Macgeni reviews

Macgeni reviews

7.9

Var i tvivl om nogle ram. Foretog et opkald og fik kanon vejledning hertil.

Vil varmt anbefale dette sted til andre!

Fin service & Lækre produkter

Jeg har brugt MacGeni til at købe nogen ekstra produkter til min MacBook Pro, fin service hvis man har spørgsmål og hurtig levering af ens produkter når de er bestilt og betalt i shoppen.

MacGeni gjorde mit skift fra Windows til Mac til en leg

Jeg gjorde det samme som så mange andre, hoppede fra den velkendte (men ikke optimale) Windows verden til Mac verdenen.
Og sikke en omvæltning, det tager godt nok noget tid at vænne sig til. Ikke fordi Windows er bedre, men fordi jeg efterhånden har indlært at tænke atypisk, kroget og kryptisk, fordi jeg har været tvunget til det for at navigere rundt i Windows-verdenen de sidste 12-14 år.

Så selvom Mac på langt de fleste områder er intuitivt og simpelt, når man efter et par uger har vænnet sig til det, så er der alligevel visse punkter hvor jeg stødte panden mod muren.
Hurra for MacGeni, for hjælpen var ikke langt væk. Er par mails, en telefonsamtale, sågar en sms da jeg var mest i panik en aften, og vupti havde jeg fået en hurtig forklaring eller løsning, og jeg kunne fortsætte.
Opgradeing til Snow Leopard? Ingen problem, for få håndører til MacGeni og jeg var kørende i den nye OS, uden at have mistet noget som helst data eller opsætninger eller lign.

Dejligt at have kompetent vejledning og hjælp ved hånden!
Kan klart anbefales!!!

Rigtig god rådgivning til min mac!

Jeg har for et års tid siden købt mig en mac til at lave musik. Jeg har før været en inkarneret windowsbruger, så omstillingen til mac var sværere end først forventet og jeg blev efter en uge demotiveret over det nye styresystem.
Jeg fandt siden macgeni.dk, og skrev til dem omkring mit frustration. For en god pris (er ikke sikker, men tror det var en times konsulentløn), fik jeg personlig rådgivning, tips til hvad der gør mac god og hvilke andre muligheder jeg kunne udnytte. Jeg har ikke fortrudt det, da min investering i mac'en nu kan bruges meget bedre. Fedt!

Is Macgeni your company?

Visit Macgeni