Loyaltygroup reviews

Loyaltygroup reviews

4.5

Du hænger på den

Når først du sidder i saksen, er det umuligt at komme ud. Man kan ikke afmelde sig deres spam-mails.

Får masser af spam

Hvis I får en spammail fra dem så slet den med det samme ellers får I masser af spam fra en masse andre.

Havde desværre fået svaret på en spammail fra dem om en undersøgelse da jeg troet de var nogle andre, og efter der er det væltet ind med spam hver dag fra en masse

SPAM

Nu har de 2 gange sendt spam e-mail til mig om undersøgelser jeg ikke har meldt mig til eller bedt om.
Hvor de har fået min e-mail fra ved jeg heller ikke.

SPAM

Sender SPAM mails til de mailadresser de kan få fat i

Is Loyaltygroup your company?

Visit Loyaltygroup