestilt to sweartshirts, men der gik flere dage end hvad vi havde regnet med før de kom - så vi var bange for, at vi måske havde lavet en fejl ved bestillingen. Så jeg skrev til dem og fik fat i Mathias Jørgensen som allerede skrev tilbage via mail et par timer senere. Det var rigtig betryggende og han var rigtig forstående og gjorde alt hvad han kunne for at hjælpe os!
.. Nu er de kommet og de er super kvalitet! :-)
Det er ikke sidste gang vi handler dér.

Mange knus Mette & Anna <3

Perfekt!

Jeg har bestilt to t-shirts - jeg havde dog problemer med at designe det, så jeg skrev til loveshirts' support, hvorefter en imødekommende supporter (Mathias Jørgensen) lavede et glimrende udkast, som passede til mine ønsker, som jeg så kunne arbejde videre på.
Efter at have stiftet videre bekendtskab med designprogrammet, blev jeg klar over, at man stort set kan få hvad som helst printet på sit tøj

Ingen problemer

Har lige modtaget to trøjer derfra. Alt som det skulle være. Priserne er dog lidt høje. 300/sweatshirt m. tryk + fragt. Men kan ellers anbefales.

Vellykket handel

Jeg bestilte en t-shirt med print og modtog den meget kort tid efter - og det er vel dét siden skal bruges til. Meget vellykket handel.

LoveShirt.dk Details

LoveShirt.dk har siden juli 2009 givet helt almindelige danskere mulighed for at designe og skabe deres helt eget tøj, og ved hjælp vores moderne online designer bliver dette muliggjort. Vi tilbyder markedets bedste og mest enkle T-shirt designer, og vi har bestræbt os meget på at gøre den så brugervenlig og overskuelig som overhovedet mulig, så alle kan være med, unge som gamle.

Visit Loveshirt

Write to: info@loveshirt.dk