Macdonalds reviews

Macdonalds reviews

4.4

Frederikssund

Frederikssund

Har været der nogen gange og efter i dag så kommer jeg ikke igen. Bad om en burger uden agurk og self også denne gang var der agurk i og maden var koldt osten i den var som gummi så den har nok ligget der en times tid! Plus personalet virker som amatør de tager ikke arbejdet seriøst. En gang stod jeg der som den eneste ved kassen i 5 min og så kommer der en anden dame og stilet sig ved kassen ved siden af. Så kom ekspedienten og tog hende først selvom jeg hade stoddet der længere der vente jeg mig om og gik ned og købte en pizza og holder mig til det når det skal være på den måde!

Fin, fin

Til den pris synes jeg maden er god nok.
Nok har der været klager om man tager på - og det gør man; man behøver jo heller ikke spise der hele tiden...
Deres poser er lavet af genbrugspap og man kan få et glas gratis vand.
Fin butik synes jeg.

20 min

Så skete det igen denne gang i Solrød ved motorvejen kom ind med 4 børn kl 20.15
og skulle have 3 stk happy meal + en bacon meny der ville gå et par min pga 2 af happy meal skulle hamburgeren være plan ( uden noget ) men da der var gået 15 min
må vi spørge om det snart kom. MEN der var de ikke færdige , der ville gå et par min igen ( De hade glemt dem )
Godt gået MD når i skal ha så mange bolde i luften på en gang så HUSK at gribe dem
igen

macdonalds.com har INTET med McDonalds at gøre

Lidt mystisk at folk anmelder denne side, macdonalds.com, som om var det McDonalds (fast food restaruanten). Men macdonalds.com har intet med det at gøre, det ser ud til at være en side der er oprettet for at vise reklamer og pop-up vinduer for besøgende der er gået forkert på nettet.

LOVE IT

Bedste mad når man er på vej hjem fra en by tur

TAGET PÅ STEDET fed søndag

min kæreste og jeg kørte en god søndags tur vejert var godt osv så tænkte man , jo lad os få lidt macdonalds vi fik det vi nu skille have, men men men men men min kære søde kæreste bemærket er der var noget galt med denne burger og fritter,, så hun kigget i den og gik over til kasse damen og sagde, der var nogle der havde spyttet i hendes burger,og hendes fritter smagte af urin.

nu kommer det sjove min kæreste arbejder for fødevarstyelsen og er med ude og se til spise steder osv.. så hendes kort røg op af lommen og sagde hun godt ville gemmen gå deres køkken her og nu,, og ja skam rigitg der var urin i fritter ( taget en på stedet) og burgeren var heller ikk i orden samt meget andet.

fed søndag

verdens dårligste mad

jeg har lige været i bio og på vej hjem vil jeg lige ha nogle varme nugets da jeg fik dem spiste jeg en halv og kunne dårlig nok slugge resten af den det er det værste mad jeg har fået i mit liv jeg spiser ik hos dem mere vis de ik snart tager sig sammen de skal ik lave nogle nugets før en eller flere personer be om det de skal være frisk

Mac D i Vejle

Det lugter ad H-til og ALT deres lorte indpakning ligger i hele området. Junkfood kaldes det og er så ulækkert og i Vinding/Vejle altid kold eller i bedste fald lunkent. Det er ikke mad - det er E-numre og udbénet meget fedtfyldt klump som lige har været kastet hårdt i bordet - BVAAAADR
BURGER KING I STEDET OG NEJ JEG ARBEJDER DER IKKE - DET SAMME LORT SOM BARE SMAGER GODT OG SOM ER VARMT MAD
Egentligt underligt at man i DK tager et koncept til landet som har ødelagt så meget i United FATASS Bluff of the America

Ikke altid helt frisk mad.

Pomfritterne er nogen gange lidt bløde og kedelige. og deres milkshake smager nogen gange lidt lidt mærkeligt. En dag jeg var på mac i Nørresundby bestilte jeg en chokolademilkshake, men den smagte lidt af kaffe. og andre gange smager de som om smagen er for koncentreret, lige som fun saftevand der ikke er blivet blandet op endnu. Jeg forventer at pomfritterne er sprøde og varme.

Billig mad.

Det fjerner sulten hurtigt og billigt.
Bryder mig ikke om deres måde at føre reklame på og det er nok derfor jeg kun giver 3/5.
De skal ikke sige at de laver bøffer af 100% oksekød og at de laver deres pomfritter ad de fineste katofler. For det er en lodret løgn.
Alle ved at det er en blaning af E numre, tilsettnings stoffer og affald.

Macdonalds Køge

Her skal man være særdeles heldig hvis man får det man bestiller.
Det er også dejligt med kolde pomfritter som ikke engang har været i fritureren. Mhhh Jeg har mere end en gang oplevet at vente over 30 min på en bestilling. Personalet virker pænt lige glade med service osv.

Opfølgning da Macdonlds ikke selv vil bruge tid på at forklare sig her. 30 dec. 2012
Jeg blev kontaktet et par dage efter min uheldige episode af ejeren af Mac d køge. Her undskyldte han mange gange at jeg havde haft en dårlig oplevelse.
Og som plaster på såret ville han give mig gave kort til Mac d.
Det har jeg så stadigvæk ikke modtaget selv efter flere henvendelser til både Mac d hoved kontor og ejeren af Mac d Køge. TING TAGER TID!!!!

Og nu den 12-01-13 Har jeg stadigvæk ikke modtet noget som helst.
Så man kan roligt kalde dem for UTROVÆRDIG............Macdonald er vist også pænt ligeglade med Trustpilot.....

Très bon

le meilleur en restauration rapide

Det er mad

McDonalds bliver aldrig et fancy spisested med lækre bøffer og god rødvin, men det stiller sulten og letter på tømmermændene. Det ved man allerede inden man går ind i en af butikkerne.
Men jeg synes ret ofte at der virker lidt snasket i butikkerne, madrester på gulve og borde, med videre...

Føj

at tage 2 kr for at kunne gå på restaurent er til grin!!! At camouflere det med penge går til syge børn er helt ude i hampen! start en revolution mod den form for udnyttelse af besøgende! LUK IKKE DØREN til toiletterne!! Mage til frækhed fra en million virksomhed som end ikke vil betale moms og skat!!!

Har i set reklamen om hvordan de laver kyllinge nuggets ?

Det er da den største røverhistorie jeg nogensinde har set.
"Sådan bliver et kyllingebryst til en nugget" Ha ha ha

De bruger kyllinge affald som alle andre

De vil bare bilde os ind at de bruger det fineste på kyllingen - sikke en røverhistorie

Det er bestemt ikke seriøst

beskidt retaurant

købte en menu på Mac D ved nørreport, holdda op en beskidt oplevelse har aldrig set så klam en Mac D.

Is Macdonalds your company?

Visit Macdonalds