Lowcostholidays reviewed by

Vejle, DK

uacceptabel behandling!!!!

Aldrig har jeg oplevet sådan en service og mangel på samme!! Jeg bestiller en rejse med fly og hotel i London 2 dage, pr. Person 1614 kr. Dette betaler jeg lørdag for 2 personer. Der kan gå 72 timer før det går igennem, men det er reserveret på min konto. Jeg ringer så i dagmandag for at sætte bagage på 243 kr. Altså i alt 3473 kr. Jeg får så af vide at prisen er steget, hvad.... Forsøger at forklare at man ikke kan lave om på denne pris, men bliver mødt af en mand der overhovedet ikke har forståelse for mig eller det at det er en gave til min kone og datter!!!! Selvfølgelig skal de afstedkom, prisen bliver så 3815,71 kr. Det er små penge men princippet, jeg siger OK. En halv time senere bliver jeg ringet op at jeg skal betale for bagage altså 243 kr oveni, fint fint, han siger så prisen igen og her er den steget til 4300 kr. Hmm... Jeg bliver gal og siger at jeg vil tale med en der har flere kompetencer. Hun siger så at det er deres skyld men de ikke kan gøre noget, nu er der hævet 6171 kr. På min konto, det hænger slet ikke sammen, og jeg kan åbenbart ikke gøre noget...... HJÆLP HJÆLP venner, det er næsten 3000 kr. Mere end det vi bestilte den til, det kan virkelig ikke passe, firmaet skyder skylden på ryanair, men hvis man siger man vil snakke med dem, så mener de ikke ryanair vil hjælpe????? Jeg er VIRKELIG tosset over at give en gave til mine piger også taget folk ræven på en på den måde!!! Vi har forsøgt 5 gange at tale med dem om det!!!!!