LPK reviews

LPK reviews

7.0

God og hurtig service - fine renter.

Har haft LPK i ca. 3 år nu. Det har fungeret upåklageligt, og når jeg har stået med problemer f.eks. med hæveautomater i u-land eller problemer med internethandel osv. har de altid være behjælpelige og hurtige. Kan kun anbefales.

Deres renter er desuden nogle af markedets bedste.

Dårlig service, lav rente

Har været kunde i 4 år, har sådan set funkeret problemfrit da jeg har aldrig haft så meget med dem at gøre. Så kom der en dag hvor jeg skulle have et lille lån på 50.tusind for en bil, hvor den første kunderådgiver sagde det ville jeg selvfølgelig blive godkendt til. Lavede en ansøgning og sendte ind, fik besked på at lånet ville blive godkendt en bestemmt dag. Så jeg går ud og aftaler at købe en bil den dag. Så kommer den dag, men ingen penger på kontoen. Ringer til banken og så er det bare en godkendelse til et lån, det tager nok ca en uge før jeg får pengerne siger de! Nå, nogen anden når at købe den bil.
Så venter jeg.. og venter.. og venter.. ingen besked fra LPK. Så ringer jeg til dem og spørger hvor lang tid jeg skal vente på det lån der, får besked på at det kan godt tage noget tid. 1 måned efter at lånet er bleven "godkendt" skriver jeg og undrer mig over hvordan det kan tage så lang tid før man kan få pengerne til et lille lån. Nå, så har de bare ventet på at JEG skulle kontakte DEM angående hvornår jeg ville få pengerne.
Nå, LPK er jo ikke rigtig en fysisk bank så de har samarbejde med Danske Bank at man kan få store sum penger udleveret hos dem hvis man skal hæve. Så det aftalte jeg med deres rådgiver, at jeg kunne den 5. sept 2011 hente pengerne i Danske Bank, Torvet, Esbjerg. Jeg går ned i Danske Bank den dag og siger at jeg skal hæve penger igennem Lægernes Pensions Bank. Den bank eller den aftale har de ALDRIG hørt om. Tror først på mig når jeg viser dem e-mail fra den rådgiver. Så må jeg ringe til LPK som så opdager at pengerne var aldrig sendt af sted. Må vente i 45 min på at pengerne kommer. Føler mig som en idiot dernede i Danske Bank.
Altså. Hvor svært kan det være for en BANK at låne penger ud?

Upåklageligt

Fungerer som det skal, altid stabil webbank og har apps til mobilen som er et must.

Kan ikke klage

God service i forbindelse med oprettelse, overførsel af konti, samt rådgivning i forbindelse med køb af hus.

Jeg kan ikke klage.

Billig - men skal have styr på servicen

Jeg er vel overordnet en glad kunde og banken / pensionskassen vinder da også pristest på pristest. Dog er servicen ikke til stede - stort set hver gang jeg har skulle have kontakt med banken er der sket fejl. Enten er der forkert navn på brev, eller også bliver konti ikke oprettet etc. Overordnet en masse små sjuskefejl, som vel ikke har den store (økonimiske) betydning, men som alligevel sætter en skamplet på trygheden ved banken.

Is LPK your company?

LPK Details