Lysmesteren reviews

Lysmesteren reviews

4.8

Lysmesteren Punkt 1, Odder - som et østtysk postkontor

Jeg havde købt en lampe af en i øvrigt meget venlig medarbejder. Den var defekt og to dage senere vendte jeg tilbage med den ... og så gik Fanden løs i form af den kvindelige chef!

1: Manglende medarbejderkompetence: Kun den kvindelige chef måtte tage stilling til hvad der skulle ske med den defekte lampe.
2: Manglende fleksibilitet: Chefen kom så til, og straks begyndte slagsmålet. "Må jeg se kassebon'en!".
Den havde jeg ikke mere - trods alt kun 99 kr.
3: Grov og nedladende kommunikationsform: "Hvad skal jeg gøre hvis du ikke har kassebon'en?, spurgte hun. Mit svar: "Du kan vælge at tro på mig" - og lidt mere meningsudveksling. Pludselig kom hun i tanker om, at hvis jeg havde købt på Dankort, kunne hun finde den i kasseopgørelsen.
"Hvad tidspunkt på dagen var du her". Kunne jeg ikke helt huske, nok tidligt på eftermiddagen....
"Jamen så skal jeg jo til at rode alle mine bilag igennem, bare fordi du ikke har gemt din kassebon, som du har PLIGT til!"
Jeg begyndte at more mig lidt - det er sjældent nu om dage at møde en skolemester fremfor en servicemedarbejder - man skulle tro det var et østtysk postkontor.
Jeg sagde: "Lad os droppe sagen, jeg mister ganske vist en lampe, men du mister er kunde..."
Så gik hun langsomt i løsnings-'mode'. Hun forsvandt ud i baglokalet uden et ord, men jeg fornemmede nok at hun ville forsøge at løse problemet. Hun kom lidt efter tilbage med et lille stykke værktøj og løste sagen halvt - "...og så kan du jo klare resten selv når du kommer hjem, du skal bruge en tang og det er jo ikke sikkert jeg lige har det".
Jeg svarede at det har jeg heller ikke, og igen foreslog jeg hende at beholde lampen, jeg havde råd til tabet.
Så havde hun pludselig også en tang. Problemet løst, jeg forlod butikken - ikke et ord fra kommandøren som kunne have mildnet situationen, ikke et "beklager ulejligheden" - intet.

Beskrivelsen ovenfor er kun et uddrag af den samlede oplevelse - alt i alt nedladende, grov og ubehøvlet.

Jeg kan derfor bestemt ikke anbefale besøg i butikken. Der ligger en anden lidt tilsvarende forretning lidt længere henne ad gaden - det er enormt venlige. De fleste butikker i Odder By har også forstået at indtjeningen kommer fra kunderne.

TIL GENGÆLD ROS til Lysmesterens hovedkontor for at reagere på denne Trustpilot-anmeldelse. Jeg fik en email dagen efter anmeldelsen. Man beklagede den oplevelse jeg har haft og oplyste, at de havde taget en samtale om sagen med butiksejerne i Odder.

For lang ventetid

Vi bestilte en Le Klint lampe hos lysmesteren.dk med levering fra butikken i Birkerød den 30. dec 2013.
14 dage efter havde vi intet hørt eller set til vores lampe, hvorefter vi kontaktede lysmesteren i Birkerød. Ekspedienten i telefonen fortalte at den netop var kommet til butikken og ville blive send samme dag med levering hos os næste dag. Ingen lampe ankom og vi ringede igen ugen efter. Ekspedienten virkede uforstående og gav udtryk for at det jo var nemmere at handle direkte i butikken..... Men ville dog alligevel forsøge at finde ud af hvor vores lampe var. Hertil skal siges at pengene var trukket da jeg talte med butikken første gang.
De beder mig selv om at ringe til fragtfirmaet og finde en løsning. Men kan tydelig mærke at ekspedienten ikke er vild med netsalg og gør igen opmærksom på at det jo er nemmere at handle direkte i butikken.
Endelig kommer vores lampe 23 dage efter bestilling hos lysmesteren.dk, 2 opkald til butikken og 1 til fragtmanden... Handler tit på nettet og det fungere altid nemt og med god service. Lysmesteren.dk med udlevering fra Birkerød butikken bør overveje en nemmere og mere service mindet tilgang til deres netsalg.

lysmesteren frederiks alle århus

super service
har købt 2 V.P. lamper og div indørs lamper samt udendørs lamper og spot

altid god vejledning smilende personale og en varm velkomst:-)

vil altid se på lamper der først, og anbefale den butik til andre.

Lysmesteren Odense... En blandet oplevelse.

Jeg ville bestille en lampe de normalt ikke har på lager. De ringede til en leverandør der kunne levere den og jeg bestilte/betalte. De glemte at ringe til mig da de fik den hjem og jeg måtte selv rykke for svar. De havde da fået den nogle dage før, men havde glemt at ringe da den var på lager (Som lovet). Det var ikke den service man havde regnet med.
Ydeligere ville jeg ved afhentning af den anden lampe, måske købe nogle Toldbod 120 lamper og jeg spurgte til de fire lamper de havde hængende i butikken. Jeg ønskede en anden farve, som jeg mente jeg havde set. En blå lilla farve, men hun sagde at de havde dem der hang i butikken og at man ikke kunne få en i den farve. Jeg sagde igen at det mente jeg man kunne, men så sagde hun at det kunne man ikke. Hun virkede sikker/irriteret og jeg smuttede igen uden Toldbod lamper. Da jeg kom hjem, kunne jeg se at de har en Toldbod 120 Misty Blue/Lilla på deres hjemmeside. Hun burde måske ha undersøgt det.

ok oplevelse med plads til forbedringer

Bestilte en lampe den 25/6 og modtog straks en ordrebekræftelse.
27/6 trækkes pengene fra mit kort. Modtager dog ikke besked om at varen er sendt. Rykker den 28/6 om aftenen og er meget tæt på at afbestille varen da jeg ikke har hørt fra dem. Får dog hurtigt svar den 29/6. Varen leveres også den 29/6.

Konklusion:
Jeg kunne godt have brugt lidt mere information vedrørende ordreforløbet f.eks. en mail om leveringstiden og en mail om at varen er på vej og gerne med Track & Trace nummer.

Jeg fik dog hurtigt svar fra Lysmesteren ved mail henvendelse, hvilket trækker lidt op.

Anbefaling til lysmesteren:
Det ville være en god service og i øvrigt også give jer et mersalg, hvis I sammen med varen på hjemmesiden anbefalede en passende pære til lampen, så jeg ikke skal ud og købe den et andet sted.

3 stjerner gives for en købsoplevelse der alt i alt var ok, men med plads til forbedringer.

Kan kun give mine varmeste anbefalinger.

Vi bestilte Verner Panton - Globen fredag eftermiddag og mandag formiddag stod der en medarbejder fra Lysmesteren Vesterbro og afleverede lampen til mig i intakt emballage.
Er meget glædeligt overrasket over denne service og vil bestemt handle her igen en anden gang.

Lysmester Viborg

Bestilte en loftroset, den er ganske som mit behov er og som den ser ud på HP.
God service fra firmaet med opringing vedr. levering og ingen problemer med at ændre leveringsadresen nu de havde fanget mig.
God handel som lever helt op til forventingerne.

Mangler blot paskram

Ambitionerne er måske beskedne for siden. Men produkterne er fremvist ganske fornuftigt og alle informationer du ønsker er der. Forsendelsen er professionelt indpakket. Vi kunne ikke finde et sted at indtaste info om vores rabataftale med forretningen, ligeledes var det overraskende at væglamper ikke kom med tilhørende af skruer (til ophæng). "Paskrammet" mangler altså.

Is Lysmesteren your company?

Konceptforeningen Lysmesteren Details

Lysmesteren er Danmarks største og mest seriøse kæde af belysningsbutikker – og landets førende lampeforhandler. Hos os finder du altid det største og mest kompetente sortiment.

Visit Lysmesteren

We live here: Omega 3