Lux Shoppen reviews

Lux Shoppen reviews

9.6

Her er der en shop der fortjener 5 stjerner.

Hjemmesiden: Overskuelig og nem at finde rundt i. Fantastisk at man kan se alle farver, når man nu selv har mulighed for at få sammensat varerne i de farver man ønsker. Online chat....

Service: Fantastisk god service! LYNhurtigt svar på henvendelser og gode, ærlige besvarelser på de spørgsmål man stiller.

Levering: Bestilte mine varer kl. 14. De var varer der skulle specielsyes. Fik løbende hen over dagen/aftenen mails om hvor langt varen var nået og sørme om jeg ikke fik en mail om, at varen var afsendt samme dag.

Kvalitet: Bestilte en hængekøje og 3 poser, kvaliteten er super og pigerne og "svinene" er meget glade for de nye ting.

Bestemt ikke sidste gang jeg handler her!

ok butik

Gode vare men synes leverings tiden kan være lang.

Super Service!

Det er bare som det skal være.

Jeg har nu handlet der flere gange. Og hver gang bliver der sendt vare dagen efter. Telefonen bliver taget hurtigt når jeg har spørgsmål, og det er muligvis den bedste onlinebutik jeg har handlet i.

Som altid glade for LUX ;-)

Ja, vi er jo som altid glade for Lux. De har en masse spændende varer, og de syer rigtig gode og flotte ting til os.

Nemt, hurtigt og god kundeservice. Det kan vidst kun give topkarakter. - Fra nogle af jeres ældste kunder. ;-)

Vh.

Super!

Fantastisk sted at handle. Dejlige mennesker bag.
De har en super support, og varene kommer hurtigt. Og er der noget galt kan man altid skrive til dem.
Vil klart anbefale dem.

For oplevelse

Vi har handlet på Lux-shoppen.dk 2 gange.
Begge gange har vi fået vores bestilte vare indenfor kort tid og varerne levede fuldt ud op til vores forventninger.

Det er ikke sidste gang vi køber ting til vores dværghamster der :-)

Elsker at handle her...

Alt er altid i tip top orden... både varen og servicen..
Køber her ca 1 gang hver mdr...

MaGi - Mus

Rigtig god service hos lux-shoppen.

Dog kunne udvalget til marsvin og kaniner godt være større. Priserne vairerer. Nogen ting er dyrere end andre sælgere af produktet og nogle ting er billigere end andre sælgere af produktet.

Den bedste gnaver-shop i landet

Lux er helt klart min foretrukne shop at bestille ting fra til alle vores gnavere. Vi bestiller der ofte. Service er i top, der er et bredt udvalg, og de er altid klar til at hjælpe.

Hvis jeg skal sætte min finger på et eller andet, så er det, at de ind imellem glemmer at sende track and trace nummeret med på pakken, når de sender en mail om, at ordren er afsendt.

God service og søde mennesker

Jeg har nu handlet hos Lux shoppen 2 gange og har kun gode ting at sige både om deres produkter og om deres service, og så det fantastisk at de sælger ting til den slags gnavere de selv har og interessere sig for, frem for at tage ud i en dyrehandler hvor de slet ikke aner noget om de ting de sælger, det er ihvertfald ikke sidste gang jeg handler der :)

Super service og bredt udvalg

Kan kun anbefale at handle hos lux-shoppen. De giver fremragende service, har hurtig levering og et godt og bredt kvalitets udvalg til gnavere. De ting de selv fremstiller er ligeledes i top-kvalitet!

Fantastisk service

Har handlet ved lux nogle gange nu og har absolut intet dårligt at sige. Du får en service uden lige og de er begge utrolig flinke og hjælpsomme. De har et stort udvalg i ting og mad til gnaverer, hvilket er utroligt rart. kan kun klart anbefale dem.

Super brugbar hjemme side og god service

Jeg har været utrolig glad for at bruge LUX shoppen. Jeg ved jeg modtager varen hurtigst muligt, og at tingene er i orden. Der er gode vejledinger til hver ting man kan købe, så man ved hvilket slags dyr det er beregnet ti, også er der et kæmpe udvalg at varer. Jeg har købt stort set allle ting til mine dværghamstre i LUX shoppen, og det har været meget tildfredstillende både bure, tilbehør, foder m.m. Jeg giver et stort stort 5 tal til LUX shoppen, forsætte det gode arbejde :)

Verdens bedste webshop!

Det er ganske enkelt bare verdens bedste webshop!
Det er let at mærke at shoppen ikke bare bliver drevet for at tjene penge, men derimod af interessen, og servicen er fuldstændig i top. Der er et kæmpe udvalg af kvalitets produkter, som kan blive leveret lynhurtigt.

God rådgivning og vejledning

Og fleksibel når jeg ombestemmer mig! Min datter har to rotter og vi handler altid gennem LUX Shoppen. De er super gode til at rådgive om hvilke produkter, der er gode. De tester jo selv det hele og har derfor en erfaring. Jeg har én gang købt en ny vandflaske, der var defekt, men der var ingen problemer overhovedet. Den blev bare ombyttet på stedet. Glad kunde og vi fortsætter naturligvis med at handle ved LUX Shoppen

God og venlig betjeneing altid. super sortiment.

tilfreds

Godt udvalg, kvalitetsprodukter, hurtig levering

Super !

Hej alle sammen :)

Jeg købte bl.a. 3 stk hyggeposer og en luksus hygge seng. Jeg blandede selv farverne som ønsket og var super tilfreds med resultatet og den hurtige levering. Mine to marsvin: Ronja og hendes lille datter Lærke, ELSKER hyggeposerne, men især LUX hygge sengen. Som de ligger i når de er i sofaen :) Det er et herligt syn :)

Så tusinde tak Lux Shoppen, for en super service :)

MVH Carina

Super sted!

Jeg har handlet hos LUXshoppen mange gange efterhånden, og har aldrig haft det der lignede problemer med dem.

Jeg har bestilt mange forskellige ting og afhenter dem hos shoppen selv kort efter bestilling.

Sidste gang jeg skulle bestille altromin og de havde udsolgt af den jeg skulle bruge, fik jeg den lidt dyrere udgave til den billiges pris, for at jeg ikke skulle vente de dage det tog før de fik det andet hjem - de gør virkelig noget for deres kunder.

Udover det er der altid smil når man afhenter og man føler sig generelt godt behandlet.

Altormin og Melormer

Jeg velger å gi lux-shopen en 5'er da jeg alltid får varen i kort tid etter jeg har bestilt den, selv jeg som bor i Norge, og rottene mine elsker det jeg kjøper der. Har kjøpt Altormin, Altormin Fortified og Tørkede Melormer, rottene blir helt gale og sluker alt i seg på ingen tid. Merker også at de får den næringen og de vitaminene de trenger når de går på Altormin. Jeg vil nok fortsette å burke Lux-Shoppen så lenge jeg har dyr.

Is Lux Shoppen your company?

Lux Shoppen Details

De bedste tilbehør og udstyr til kæledyr. Særligt fokus på gnavere, så som rotter, hamster, ørkenrotter, mus og chinchilla. Desuden lækkert udstyr til ilder, fritte og andre smådyr

Visit Lux Shoppen