Lyreco reviews

Lyreco reviews

7.9

Super service og har alle produkter vi skal bruge

Service og levering hos Lyreco er upåklageligt.
Det er altid en fornøjelse at handle hos jer.

Hurtig, ærlig og imødekommen

Vi har hos vores firma brugt Lyreco gennem længere tid. Der er problemer med returvare, fejl fra deres og vores side. Altid vare på lager :-)

Har ikke tid til nye kunder..

Skulle indrette en nyt kontor og kontorudlejeren anbefalede Lyreco og havde endda en reklame folder fra dem som de gav til nye lejere. Jeg udfyldte derfor en brugerkonto på Lyreco's hjemmeside, men blev lidt overrasket over at jeg bagefter ikke bare kunne handle løs, men ville blive kontaktet (jeg havde ikke bedt om kredit).
Næste dag havde jeg stadig ikke havde hørt fra dem, og jeg ringede derfor til deres kundeservice for at få en status, idet jeg skulle bruge temmeligt mange varer allerede ugen efter. Til min helt store overraskelse kunne deres kundeservice oplyse mig at de ikke havde tid til at tage sig af det og at jeg bare måtte vente på at en af deres sælgere fik tid til at ringe til mig....
Behøver vel ikke skrive at jeg er kunde andetsteds nu.

Hurtig levering!

Hos www.interglas.dk har vi brugt Lyreco gennem flere år, altid med utrolig hurtig levering. Når vi bestiller har vi varerne dagen efter.

Jakob Lapp

Spild af tid

De fokuserer kun på store kunder, tilmelding er nødvending (og det tager op til 1-2 mdr), priser er ekstra-høj (lokal boghandel er billigere). Fragtfrit levering? Haha... god joke.

nemt og hurtig levering

Vi har brugt Lyreco til at bestille almindelige kontorartikler og jeg må sige at det er nemmere end nogensinde at få indkøbt kontorartikler til virksomheden.

Kun momsregistrerede kunder optages.

Jeg blev ved et tilfælde, under en forespørgsel på en vare oprettet - ikke som erhvervsdrivendse (med momsnummer). Kæmpe høje priser, men okay - fragtfrit levering. Har handlet der i cirka 11 år. Er afmeldt som kunde, pga. ustabil indtægter, pga. fyringsrunde. Betalingsperioden erudmærket - cirka 14-1½ måneds betalingsfrist.

Is Lyreco your company?

Lyreco Danmark A/S Details