Lundshop.dk reviews

Lundshop.dk reviews

9.1

Svært at komme i kontakt med shoppen hvis der er problemer med bestillingen.

Jeg synes rigtig godt om butikkens varer og har ønsket mig flere ting derfra i julegave - ville så også lige selv købe en julegave derfra - hvilket jeg desværre havde mindre held med. Af uransagelige årsager kunne jeg ikke få betalingssystemet til at fungere, hvilket gjorde jeg måtte prøve flere gange, hvoraf betalingen var gået igennem én gang uden jeg opdagede det og så engang mere, da jeg prøvede senere igen - altså havde jeg bestilt to gange samme aften. Det undre mig at jeg ikke får bekræftigelse på mine ordre, hvorfor jeg skriver til butikken næste formiddag uden at få svar. To dage senere modtager jeg de to bestillinger og forsøger straks at kontakte butikken. Jeg ringer flere gange og mailer, men bliver først ringet op flere timer senere.
Det viser sig at deres bekræftigelser er arkiveret under spam i min mailboks - det har jeg ikke oplevet før, men det har shoppens ejer tilsyneladende siden hun beder mig indtrængende om at kigge der og enden på sagen bliver at jeg må sende den ene bestilling retur.
Egentlig har butikken holdt sig til deres retningslinier og varen ser fin ud, Jeg vil dog karakterisere min oplevelse med at handle i Lundshop som dårlig, fordi de har været så svære at komme i kontakt med hele vejen gennem handlen. Når jeg kommentere det i en efterfølgende mailkorrespondance svare de blot at de ikke svarer på min mail omkring hvorfor jeg ikke havde fået ordrebekræftigelse (den lå i mit spamfilter), fordi de jo kunne se i deres system at den var afsendt - den information ville dog have været en kæmpe hjælp, så jeg kunne annulere den ene ordre. Samt at grunden til at de ikke tager telefonen er fordi der var 21 opkald på venteliste før mig.
Jeg håber at det er ene enestående oplevelse, måske er julen kommet bag på butikken:)?:) -men desværre er det ikke et sted jeg har lyst til at handle igen.

Serviceminded netbutik

Jeg har købt nogle smykker fra netbutikken, men desværre var størrelsen ikke som forventet. Det er ikke helt til at sige, om det var forhandlerens eller producentens fejl, at der var så meget bøvl med at prøve finde den rigtige størrelse, men i hvert fald var de fra butikkens side utroligt imødekommende og hjælpsomme, og de refunderede på eget initiativ mine portoomkostninger til returneringer.

Bestiller den ene dag leveret den næste, det er da service der vil noget.
Tak for det.

Alt var som forventet & hurtig levering!!!

Havde pakken dagen efter, så det må siges at være hurtigt!

Super hurtig levering! Kan varmt anbefales.

Super hurtig levering. Ikke en gang to dage gik der før jeg havde min vare.

Super hurtigt

Vil absolut gerne handle her igen. I var hurtige og størrelsen passede med det beskrevne.

Hurtig ekspedition og levering

Det var både nemt og hurtigt at handle hos lundshop. Varen kom dagen efter og jeg bruger gerne lundshop igen en anden gang.

Bedste online-shopping-oplevelse EVER!

Hurtig levering, hurtig bytte af vare, dag-til-dag levering. Personlig opringning da der var en vare som var udsolgt, her fik jeg tilbudt en anden med gratis returporto hvis ikke varen levede op til forventninger.

Meget fin service

Meget fin og super hurtig service. Kan virkelig anbefales.

hurtigt og effektivt

God sevice. Hurtig ekspedition :-)

Udsøgt kundeservice, hurtig levering; alt godt kan siges!

De har villet bytte et tørklæde til andre tørklæder og det jeg ellers har købt er leveret dagen efter. Super god service!

Selvom der var ferie i shoppen da jeg bestilte mine varer, hvilket tydeligt var markeret på siden, fik jeg alligevel en personlig besked dagen efter jeg havde bestilt. Det synes jeg er super service.
Derudover har de hurtig levering og en masse lækre mærker :-)

Yderst tilfreds

Super hurtig levering :)

SUPER GOD SERVICE OG HURTIG LEVRING

Har for første - men bestemt ikke sidste gang - benyttet Lundshop.dk
Hurtig levering, hurtig ombytning og tilmed mulighed for personlig henvendelse. En service helt i top!

Lynhurtig levering og god kommunikation.

Varen blev afsendt samme dag, og der blev kommunikeret godt omkring dette.

Super service:)

Er meget tilfreds , super hurtig og god service:)

God shop. Stort udvalg og hurtig levering. Vil bestemt handle her igen.

Så fin handel :o) god service

Bestilte et par øreringe, men de var desværre udsolgt i mellemtiden, men alligevel fremskaffede de mig et par og modtog dagen efter.

Super søde og meget god service i butikken ;o)

perfekt handel og service

Havde set en bestemt halskæde i fysisk butik som jeg bare måtte eje, dog ikke til den pris. Fandt varen på Lundshop til en fantastisk pris og havde den dagen efter. Godt udvalg og perfekt service, vil bestemt handle der igen hvis lejligheden og udvalget byder sig.
Med venlig hilsen begejstret kunde KBH

Varm anbefaling!!!

Bestilte tørklæde, fik hurtig besked om ordre samt pakning, selvom det var helligdag! Troede, at de var lige hurtige nok til at sende en pakke/afsendelses-mail, men det var bestemt ikke for tidligt, for jeg havde tørklædet i postkassen næste dag!
Kan varmt anbefales

Lundshop Details