www.luxmode.dk reviews

www.luxmode.dk reviews

8.3

Super fint

God service, fint jakkesæt og den helt rigtige pris :).

Depositum tilbagebetalt uden problemer.

Kan kun anbefales :)

Fantastisk service og super lækker taske!

Jeg har kun oplevet en utrolig positiv service hos luxmode forud for mit køb af en fantastisk taske fra Carbotti - jeg fik svar på alle mine spørgsmål og svartiden var lynhurtig. Jeg har nu modtaget tasken og den lever op til alle krav - jeg kan ikke vente med at tage den i brug (endnu bedre er at den er rummelig nok til at jeg både kan have laptop og bøger i og det UDEN at hankene påvirkes meget (pga. materialet i læder), som ellers på mange tasker.

/Lea

Go service

Lækre varer og go service

Min nye taske er min nye bedste ven

Jeg manglede måske ikke en taske, men derfor kan man jo godt kigge efter en alligevel, og da jeg faldt over Carbotti tasken på hjemmesiden, med designet og prisen blev jeg nødt til at købe den! Den opfylder alle mine behov. Jeg kan have min Mac i den når jeg skal på Ruc, og jeg kan have den med når jeg skal mødes med veninderne, eller begge dele. Og det er ikke sidste gang jeg har købt en taske på hjemmesiden. Jeg fik svar på alle min spørgsmål næsten lige med det samme og det gav en tryghed, som jeg kun kan anbefale til andre.

Fint

Varen er, som den skal være.

Luxmode Details

Køb de sejeste designer tasker og designer tøj til den rigtige pris!

Visit www.luxmode.dk

Write to: info@luxmode.dk
We live here: Kanonvej 22, st. tv.
2730 Herlev