M3panel reviews

M3panel reviews

5.9

dårlig

jeg få hele tiden mail fra m3 panel har prøvet at af melde det kan ikke lade sig gøre
tros det står der.Er ikke intresseret

Køber din emailadresse og sender dig SPAM

Jeg er begyndt at modtage M3 emails på en email adresse som jeg ikke har brugt i 3 år - for 3 år siden oprettede jeg den til at udfylde et spørgeskema på internettet.

Jeg henvender mig til M3 for at spørge hvordan de har fået fat i denne emailadresse og de fortæller mig at de har købt den af Flex Mails ApS - M3 har altså aldrig fået mit samtykke til at sende mig emails og er derfor spam af værste skuffe.

Det er virkelig urent trav at opkøbe emailadresser og tilmelde dem deres panel og derefter påstå at man selv aktivt har tilmeldt sig.

gode undersøgelser, hvor man kan samle point, som kan bruges til køb af bl.a. gavekort. Super hurtig og god service fra kontoret, da der var problemer med et link efter endt undersøgelse. Point blev overført til min konto, så jeg slap for at bruge 45 minutter en gang til.

Super..

Har tjenet en del gavekort den tid jeg har været medlem og super god kundeservice når noget går galt...

Vil du bruge din tid så er de her nogen af dem som ikke fupper dig.

Suverænt godt!

Er rigtig glad for at være en del af panelet, da man virkelig føler, at ens mening bliver hørt.. Fremragende gaver at vælge imellem. Kæmpe udvalg. Jeg elsker at deltage i deres undersøgelser!

Uden tvivl det bedste survey-firma jeg kender til, set fra forbrugerens synspunkt. Nemme og overskuelige skemaer, og rigtig gode varer man kan samle point til, og man får hurtigt samlet sammen til et produkt

Rigtig god side. Man kan nemt og hurtigt samle point, som man kan få rigtige gode ting for.
Her for nylig havde jeg købt 2 gavekort for mine point. Mailen med gavekortkoden i var dog blevet væk for mig og jeg tog konktakt til support, der hurtigt sørgede for at jeg en ny mail - god service!
Den bedste spørgeskemaside jeg har prøvet.

Rigtig god side

Super pålideligt. Har været medlem i flere år og har altid modtaget de varer jeg har bestilt i løbet af kort tid. Har bla købt gavekort,lps legetøj og wii spil. Minus er at ind imellem kommer der mange spørgeskemaer og til andre tider desværre nærmest ingen men fint at man altid kan springe dem over hvis tiden ikke er der uden det berører en. Et plus mere er at man næsten altid modtager minimum 25 point selv hvis man ikke bliver valgt til at forsætte :-)

Hurtig forsendelse af gavekort

Jeg har siden jeg tilmeldte mig for et par måneder siden, fået udbetalt det der svarer til 200 kr. i gavekort. Det virker helt fint, der er ikke så mange undersøgelser, men når man endelig har optjent point, så får man dem registreret ret hurtigt. Jeg har begge gange bestilt til supergaverkortet, og det er derefter dukket op inde for få dage. De andre præmier/gaver man kan vælge i mellem virker lidt underlige og tilfældige. Det er positivt at man får et lille symbolsk antal point for undersøgelser man ikke er i målgruppen for, for man bruger alligevel lidt tid på at indtaste alder, køn, indkomst osv.

Godt tilfreds

Jeg har efterhånden været bruger på m3panel et par og synes konceptet fungerer godt. Der er også begyndt at komme flere undersøgelser. Eneste minus er at panel butikken ikke altid er så spændende.

Stabilitet er vejen frem....

Yderst tilfreds bruger gennem flere år...
Flere undersøgelser, så rammer vi de 5 stjerner....

Nemt at optjene point og varer der kan bruges

Jeg synes det er en god side. Jeg tjener nok point til at kunne købe gamecards til WoW sådan at jeg aldrig behøver at betale for spillet med penge. Et gamecard koster 2000 point, og det gælder for 60 dages spil, endnu har det passet med at jeg har kunnet købe et nyt for point før det gamle løber ud.
Normalt er tingene i postkassen 2-3 dage efter bestilling.

Kan varmt anbefales

Jeg kan varmt anbefale m3panel.dk til andre. Det virker som det skal og har altid fået de ting jeg har bestilt.

Man er altid sikret min 25 point når man udfylder spørgeskemaer, det er virkelig god service.

Der er en masse fine ting i shoppen.

Hilsen en meget tilfreds bruger

Gode undersøgelser og bedre betaling

Nu har jeg været medlem af en del spørgeskema undersøgelser, og der er det helt klart m3panel.dk der ligger i top, da man rent faktisk kan optjene nok point til at købe noget i deres butik.

Hvis der skal siges et minus, så er det generelt for alle analyse institutter, så er spørgeskemaerne længere end der står. Så står der 25 min. kan man godt regne med 35 til 45 min, hvis man skal læse alt.

Njaaaa

Har efterhånden været medlem i nogen år og har endnu ikke fået sparet op til noget.
Man skal huske og tjekke om man får de point de lover én. Jeg har flere gange oplevet at jeg- på trods af et meget langt spørgeskema- kun har optjent 25 point. Det er simpelthen ikke fair.

Hurtig pointoptjening og god kundeservice

M3panel har ofte udsendt spørgeskemaer til mig, og belønningen er god. De giver desuden lidt point, hvis man bliver sorteret fra, så det føles ikke som spild af tid, selv om man måske ikke passer ind i målgruppen. M3panel er klart blandt de bedste sider, og jeg tøver ikke med at anbefale dem.

EDIT: Lørdag den 8/5 2010 har jeg problemer med et af deres spørgeskemaer, som jeg ikke får point for. En time efter at jeg skrev til dem, får jeg svar tilbage, selv om det er lørdag. Det er hvad man kan kalde god service!

Super spørgeskema firma - god aflønning og nemt at deltage

Jeg har super erfaringer med M3 Panel som jeg kun kan anbefale. Det er nemt at udfylde deres spørgeskemaer og belønningen er god. Når jeg bestiller en gave for mine point modtager jeg den ca. efter 1 uge og der er altid noget jeg kan bruge i butikken. Desuden giver jeg af og til point til Røde Kors for at støtte deres arbejde.

Fin spørgeskemaside

7-1-2011
Jeg vælger lige at hæve min forrige anmeldelse fra 4 stjerner til 5 stjerner. Det skyldes at jeg nu har modtaget i alt 3 gaver fra m3panel, hvilket gør at jeg finder siden rigtig pålidelig. Spørgeskemaer kommer stadig i perioder, men man bliver stadig krediteret rigtig pænt for sin deltagelse, så derfor fortjener m3panel 5 stjerner.
-----------------------
Har modtaget én gave fra M3panel, hvor leveringen ca. tog en uges tid. Synes ofte spørgeskemaerne er sjove at deltage i, og man bliver krediteret rigtig pænt for sin deltagelse, så man derfor hurtigt opnår point nok til, at bestille gaver i deres forholdsvis lille panelbutik. Det rigtig positive ved M3panel er, at du besvarer undersøgelserne anonymt og derfor ikke skal afgive dit telefonnummer, adresse osv. for at deltage. En ting der kan forbedres er deres panelbutik, da der ikke er det store udvalg af gaver.
Men ellers kan man jo gemme sine point og spare op, da siden fra tid til anden opdaterer med nye gaver. Jeg vil i hvert fald anbefale M3panel.

Is M3panel your company?

Visit M3panel