Lynrens reviews

Lynrens reviews

5.0

Bruger dem ALDRIG igen

Jeg indleverede 2 dyner, en babydyne og en juniordyne i uld. Jeg gør dem opmærksom på, at der uld i juniordynen, så de behandler den derefter. Jeg får det til kr. 150 pr. dyne og får af vide, at de gør mig en tjeneste, da de jo ikke ellers tager små dyner ind. Men da jeg kommer for at afhente dem, får jeg af vide, at juniordynen er krympet - ikke noget med at beklage, og får af vide, at de har behandlet den efter vaskeanvisningen.

Der står at den kan vaskes på 30 grader og at den skal tørres liggende. Men de mener så, vask ved 30 grader ikke betyder uldvask og at en firkant med en streg i betyder, at den må tørres ved lav varme. Så nu har jeg en ubrugelig dyne. Men jeg fik da allernådigst rensningen gratis.

Ekstrem dårlig kundebetjening!

Jeg er aldrig før i mit liv blevet mødt af en så uvenlig ekspedient! Aldrig! Jeg blev næsten lodret smidt ud af forretningen, da jeg spurgte ekspedienten om han havde mulighed for at markere pletten på min silkebluse med andet end en træklemme, som jeg var bange for ville trække tråde ud af det fine stof og det blev han så fortørnet over, at han med det samme annullerede renseaftalen og bad mig gå. Jeg er målløs for jeg har igennem mange år arbejdet med kundekontakt, så uanset om jeg så havde været urimelig eller ej, så er det bestemt ikke den måde, man holder på sine kunder eller får nye kunder på. Men nu er der jo heldigvis så mange andre renserier på Frederiksberg, hvor der er en venlig betjening og dem vil jeg fremover benytte mig af. Jeg sætter ihvertfald aldrig mine ben hos Lynrens igen.

Vildledende priser

Arrogant telefonbetjening, når man spørger ind til priserne. Hvis man skal være Frederiksberg "fin", så bør man også opdatere sin hjemmeside, så den passer ind i 2012. F.eks. står der på hjemmesiden under priser: Jakke 78 kr, men der står ikke hvilken type jakke. Skal man have renset en større jakke koster det langt over 300 kr.

Is Lynrens your company?

Visit Lynrens