Lystfiskeren reviews

Lystfiskeren reviews

9.5

Super levering. Et sted man trygt kan handle uden problemer

Fin og hurtig ekspedition

Varen (en kikkert) var fint emballeret, så den nåede uskadt frem til destinationen allerede dagen efter bestillingen. 5 stjerner

Fif-fin netbutik

Her kan du roligt handle. Hurtig tilbagemelding, hurtig levering og 0 bøvl. Det virker bare.

Billige priser og hurtig levering :-)

Jeg bestilte 2 True North Trekking Veste, sent fredag eftermiddag. De ankom tirsdag til min lokale GLS Pakkeshop, nemt og hurtigt. Mine vare var godt pakket ind, og ankom i perfekt stand. Med i pakken var der en lille pose pinocchio kugler. Så jeg må sige at Lystfiskeren.dk lever op til mine forventninger. Jeg vil helt sikkert handle her igen.

FANTASTISK NETBUTIK!!

Her kan jeg godt skrive FANTASTISK NETBUTIK!!, uden at have overdrevet den mindste smule. Har handlet i "Butikken" flere gange, og deres hurtighed og service slår ALT.
Mine varmeste anbefalinger til butikken og deres personale.

Pierre H. Rasmussen

Til tiden!!

Det hele klappede. Bestilte varen inden frokost og havde den næste dag. Fungerer godt med afhentelse i butik nær min bopæl.

Købte samme vare ad 2 gange. Begge gange var leveringstiden halvanden dag
fra bestillingstidspunktet og den levede begge gange op til forventningerne!

Der ikke noget dårligt at sige fik min pakke til tiden og alt var med og den lille pose slik der var med i pakke blev men bror rigtig glad for :)

Lystfiskeren smed fangsten

Hej til jer.
Jeg synes jeg har fået en sjælden god behandling. Mine bestilte varer var sendt, næsten før jeg var færdig med ordren. Et knus til Jette for hendes lille gave.
Med de bedste hilsener fra Djursland, John

Hurtig levering fra dag til dag - dog var jeg lidt ærgelig over, mit køb på
nettet var priset til 425,- På den modtagne vare sagde prisskiltet 400,-
Burde nok være kommet mig til gode - men havde accepteret prisen på
de 425,-
Alt i alt, godt tilfreds

Meget fint

Bestilling, betaling og levering gik helt uden problemer.
Priserne var absolut rimelige

Her handler jeg gerne igen

Ingen tvivl - 5 stjerner!

Flot udvalg og fantastisk god service. Ikke sidste gang jeg handler hos Lystfiskeren.

Jeg er stadig i en lettere choktilstand efter at have oplevet et serviceniveau jeg troede kun hørte fortiden til !

Jeg troede at jeg havde oplevet alt hvad der er muligt ved online indkøb af både godt og dårligt , Men Nej ! Det startede en dag jeg var på tilbuds jagt . De ting jeg skulle bruge fandt jeg til en rigtig god pris hos Lystfiskeren så jeg sendte min ordre på 4 ting afsted så jeg ville modtage dem næste dag , og det fik jeg som lovet . Jeg pakkede ud og så at der kun var 2 ud af de 4 ting jeg havde bestilt , og eftersom jeg havde prøvet dette før ved andre nethandler tænkte jeg straks at jeg skulle gennem en kamp af en anden verden for at få de resterende ting fra min ordre. Jeg fandt telefon nummeret frem og ringede. Der blev hurtigt svaret og det var en høflig ung mand fra Lystfiskerens kundeservice jeg havde fået i røret . Jeg forklarede ham problemet og han kunne med det samme se at der var noget der ikke stemte . Han undskyldte mange gange på forretningens vegne og at han ville tage sig af det med det samme så det resterende ville blive sendt afsted som det første næste dag. Allerede her var jeg lettet over hvor uproblematisk det var gået at få rettet en lille smutter , men det stopper ikke her .. Næste formiddag ringede min telefon og det var ham der havde sendt pakken , han ringede for at undskylde fejlen personligt og sige at han nu havde pakket det der manglede og at det ville blive sendt med det samme. DET KALDER JEG FANDME SERVICE ! Og det var der mange andre der kunne lære en hel del af .. En STOR tak til personalet hos Lystfiskeren fra mig. Jeg vil med 100 % sikkerhed handle en masse hos dem fremover ..

En god oplevelse !

Nem og insprirende hjemmeside, godt produkt til prisen.

Hurtig levering og god service.

God købsoplevelse. Hurtig levering. Godt produkt. God service. Vil helt klart handle der igen og anbefaler gerne stedet til venner og familie :-)

Ingen problemer med at bestille og så var varene her dagen efter😊

special fine varer hurtigt service

jeg købte to huer,de er rigtige flot, jeg har ikke set nogen andre sted den slags huer,jeg er meget glade for det.

Helt perfekt.

Overskuelig website, lav pris, billig levering, god kommunikation, god vare... Bum!

KNALDGODT.

Hurtigt sikkert og nemt !!!

Holder hvad de lover

Super service og produktet lever op til forventningen

Bedst på Kundeservice og Levering

Den Bedste Kundeservice

Hos Lystfiskeren ønsker vi at levere den bedst mulige kundeservice. Derfor holder vi åbent alle ugens dage året rundt. Dette mener vi er god kundeservice!

Hurtig Levering

Bestil dit nye luftgevær eller din nye luftpistol inden kl. 15 på alle hverdage - så garanterer vi at det sendes samme dag!

Om Lystfiskeren

Hos Lystfiskerens finder du alt inden for kvalitets Luftgevær, Luftpistoler og PCP Luftgeværer fra Gamo, Hatsan, Norica og Weihrauch.

Samtidig finder du også et stort udvalg i lækkert Outdoor Beklædning fra førende brands som, Fjällräven, Haglöfs, Columbia og Jack Wolfskin.

Visit Lystfiskeren

Call us on: +45 97 31 27 10