Luckylittleme reviews

Luckylittleme reviews

8.8

En af mine farvoritbutikker !

De har de mange skønne tøj mærker. Tøjet er super kvalitet. God og overskuelig hjemmeside. De er hurtige til at leverere. Det er en skøn forretning. Her vil jeg handle igen og igen. Årets bedste børnebutik på nettet i år 2011. Men det lever de helt klart også op til her i år 2013 synes jeg.
Tak for en god oplevelse.

JA TAK:)))

Super biks. Kæmpe sortiment af alle de lækre mærker, masser af fede tilbud og altid hurtig levering. LOVE IT!
Har handlet her flere gange og ALTID med lige stor succes.

Havde krympet min datters flyverdragt sidst på sæsonen sidste år og da hun stadig havde brug for en dragt, bestilte jeg lækker og VILDT BILLIG Hummeldragt til hende som jeg havde indefor en dags tid eller to... Prisen var simpelthen så i orden, at de ikke engang irriterede mig at skulle bruge penge på endnu en dragt.

Aldrig noget bøvl her.
Varmeste anbefaling herfra:)

Bragende god servce

Fantastisk shop med et bredt udvalg af styles i mine favorit mærker;o)
Købte en Molo vinterjakke som kom lynhurtigt frem og hurtig respons på mail vedr spørgsmål om produkt
I har mine varmeste anbefalinger
mvh karin

Kan kun anbefales

Fik min pakke få dage efter bestilling trods udsalg og forsendelse fra Sverige. En reklamation - som butikken ikke kunne gøre for - resulterede i hurtig kommunikation, hvor jeg fik tilsendt pakkeseddel i mailen, så jeg omkostningsfrit kunne aflevere min pakke på posthuset og få pengene tilbage.
Kan kun anbefales ;o)

Mine bedste anbefalinger

Lucky little me har super service og meget hurtig levering på trods af at varen skulle fra sverige til danmark. Modtog varerne to dage efter bestilling. mine bedste anbefalinger.

Ros..

Fin side.. gode priser og super kundeservice.
Da jeg handlede under udsalget - var der en vare der var blevet udsolgt imens. Fik straks en mail fra dem - om jeg ville have noget andet til prisen eller pengene for den vare retur :)

Vender ALTID tilbage til luckylittleme.se

Som altid super service =)

Jeg har shoppet hos Lucky Little Me flere gange og deres super service, gode priser samt billig forsendelse har gjort mig til stamkunde. =)

God service - og hurtig levering.

Rigtig god service - fortrød mit valg af fleece og de lavede det fluks om uden problemer. Hurtig svar på mails og hurtig forsendelse. Handler der helt sikkert igen.

Super fed service!

ALTID super kvalitet - og ikke mindst fremragende service!!
Og så har de de fedeste vare - med en hurtig levering

Absolut favoritbutik

Super service, hurtig levering, proffessionel ejer!
Absolut den bedste børnetøjsshop på nettet.
Jeg har erfaring fra mange netbutikker, men har haft de absolut bedste oplevelser med luckylittleme.se.
Mine varmeste anbefalinger.

Fantastisk webshop

LuckyLittleMe har det skønneste børnetøj, den mest fantastiske service og kundebetjening. En seriøs forretning: Får svar på henvendelser med det samme, levering dagen efter, super gode priser og tilbud. Anbefales varmt. Gør nethandel til en fornøjelse.

Is Luckylittleme your company?

Luckylittleme Details

Här hittar du ett av Nordens största urval av MOLO! Samt Småfolk, Hummel, Katvig, mini A ture, Holly´s, Small Paul, underbara leksaker och mycket mycket mer - Välkommen!

Visit Luckylittleme