Lyra reviews

Lyra reviews

7.7

Fin service og gode råd.

Jeg vil gerne tage nogle astro foto, og skrev til Lyra.dk. Jeg fik rigtig god vejledning og glæder mig til at komme igang når skyerne er drevet bort. Det er dejligt at handle hos folk der har forstand og viden på deres område.
Thue R

God service og hurtig levering

Sendte Lyra en mail og fik svar på mit spørgsmål inden for få timer. Lagde en ordrer dagen efter og modtog min vare dagen efter bestillingen. Hurtigt, smertefrit og nemt! Og varen lever 100% op til informationen på siden, som både bestod af tekst, billeder og video -og derudover, matcher varen prisen. Et stk. glad og tilfreds kunde her :)

Meget hjælpsom, fin levering

Jeg har handlet her et par gange. Varerne er kommet hurtigt og i fin stand. Har også flere gange fået rigtig god og venlig hjælp over telefonen i forbindelse med mit eget valg af teleskop og okularer (eller senest, da en ven bad mig om hjælp til at vælge en gave).

Ét irritationsmoment er, at de ikke altid får opdateret ordreinfo. Derfor er det ikke altid til at finde ud af, om er ordre er ekspederet eller ej, før den faktisk ankommer. Det er lidt noget rod, men dog til at leve med, når ekspeditionen i øvrigt er fin.

Det er ikke altid til at fange Henrik (ejer) på telefonen, men han er god til at ringe hurtigt tilbage.

Lyra

Jeg har igennem en del år handlet med Henrik og har altid fået en god behandlig men han kan være svær at træffe på telefonen og leveringstiden på teleskop udstyr kan være ringe.

Super service og levering

Jeg skulle finde en fødselsdagsgave til min kæreste, og jeg kom frem til han skulle have en stjernekikkert. Jeg har ingen forstand overhovedet på så noget, så jeg ringer ind og får fat i Henrik. Henrik guider mig igennem og finder en kikkert der ligger inden for min prisklasse og der er taget højde for hvor jeg bor (inde i byen)
Da jeg er sent ude haster det lidt og han forsikre mig om at jeg vil få det dagen efter (i dag) Og rigtig nok kom posten og leverede det i dag.
Desuden har jeg fået en mail personlig fra Henrik hvor han skriver vi er meget velkomne til, at ringe med spørgsmål til opsætning samt en guide til hvordan man finder de forskellige stjernebilleder. Så 1000 tak og top karakter herfra :)

Hjælpsom

Leveringstiden var rigtig dårlig og de var svære at komme i kontakt med, så jeg havde mine bange anelser. MEN da jeg fik fat i dem sagde ham jeg snakkede med at han havde været på ferie osv osv. men han ville sende teleskopet med det samme. Jeg havde problemer med teleskopet og ringede ham op. Han var rigtig hjælpsom og forbindelsen var dårlig og vi blev afbrudt hele tiden, men han ringede mig hele tiden op til vi havde fikset problemet. Lyra får 4 stjerne fordi han var så hjælpsom!

Lang vente tid

Jeg købt en webcame adapter hos lyra på hjemme side skulle den være op lager men NEJ vare var lagt fra på lager... jeg måtte vente 3 uger før den kom hjem til mig..!!!!

God vilje, men...

Sidste sommer købte jeg et begynderteleskop hos Lyra og fik det efter nogen ventetid leveret. Der manglede dog diagonal, og efter flere mails frem og tilbage lykkedes det at få Lyra til at sende den. Næste problem var, at monteringen til søgekikkerten ikke var den korrekte. Lyra tilbød at bore huller i mit nye teleskop, hvis jeg sendte det til dem. Det turde jeg ikke. Der var heller ingen manual, så jeg måtte gætte mig temmelig ukvalificeret til, hvordan monstrummet skulle samles og justeres. Ved opringning til Lyras indehaver blev jeg dog guidet. Det kendetegnende ved min oplevelse af Lyra er, at indehaveren er fuld af god vilje, men lader til at have alt for mange jern i ilden. Både i telefon og på mail loves der en masse, men det glemmes, inden der sættes noget i værk. Og således døde min spirende interesse for astronomi.

Super!

Lyra er en rigtig god netbutik at handle teleskoper og udstyr til samme i!
Intet at nævne som er dårligt! Stor ros til Lyra.

Lyra Details

Nordens største udvalg af astronomiske teleskoper, kikkerter og tilbehør

Visit Lyra

We live here: Ekkodal 1