Lån & Spar Bank A/S reviewed by

Holte, DK

Gode med lidt langsomme.

*Opdatering*
Jeg har fået ny rådgiver som er rigtg god. Han svaret på dagen på en forespørgsel og ringet dagen efter med et svar. Det er super fedt. Dog virker det som om, at alt papirarbejde skal igennem hovedkontoret inden det sendes ud til kunderne. Dette virker lidt besværligt.
Men syntes de fortjener 5 stjerner da, de har en god rigtig god pris og en fin service.
- - - -
Jeg valgte som så mange andre at bestille et møde pga. et tilbud gennem mig fagforening. Mødet gik fint, dog sagde rådgiveren at de havde meget travlt så der ville gå op til 2 uger før papirerne ankom. Det tog også ca. den tid (Så det kan man jo ikke brokke sig over). Men syntes stadig det er underligt, at alt undtaget min kassekredit er oprettet i og med det hele blev underskrevet og sendt sammen. Deres netbank fungere fint, (driller lidt med Mac, men det gjorde min gamle bank også). De har sendt updates mht. min oprettelse hvilket jeg syntes er rigtig godt. Det eneste minus, ud over den lidt lange behandlingstid, er at den telefoniske kundeservice ikke har så længe åbent, samt de ikke altid lyder så overskuds-agtigt når man ringer til dem.