Lux Shoppen reviews

Lux Shoppen reviews

9.6

Super service, gode produkter & vejledning

Jeg har handlet hos LUX shoppen flere gange og har altid modtaget upåklagelig service og produkter. Det er virkelig dejligt, at de går op i at give en god vejledning på hjemmesiden til hvad der passer dit specifikke dyr - og ikke bare vil sælge så meget som muligt. Det er tydeligt, at der er tænkt over produkterne og om de er forsvarlige og ernæringsrige.

Perfekt service og levering- HVER gang!

Hurtig tilgængelighed og tålmodighed på online chatten- Super opdatering og oplysning på leverings process - Dét fungere bare!

Jeg vil gerne give lux shoppen 6 STORE stjerner.

Hurtig levering, rimelige priser og lækker kvalitet.. Kunne næsten ikke få marsvinene ud af hyggeposerne igen og det nye foder var væk på ingen tid.. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der!

Super shop

Det er ikke alt jeg køber hos Lux, men har handlet der flere gange, og vil gøre det igen.
Altid super god service og rigtig rare mennesker der står bag. Altid hurtig svar og rigtig gode og uddybende svar man får.
Jeg har aldrig oplevet en eneste vare der var skadet når pakken nåede frem til mig og altid hurtig levering.
For noget tid siden bestilte jeg et låg til mit akvarium hvor min guldhamster går, og låget var på bestilling, altså det skulle laves først så der ville gå omkring 7 dage fik jeg at vide. Men senere på dagen fik jeg at vide det var sendt for det var så heldig at den størrelse jeg skulle ha' var lavet.
Låget kom og det er rigtig flot lavet og i en super kvalitet.
Kan kun anbefale Lux :-)

Fantastisk

Lux shoppen er en fantastisk shop. De er der straks til at hjælpe, og de har så meget viden om de forskellige dyrearter, at de altid kan rådgive en om hvad der er bedst. simpelt hen kvalitet i top klasse

Hurtigt, godt og billigt

Jeg har købt varer til mine marsvin flere gange og har været tilfreds hver gang!

Hjemmesiden er overskuelig, varerne godt beskrevet og til meget rimelige priser, kundeservice i top, levering hurtig og pakket så "småt" som muligt. Ingen store papkasser, som jeg har oplevet andre steder.

Jeg vil fortsat handle ved Lux-shoppen og anbefaler dem gerne.

Fin butik

Jeg bestilte et hamsterbur, det er efterhånden et stykke tid siden, men da det nåede frem var det desværre smadderet, da jeg modtog det var jeg heldig at livechatten var åben, de bedte om billeder af skaden, jeg sendte nogle og fik så afvide at jeg skulle tage ned til posthuset med pakken, de vurderede at det var under transporten der havde fået et slag så der kom et nyt til mig meget hurtigt uden beregning, jeg er fuldt ud tilfreds med den meget hurtige betjening! Det hele forløb problemfrit:-)

Fornem oplevelse

Jeg handlede ved LUX shoppen for første gang da jeg opdagede at deres fysiske butik ligger meget tæt på hvor jeg bor. Jeg bestilte tingene og satte forsendelse til selvhenter (0,-). Jeg ringede til dem for at høre hvornår jeg kunne hente tingene (som der står på deres side man skal). Jeg fik besked om bare at vente hjemme, og så ville de komme forbi med mine ting senere på dagen.
Rigtig gode priser og fantastisk service! - jeg handler der helt sikkert snart igen (=

Hurtig levering og billige hængekøjer

Bestilte fredag og modtog tirsdag, jeg er super tilfreds. Køjerne er store - større end forventede og det er dejligt! Jeg synes de er lavet flot og virker yderst holdbare - jeg er 110% tilfreds ;-)

Perfekt!

Jeg bestilte mine varer om morgenen og de var allerede hos mig om eftermiddagen. Det er hurtig levering! Alle tingene er i topkvalitet og mine hamser og jeg er rigtig glade :)

VIRKELIG GOD SERVICE.

Jeg bestilte 6x hyggeposer om Mandagen & tænkte at de nok ville være her sidst på ugen eller ugen efter -MEN allerede Onsdag formiddag, kom posten frem med min pakke fra Lux-shoppen.
For det første, så er kvaliteten SÅ meget i top, & for det andet så er det varer til en pris - INGEN andre kan hamle op med. Dette var mit første køb - men bestemt ikke mit sidste :-)

Fantastisk webshop

Helt igennem fantastisk og personlig service. Hurtigt og nemt!
Tingene fra Lux-shoppen bliver altid modtaget med kyshånd af de små kræ og jeg nyder at kunne give dem noget af god kvalitet, som nødvendigvis ikke koster kassen.
Alt i alt er Lux-shoppen er skøn, billig og personlig oplevelse at handle hos jer!

Super!

Jeg har for første, men ikke sidste gang, handlet hos LUX-shoppen! Navnet er jo ikke for sjov.
Jeg synes virkelig godt om varebeskrivelserne, specielt i forbindelse med fodervarerne. Og så var der virkelig hurtig levering, bestilte i går og kunne hente pakken på posthuset i dag.. Så jeg kan KUN anbefale LUX-shoppen - og jeg glæder mig til at handle der igen :-)

Kan klart anbefales

Stort udvalg af forskellige ting til gnaver. Ejerne har tydeligvis stor viden om det. Hurtig levering, fin prise. Anbefaler altid denne shop til nye gnaver-ejere.

Himmerige for gnavere -og ejere

De har styr på at de ting de sælger ikke gør skade på dyret/dyrene, de afprøver nemlig selv tingene på deres egne dyr. De har styr på det hele!
Tingene kommer hurtigt fremt, og godt nok er det lidt dyrt men det er det hele værd!
Jeg har rigtig mange ting fra dem, og jeg køber ofte ting derfra, for jeg kan stole på de kommer helt frem, og mine marsvin elsker tingene!

Handler der fast!

God kundeservice, gode priser, hurtig levering og god kvalitet på produkterne.

Jeg køber fast mit foder der, til mine marsvin!

hurtig levering, god service

Altid god service og hurtig levering, selv ved vare der skal produceres først (feks deres hængekøjer) - altid hurtige svar, på ens spørgsmål.

Kan kun anbefale LUX-Shoppen til alle med gnavere

God service, gode produkter og priser.

Jeg har handlet flere gange hos Lux-shoppen og har altid været fuldt tilfreds. Jeg afhenter selv mine varer og det forløber altid fint. Herudover er der altid hurtig svar hvis man spørger om noget. Rigtig god service. Kan helt klart anbefales.

Super godt!

Sent søndag aften bestilte jeg to hjørnehængekøjer til mine marsvin, og selvom de bliver lavet på bestilling, var de klar til afsendelse allerede mandag eftermiddag!
Posten har netop været her for en halv time siden, og mine mutter har allerede indtaget den hængekøje jeg har fået sat op.

Kvaliteten er absolut upåklagelig, prisen var fornuftig og leveringen var super hurtig! Jeg vil helt klart anbefale siden og jeg vil klart bestille derfra igen!

Ekstrem hurtig levering!

Bestilte 6 produkter fra hjemmesiden i går formiddags, og har allerede bare 24 timer efter modtaget produkterne. Ekstrem hurtig levering og produkter der 100 % lever op til billederne og ordene på hjemmesiden. Det er bestemt ikke sidste gang jeg bruger denne shop!!

Is Lux Shoppen your company?

Lux Shoppen Details

De bedste tilbehør og udstyr til kæledyr. Særligt fokus på gnavere, så som rotter, hamster, ørkenrotter, mus og chinchilla. Desuden lækkert udstyr til ilder, fritte og andre smådyr

Visit Lux Shoppen