Lynxdesign reviews

Lynxdesign reviews

9.1

kanon

det var nemt og hurtig levering. Har handlet der mange gange og har været fuld ud tilfreds. :)

altid iorden og hurtig levering

Fordi der er et kæmpe udvalg og man kan sidde i fred og ro
og finde den ting , man gerne købe.

Super hurtig ekspedition

Har købt led til pandoraarmbånd. Jeg bestilte ved 3-tiden, hvor der næsten med det samme tikkede en ordrebekræftelse ind på min mail.
Nu har jeg så lige tjekket mail igen her til aften og finder ud af, at min bestilling allerede er afsendt.
Det kan da kun anbefales at købe hos lynxdesign.

hurtig, god handel

jeg har købt 2 glasled til armbånd, og de levede helt op til forventningen, hurtig levering, oven i købet fragtfrit, så det kan varmt anbefales at handle hos lynxdesign.dk

Super service, hurtig levering

Jeg har handlet med LynxDesign flere gange, og har aldrig været utilfreds, varerne lever op til billederne og servicen er i top. Jeg har en søn der lige har købt noget til kæresten der havde fødselsdag dagen efter, og som lovet var gaven der bare- SUPER

Dejlig overraskelse

Jeg handler tit i forskellige webshops og ingen andre steder har jeg oplevet at der ikke var porto eller ekspeditionsgebyr pålagt. Stor ros herfor - handler gerne hos jer igen. Og så var der oven i købet sendt en lille overraskelse med - et ekstra led til mit nomination-armbånd. Tusind tak.

Giver mine bedste anbefalinger til LynxDesign...

Kan anbefales

God service, hurtig levering og flot udvalg.

LynxDesign

Bestilte 2 led.Returnerede det ene led igen.Da der ikke gik penge ind på min konto efter passende tid ,mailede jeg til firmaet og spurgte hvor mine penge blev af? Så blev jeg ringet op og de påstod jeg havde returneret en tom pose. Hvorfor kontaktede de mig ikke med det samme hvis det var tilfældet?Ærgeligt da servicen ellers var god og det så ud til at være nogle ordentlige produkter.
Sanne Nørre Aaby
LynxDesign

Reply from LynxDesign

Jeg bliver nød til at knytte en kommentar til ovenstående anmeldelse og kort ridse forløbet op som vi har oplevet den.

Vi kontaktede ovenstående kunde pr e-mail omkring at vi havde modtaget en en tom forsendelse retur - men modtog ikke umiddelbart svar. Kunden havde desværre angivet en forkert email adresse ved oprettelse af ordren (domænet på e-mailen var xxxx@bmail.dk i stedet for xxxx@dbmail.dk som viste sig at være det korrekte) Ejeren af det det førstnævnte domæne kontaktede os (med CC til kundens mail) omkring denne fejl der var sket.

Vi kontaktede herefter kunden pr. telefon og forklarede at forsendelse vi havde fået retur var tom. Brevet var ved modtagelsen intakt og uden synlige revner eller perforeringer af nogen art. I brevet lå en lille tom plastpose hvorfor det var lidt af et mysterium.

Vi yder 3 ugers fuld returret på alle vores varer - hvilket er 1 uge mere end hvad købeloven foreskriver. Vi er udmærket klar over at et billede på vores hjemmeside kan være svært at vurdere en vare nøjagtig ud fra. Vi bytter gerne - og returnerer penge uden tøven, hvorfor det naturligvis kedeligt at få denne anmeldelse når vi ærligt ikke har modtaget noget fra kunden.

Bedste hilsner

Kaj Christiansen
Lynxdesign.dk

Hurtig og billig

Købte et stopled/klemmeled hos Lynx. Prisen var lav og leveringen hurtig. Dog klemmer det ikke helt fast på mit Pandora-armbånd (som vist er det tykkeste af den type til led). Men stort og flot udvalg af led og mange som ikke findes andre steder.

Super service,billige ,flotte varer,hurtig levering

Jeg har købt nogle armbåndsled til en Nomination armbånd.Handler gerne igen hos jer

Altid super god service og hurtig levering

Jeg har denne gang købt en sut og en stopper, tingene svarer altid fuldt ud til fotografiet og så er der endda en gang imellem en lille gave med. Jeg har anbefalet jer til rigtig mange :-)

Hurtig og fejlfri handel med fine produkter

Jeg har flere gange bestilt varer hos lynxdesign.dk. De har et rigtig stort udvalg af flotte varer til meget fornuftige priser. Mit Pandora-armbånd er fyldt op, og det ligner ikke alle de andres..! Dertil kommer, at man hver gang kan regne med, at varerne kommer efter ganske få dage - oftest fra dag til dag.

Lynxdesign

Altid hurtig og nem ekspedition. Overskuelig hjemmeside. Gode priser og udvalg.

God service og hurtig levering.

hurtig og effektiv

Det var så hurtigt fra varen var bestilt om formidagen til jeg havde dem næste dag og det var med betaling via bankoverførsel, det er første gang jeg har oplevet så hurtig betjening!
Alle varer var som bestilt, intet manglede alt var i orden.

Verdens klasse

Jeg har handlet med Kaj og kone flere gange og er mega tilfreds. der er klar besked om alt, der er venlige ord ved henvendelse og alle ders varer er bare så perfekte ... kan vrmt anbefales.
med venlig hilsen
Jonna Odense Sø

Har handlet hér flere gange, alrig nogle problemer. Billige led, stort udvalg. Go' netbutik.

LynxDesign Details

Visit Lynxdesign