Lydspecialisten reviews

Lydspecialisten reviews

8.5

Rigtig god service og vejledning

Jeg købte nye Audiovector højtalere og fik en rigtig god service ved købet og efterfølgende ombytning ved fejl. Seriøs butik med fokus på god kundeoplevelse.

Kanon Service.!

Lydspecialisten kommer ikke uden om en anmeldelse.! det er virkelig en virksomhed som forstår sig på service! jeg har handlet en del ting hos dem efterhånden og ser ikke mig selv handle andre steder.! service, support og generelt vejledningen er i topform. Det de sælger står de indenfor og har stor kendskab til.!

Lydspecialisten er specialisten

Det er virkelig en virksomhed, der kender ordet "kundepleje"!

En særlig tak til Stefan Jensen.

En af de få...

Her er en af landets sidste rigtige Hi-Fi forretninger, god service, stærkt kompetente og engagerede medarbejdere. Et godt udvalg af produkter i flere prisklasser hvor der er mulighed for inspiration og drømme, samtidig er det muligt for at komme hjem med et produkt til den rette pris

Det eneste rigtige sted at købe HiFi.

Jeg har i efterhånden mange år, handlet HiFi i Lydspecialisten Aalborg. Det er der en grund til. Det er en butik hvor man kan få gode råd og vejledning. Man er velkommen, uanset om man er ude for at snuse lidt rundt, eller kommer for at handle. Sevicen er bare altid i top. De ved virkelig hvad de snakker om og stemningen i butikken, er altid super god. Et kæmpe klap på ryggen, til Lydspecialiten Aalborg.

27/02-12: Nu har jeg handlet med dem igen. Denne gang bestilte jeg højttalere, men fortrød den finish jeg havde valgt. Jeg snakkede med Thomas om det, og hans kommentar var bare "Jamen så bestiller vi da bare nogle andre til dig" og det kostede ikke en disse. Ikke engang de ekstra omkostninger dobbelt fragt medførte.

TAK!

Kanon

Rigtig god service fra lydspecialisten i Aalborg.

Fremragende Service

Har købt mange småting hos Lydspecialisten´s Århus-afdeling.
De er meget service-mindede, og er klar på at stille mange kombinationer op til test for dig. Der er heller ikke noget problem i at låne ting med hjem. Ikke en gang depositum vil de have.
Kan kun anbefale dem. Super produkter og fine priser.

LYDSPECIALISTEN ApS Details

Velkommen til Lydspecialisten: Her finder du blandt andet infomation om Hi-Fi, Stereo, Surround og Multirum, general information om produkter og producenter, du kan også modtage vort nyhedsbrev, God fornøjelse

Visit Lydspecialisten

We live here: Nørregade 19-21