Maanesten reviews

Maanesten reviews

8.3

Lækre smykker og fantastisk service!

Jeg har efterhånden en del smykker fra Maanesten.com og er rigtig glad for dem. Jeg havde på et tidspunkt problemer med et armbånd, men deres service var fuldstændig fantastisk.
Bestiller bestemt fra Maanesten igen!

Lynhurtig levering

Super fin service, fine smykker, yderst rimelige priser.
Jeg bestilte fredag eftermiddag og lørdag morgen lå den fineste ring i min postkasse.
Jeg vender bestemt tilbage.

Vare leveret dagen efter bestilling. Meget fin vare, til meget fin pris. Kan varmt anbefales.

Er ikke sidste gang jeg handler her

Er meget positiv! meget hurtig levering, og fin indpakning og selvfølgelig et flot produkt,.

Forelsket i jeres smykker...

Har bestilt herfra 3-4 gange. Deres smykker er bare SÅ fine og priserne er helt sikkert fair. Køber helt sikkert her igen! Leveringstiden kan måske godt være en anelse længere end på lign. sider. Det har været lidt forskelligt. Men i gennemsnit vil jeg sige 4-7 dage

Is Maanesten your company?

maanesten.com Details

Visit Maanesten