Lsm Diesel reviews

Lsm Diesel reviews

6.1

Hmmmm

Købte et dieselfilter og andre dele der
brugte 3 dage på at få min motor til at starte da Bukh havde glemt at lave huller i filteret så motoren kan få diesel.
Jo egentligt ikke deres fejl men kontaktede dem og jeg kunne bare sende det tilbage så ville jeg få et nyt
Jo tak men så skal jeg betale for det oven i jeg havde stået på hovedet i min motor i 3 dage og ikke kunne få den til at køre.
så besluttede jeg ikke handler der mere og så må jeg jo bare have et dieselfilter til at stå jeg ikke kan bruge til noget til den nette sum af knap 200 for vil sku ikke betale porto for at sende det tilbage
syntes han skulle have sendt mig et nyt og så sagt han med sender en kuvert med betalt porto men nej
og oven i det fik jeg så efterfølgende en opkrævning på alle de dele jeg havde købt og betalt så måtte til og skrive til bogholderen de var betalt
men så skrev jeg også lige om det defekte filter og de 3 dage jeg havde brugt på at finde fejlen som jeg bare kunne sende tilbage men at jeg ikke syntes det var rimeligt andet end modtageren betaler portoen
Næ nej det svarede man ikke på
I kan tro nej der handler jeg ikke igen

Is Lsm Diesel your company?

Visit Lsm Diesel