Luxstore reviews

Luxstore reviews

6.6

Hurtig levering og god service

Efter at have købt tøj ved Luxstore har jeg næsten kun ros. Der er hurtig levering, tøj til billige penge og god service. Det eneste minus er, at de skal huske at korrigere betalingen af porto, da det er det, de giver udtryk for på deres webside. Jeg betalte 45 kr. for levering, men det fremgik på pakken, at porto kostede 30 kr. Til trods for dette minus, vil jeg nu alligevel anbefale Luxstore :)

Dårlig oplevelse...

Købte buks og bluse, begge dele for stort. Returnerede samme dag, som jeg modtog det, men desværre måtte jeg vente 1 måned på at få mine penge retur. Måtte skrive flere mails og med lang svartid. Har endnu ikke fået købsfragten retur, som man skal have jf. forbrugerloven. Kan kun anbefale at handle her hvis man er helt sikker på størrelsen/stylen og ikke skal have pengene tilbage.

Handl et andet sted!

Bestilte et par øreringe. Den ene stjerne givet, er for hurtig levering - alt andet er dybt problematisk med denne butik. Da øreringene ankom var det i en foret kuvert med et 8 kr. frimærke til trods for at der var betalt 40 kroner i porto ved bestilling. Øreringene var i en noget ringere kvalitet, end det lod til på luxstores hjemmeside og bestemt ikke 189 kroner + porto værd. Dertil manglede helt tydeligt sten i øreringene, der var faldet ud inden pakning.

Luxstore skriver på deres hjemmeside, at faktura skal medsendes ved retur. Jeg har imidlertid ingen faktura modtaget, så jeg kontakter luxstore. Efter en uge (lang tid, når man kun har 14 dages returret at løbe på) og henvendelse både via email og via hjemmesidens kontaktformular får jeg endelig det svar, at jeg bare skal sende det retur med mit kontonummer, så vil de tilbageføre pengene til min konto. Det gjorde jeg så.

Dette er nu 4 uger siden, og trods adskillige kontaktforsøg via tre forskellige organger har jeg endnu ikke hørt fra Luxstore. De har undervejs været aktive via trendsales m.fl. så det er tydeligvis bevidst, at de hverken svarer på mine henvendelser eller overfører mit tilgodehavende. Utrolig dårlig stil!

Super lækker vare!

Skøn net shop. Har købt noget af mit ynglings tøj her,
Og vil helt sikket købe mere i fremtiden.
Der er hurtig levering og de er søde til at svare på spørgsmål.
Også er der billig fragt, hvilke i mine øjne er et kæmpe plus.

Vedr. Retur vare. kan der godt gå 14 dage, inden beløbet bliver udbetalt. Så her er der plads til forbedringer.

Is Luxstore your company?

Luxstore Details

luxstore