Lundmarine reviews

Lundmarine reviews

5.3

Mistet 2 nøgler, 1 lås til bådtrailer og et gps kort over dansk farvand til 1499 kr.

Ja som overskriften siger, det var ikke nogen god oplevelse, han var arrogant, og nægtede at han havde noget med det at gøre. Udover det, manglede der 3 skruer.

Generelt en dårlig oplevelse.

Har altid haft det jeg lige manglede

Kan ikke skrive noget grimt om dem
Man betaler selvfølgelig for det man vil have men tror som ikke de er dyre end andre steder
Men de har bare haft de ting jeg lige står og mangler når man har adskilt noget og gerne vil have samlet det hurtigst muligt det giver et stort + i min bog
Som han en dag sagde jeg var der inde
Man behøver ikke have et stort lager bare man har det rigtige
Kunne kun smile og give ham ret og tænke fedt jeg kan komme videre.
God anbefaling her fra

Elendig service og alt for dyre

Splid ikke jeres tid eller penge hos Lund Marine!

Arrogant afvisning og mega regninger, Hold jer væk!

Gang på gang må undertegnede konstatere at indehaver Henrik Lund Andersen's person står i vejen for alt hvad der ligner kundeservice og ordentlig behandling. Første negative oplevelse ligger ca 10 år tilbage hvor undertegnede kiggede ind for at købe en flydedragt. Henrik Lund var tvær og jeg måtte forlade butikken da jeg ikke kunne få lov at prøve dragten eller andre dragter for at finde korrekt størrelse. Desværre er der ikke nogle ambitiøse båd mekanikere i Århus så har man båd er man desværre ofte tvunget til at komme i Kontakt med Lund Marine. Derfor har undertegnede 3-4 gange de seneste 10 år forsøgt at handle i butikken men det er samme arrogance og negative tone undertegnede mødes af. Rigtig fint er det hvis man kommer i butikken og skal vente på ekspedition så har man mulighed for at overhøre andre kunders betjening og der er ingen afvigelser ALLE kunder får det svar der nemmest og hurtigst lukker samtalen. Ingen imødekommenhed eller lyst til at betjene kunderne. I min omgangskreds har jeg forhørt mig og alle siger det samme. Henrik Lund Andersen er altid afvisende og arrogant. Flere betegner Henrik Lund med værre betegnelser end blot arrogant. Jeg har endnu ikke hørt positive erfaringer med Lund Marine. Derimod har jeg hørt at selv Ketner (Mercruiser importøren som smed Lund ud for nogle år siden, pga. brok, men som for nyligt har taget ham ind igen) allerede igen er træt af Lund Marine da Henrik konstant brokker sig og skaber splid også internt hos sine leverandører. I Århus har vi aldrig haft større bådhandlere som man ser i Fx. Randers eller Silkeborg og af reparations værksteder har der, hvis man har en Volvo Motor kun været Lund Marine, dvs Henrik Lund lukrerer på et marked i Århus uden konkurrenter og det afspejles i både Lunds priser og mangel på service og lyst til at drive en ordentlig virksomhed. Jeg har spurgt mig omkring i branchen hvad de lever af hos Lund Marine for det kan da ikke være kunderne som Henrik Lund jo bruger hver dag på at fornærme og afvise. Alle siger at Lund Marine lever af at skrive nogle meget meget store regninger hvis man fx har en defekt eller ønsker service på sin motor. Lund Marine ligger i Egå ved Århus og er dermed placeret i nærheden af en af Århus største Marinaer og i et område med en høj gennemsnitlig husstandsindkomst og man må sige at, undgår man kontakt med Lund Marine og bare lader dem servicere en båd og vel at mærke betaler de tårnhøje regninger så kan man måske holde den gående med Lund Marine. Kommer man derimod ind i butikken og forspørger på noget helt elementært fx. en reservedel eller et akut motorproblem så oplever man Henrik Lunds uvenlige og arrogante væsen. Du får 3-4 modspørgsmål (irrelevante ting som du skal finde ud INDEN Henrik Lund gider at beskæftige sig med dig) og dette skulle gerne afvise dig eller sende dig væk. Kommer du ind i sejler sæsonen med et konkret problem. Har du fx brækket din propel til båden og kommer med den gamle propel og beder om en ny så vil Henrik Lund forsøge at stille dig så mange modspørgsmål at du bliver nødt til at køre igen for at checke fx. stelnummer på båden, båd model osv, alt sammen noget irrelevant når du nu bare skal have præcis den samme propel som du medbringer som defekt og hvor model betegnelsen er graveret ind i propellen. Dvs du får ikke løst dit problem men Henrik Lund får manifesteret at han bestemmer og du skal ikke komme i hans butik og stille et konkret spørgsmål med en løsning til højrebenet. Det skal gøres besværligt og irriterende at handle med Lund Marine. Jeg bliver pisset af for alle siger det samme og de gange jeg har brug for hjælp fra et Volvo Marine Værksted så er det bare samme oplevelse igen og igen. Jeg talte i går med en anden bådmekaniker som havde været ansat hos LundMarine, ja der er et større antal tidl ansatte da personaleomsætningen er høj, og den tidligere medarbejder kunne fortælle historier om Henrik Lund i flere dage og mine negative oplevelser blev bare bekræftiget igen og igen. Jeg benytter nu en mekaniker i Horsens hvor der ligger et stort og flot Marinecenter med fagligt dygtige og meget venlige mennesker. desværre er kører- afstanden lang og deres montører kører sjældent i Århus men der er et kæmpe marked for marineværksted i Århus, når en så kundefjendsk mand som Henrik Lund Andersen år efter år kan drive butik uden at give kunderne andet end arrogance og mega-regninger.

Trustpilot kræver at man giver fra 1- 5 stjerner så den afgivne stjerne er udtryk for en teknikalitet. Total måneformørkelse ville være mere passende Henrik Lund er gået helt i sort hvad angår omgang med kunder!! Ingen stjerner !!!

Is Lundmarine your company?

Lund Marine ApS Details

Visit Lundmarine