lystfisk.dk reviews

lystfisk.dk reviews

8.2

Overordnet god handel, men mangel på service

Jeg har før været i butikken med stor tilfredshed, og var også meget tilfreds denne dang jeg var der inde. Jeg fik god service, lige indtil jeg så min faktura da jeg kom hjem. Jeg havde betalt for en hel rulle line selv om jeg kun fik 4-5m. Historien er at jeg selv skulle lave lidt forfang og mangede derfor bare et par meter line til det. Ekspedienten spørger om der bare var et par meter hvorefter jeg giver ham ret. Dog glemmer han at fortæller at to meter koster det samme som en hel rulle. Føler mig godt nok snydt, så for fremtidien husker jeg at det skal være en hel rulle og ikke bare et par meter.

Har handlet flere gange ved lystfisk.dk, og det er altid perfekt.
Hurtig levering og fine priser.

Rene fra firmaet vil jeg også give 5/5 stjerner, han er rigtig flink og god til at guide så man køber det man præcis har brug for.

Super firma ;)

næsten perfekt

hurtig levering, næsten perfekt. eneste minus var jeg bestilte en rød ant flue men fik en sort. derfor den sidste manglende stjerne

Super service og hurtig levering

Jeg var på udkig efter en fiskestang til å-fiskeri men kom hurtigt i tvivl om længde. Jeg ringede til Lystfisk, og sikke en service. Vi snakkede i et kvarter og fandt frem til den helt rigtige løsning til mig. Min pakke er lige blevet leveret, allerede dagen efter! Fantastisk :) Så skal jeg på fisketur!

En super pålidelig butik

Her kan man regne med super god service og hurtig levering, kvalitet vare kan varmt anbefale at handle med dem.

Sådan skal det være !

Dette er en fantastisk butik. Hjemmesiden er fin, og så fik jeg god og hurtig rådgivning per mail. Da jeg havde placeret en ordre var der en vare som stod til at være på lager men desværre var udsolgt, så få timer efter jeg havde placeret ordren fik jeg et opkald fra Rene, som forklarede sitationen og erstattede det udsolgte produkt med et tilsvarende om ikke bedre produkt. Og alligevel var leveringen næste dag.
Kan stærkt anbefales.

Sådan skal det gøres.

Mange tak til bl.a. René, som rådgav mig inden mit køb, og man kunne nemt komme igennem pr. tlf. Fint.
Mit køb og min oplevelse af butikken her er aldeles positiv. Ingen problemer overhovedet. Bestilte mine varer ( efter fin rådgivning ). Og modtog det hele efter knap 2 dage.
Her er en forretning, som virkelig efterlever god service. Det kunne mange lærer af.
Mange tak for en positiv oplevelse. I vil ha´ mig som fast kunde fremover.
Mvh. Michael.

Verdens bedste service

Lige som man troede at de ikke kunne toppe deres gode service, så overraskes man igen af Lystfisk.dk's hurtige og smidige reklamationsbehandling.

Reklamationen drejede sig om en simpel pakkefejl, men tænk at en reklamation giver en lyst til at handle endnu mere grej hos Lystfisk.dk - Det havde jeg ikke lige regnet med.

Vil andre netbutikker lære hvordan det skal gøres, kan de bare studere Lystfisk.dk

KnækogBræk.

Hurtig levering af mit nye legetøj, Spro Red Arc, og lidt endegrej.Fejlfrit! Mvh Lars

super godt !

Har nu handlet der godt 10 gange..
Ingen problemer..
Hvis jeg finder varen billigere andre steder er de også til at snakke med så jeg får det til samme pris.
Bedre kan det jo ikke være :)

Hurtig levering...

....men måske ville en lidt mere detaljeret beskrivelse af produktet have fået mig til at vælge en dyrere udgave.

Tim

En super lystfisker butik

Jeg har handlet hos lystfisk.dk mange gange, og er aldrig blevet skuffet.
Jeg har købt alt at fra hjul, stænger til endegrej, hver gang er det kommet hurtigt og varen har aldrig fejlet noget.

Har endda været ude for, at de var lidt i tvivl om min ordre og for at være helt sikker ringede de mig op... Det er bare iorden :o)

Er klart min lystfisker favorit butik...

Service i top

Har købt en del forskellige ting som tøj, waders, fluehjul og liner. Altid god service. Kan kun anbefale webbutikken og den fysiske butik.

Perfekt webbutik: god pris og god service

Lystfisk.dk drives med hjertet. Jeg har flere gode oplevelser med kundeservicen her, hvor det er lykkes at forhandle lidt om prisen/ekstra vare ved bestillinger i størrelsesordenen 2500-3000 kr.

God service og gode priser

Super god butik med fornuftige priser og en meget overskuelig og brugervenlig hjemmeside. Jeg har handlet der adskillige gange og har altid haft en god oplevelse. Har en enkelt gang haft en reklamation og det forløb helt problemfrit. Servicen er i top. Kan klart anbefales :-)

Gode priser, stort vareudvalg og god service.

Har købt en del der efterhånden, sidst blev det til en ABU røgeovn, røgsmuld, krogfjerner og svirvler. Tidligere har det være Power Bait, kroge, net etc.
Alle gange har det være god betjening, han har meget på lager som man fristes af når man selv henter som jeg gør, gode priser.
Så alt i alt en perfekt anmeldelse fra mig.

God og hurtig service!!

Jeg bestilte flere dele til levering, alt nåede frem, desværre var der sket en fejl ved pakning idét fiskestangen ikke var i kassen, jeg kontaktede straks lystfisk.dk - og få timer efter var der taget hånd om sagen, en ny stang landet hos mig dagen efter.

Tak for god service og hurtig ekspedition.

god Service

Jeg har handlet hos lystfisk.dk flere gange og de har næsten altid formået at levere varen på min adresse dagen efter. Butikken har et godt udvalg og svarer på telefonen hvis man har brug for råd og vejledning.

Rigtig godt sted

Her finder man tit en rigtig god handel og det man har købt kommer til tiden. og er der problemer så bliver problemet løst med det samme :o)

Top service og vejledning

Fik en meget fyldestgørende information over telefonen, modtog varerne hurtigt og havde ingen problemer med at få ombyttet en enkelt vare til en anden størrelse.
Intet at beklage sig over, vender bestemt tilbage og kan kun anbefale Lystfisk.dk .

Lystfisk.dk

Bliv klædt godt på til din fisketur!

Lystfisk.dk er en net- og fysisk butik, drevet af ivrige lystfiskere. Vi ved hvad der rører på sig, og kan derfor sikre dig at du får de bedst mulige råd, for at netop din fisketur bliver en succes. Vi strækker os for at give dig den bedste mulige oplevelse med dit netkøb, helt fra første besøg på vores hjemmeside, til modtagelse og brug af varen. Derfor har vi også et af landets største udvalg, til super skarpe priser. Hvis du ikke kan finde det på vores hjemmeside, så ring ind og forhør dig. Vi kan skaffe næsten alt!

Visit lystfisk.dk

For gode råd og vejledning

Write to: info@lystfisk.dk
Call us on: +45 22 66 68 12